Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Firewatch - poradnik do gry

Firewatch - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień 2 | Opis przejścia Firewatch poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dzień 2

Odbierz krótkofalówkę, a następnie wyjdź z wieży. Skieruj się do jaskini, którą odwiedzałeś w dniu poprzednim (CAVE 452). Po drodze, w miejscu, w którym Henry zniszczył znak możesz w oddali wypatrzyć wieżę Delilah i porozmawiać z nią przez chwilę.

Podchodząc do środka możesz rozpocząć rozmowę (zdaj raport o mgle) i opowiedzieć Delilah nieco o swojej historii - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
Skieruj się do jaskini odwiedzanej w dniu poprzednim.

Podchodząc do środka możesz rozpocząć rozmowę (zdaj raport o mgle) i opowiedzieć Delilah nieco o swojej historii. W środku jaskini możesz również podsłuchać rozmowy szefowej. Gdy po wyjściu na zewnątrz zapytasz ją o to, z kim rozmawiała, Delilah zezłości się i nie będziesz mógł z nią rozmawiać przez chwilę. Możesz też tego tematu nie poruszać i odpowiedzieć na zadane przez nią pytanie.

Kieruj się w górę w stronę zapasów (CACHE 302) - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
Znalezionego żółwia możesz zaadoptować - pojawi się on później w Twojej wieży.

Kieruj się w górę w stronę zapasów (CACHE 302). Na miejscu, na skale obok żółtej skrzynki, znajdziesz żółwika, którego możesz nazwać i zabrać ze sobą. W samej skrzyni znajdziesz notatkę oraz część mapy, którą skopiuj. Jeżeli skierujesz wzrok na deskę z prawej strony skrzynki będziesz mógł ją wyjąć. Pod nią znajdziesz książkę.

Uwaga: Jeżeli wcześniej udałeś się w stronę THOROFARE TRAIL, we wschodniej części mapy, znajdziesz tam zablokowane przejście - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry

Uwaga: Jeżeli wcześniej udałeś się w stronę THOROFARE TRAIL, we wschodniej części mapy, znajdziesz tam zablokowane przejście. Na skale obok będzie znajdował się żółw. Jeśli go zabierzesz drugiego nie znajdziesz we wspomnianym powyżej miejscu.

Ostatecznie Twoim celem jest dotarcie do końca szlaku, kieruj się wzdłuż rozłożonych słupów ze zwisającymi kablami - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
Zbadaj odcięty kabel.

Ostatecznie Twoim celem jest dotarcie do końca szlaku, kieruj się wzdłuż rozłożonych słupów ze zwisającymi kablami. Z dużej polany, niedaleko skrzyni z zapasami nr 302, możesz wspiąć się do góry, po skale, gdzie znajdziesz dwie puszki po piwie (możesz je również posprzątać). Kawałek dalej możesz zdać raport dotyczący słupów komunikacyjnych. Wyjdź na samą górę.

Tam znajdziesz kilka kolejnych puszek po piwie oraz przecięty kabel komunikacyjny. Zbadaj końcówkę oraz zdaj raport przez krótkofalówkę. Wracaj z powrotem w kierunku jaskini.

Możesz spróbować to zrobić korzystając z tej samej trasy, którą przyszedłeś, jednakże droga okaże się zablokowana - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
W plecaku znajdziesz liny niezbędne do dalszej podróży, a także aparat.

Możesz spróbować to zrobić korzystając z tej samej trasy, którą przyszedłeś, jednakże droga okaże się zablokowana. Zamiast tego skorzystaj z przejścia znajdującego się na zachód od Twojej aktualnej pozycji (kieruj się za rozrzuconymi puszkami piwa). Na rozwidleniu skręć w stronę południową, gdzie po drodze znajdziesz zawieszony na drzewie plecak. W środku jest aparat oraz spory zapas lin, dzięki któremu będziesz mógł swobodnie schodzić na dół. Posiadając te liny będziesz je za każdym razem automatycznie zostawiał, co z kolei w przypadku powrotu umożliwi Ci wspinanie się do góry.

Aparatu możesz użyć do robienia zdjęć ([C]), których kolekcję oglądniesz po zakończeniu gry.

Twoim celem jest powrót do wąwozu i udanie się w kierunku jeziora - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
Po dotarciu do wodospadu wejdź na polanę znajdującą się za skałami.

Twoim celem jest powrót do wąwozu i udanie się w kierunku jeziora. Gdy odpowiednio się do niego zbliżysz otrzymasz informację o dymie. W południowo-zachodnim krańcu zostanie zaznaczony obszar, do którego musisz się udać w następnej kolejności. W tym celu od jeziora odbij nieco w stronę środka mapy, gdzie tuż przed pierwszym zejściem, jakie zaliczyłeś w Dniu 1 (na mapie będzie oznaczone nazwą, którą wybrałeś podczas rozmowy przez krótkofalówkę, o ile to zrobiłeś), znajdziesz spad prowadzący na dół. Dalsza droga prowadzi do wymaganego miejsca (po drodze CACHE 309, w środku informacja o zaginionej osobie).

Uwaga: Dym możesz zauważyć samemu wcześniej, w okolicy CACHE 241 - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry

Uwaga: Dym możesz zauważyć samemu wcześniej, w okolicy CACHE 241. Spowoduje to od razu zaktualizowanie zadania i zaznaczenie na mapie tego samego punktu.

Koniec końców, idąc wzdłuż strumienia, dotrzesz do wodospadu, a kawałek dalej na północ do zaznaczonego na mapie ogniska - Dzień 2 - Opis przejścia - Firewatch - poradnik do gry
Ostatecznie zakończysz dzień składając raport na temat notatki zostawionej przez nastolatki.

Koniec końców, idąc wzdłuż strumienia, dotrzesz do wodospadu, a kawałek dalej na północ do zaznaczonego na mapie ogniska. Znajdziesz tutaj dowody na obecność dziewczyn (zbadaj okolice ogniska). Następnie podejdź do namiotu, możesz tutaj zrobić zdjęcie zgodnie z sugestią Delilah. Przeczytaj notatkę znajdującą się na namiocie i na sam koniec zdaj raport na temat tejże notatki - możesz powiedzieć Delilah prawdę, bądź skłamać.