Far Cry 6: Skrytka (Dead Drop) - solucja, opis przejścia Far Cry 6 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Far Cry 6 zawiera opis przejścia operacji Skrytka. Dowiecie się jak rozwozić paczki z Viviro i jak uciec z bunkra pod latarnią morską.
Ostatnia aktualizacja: 12 października 2021
Na tej stronie poradnika do gry Far Cry 6 znajduje się opis przejścia operacji Skrytka (Dead Drop) - to jedna z głównych misji powiązanych z regionem Esperanza (stolica Yary). Poniższa solucja wyjaśnia m.in. gdzie spotkać się z Juanem, jak rozwozić paczki z lekiem Viviro, a także jak zaliczyć scenę ucieczki z bunkra znajdującego się pod latarnią morską.
- Spotkanie się z Juanem (Meet Juan)
- Dostarczenie paczek z Viviro (Deliver the Viviro packages for Juan)
- Ucieczka z bunkra (Escape the bunker)
Spotkanie się z Juanem (Meet Juan)
Do opisywanej misji możecie przystąpić po ukończeniu operacji Raj utracony, czyli po złożeniu wizyty w Hotelu Paraiso w Esperanzie.
Zleceniodawcą nowej misji jest Juan i w celu porozmawiania z nim musicie przenieść się na Wyspę Libertad. Udajcie się w stronę przystani.
Dostarczenie paczek z Viviro (Deliver the Viviro packages for Juan)
Na mapie świata pojawią się 3 znaczniki miejsc dostarczenia Viviro. Jeśli chcecie możecie zainteresować się wszystkimi trzema, aczkolwiek jest to opcjonalne. Najbliższy znacznik wskazuje chatkę, do której trzeba dostarczyć paczkę z Viviro.
Do docierania do kolejnych znaczników używajcie otrzymanej łodzi i pamiętajcie żeby nie zbliżyć się za bardzo do brzegu, bo kłopotliwy może być wtedy powrót na otwarte wody. Zacumujcie łódź w pewnej odległości od brzegu i sami dopłyńcie na plażę.
Najważniejsza w kontekście zaliczenia tej misji jest "środkowa" paczka - znacznik celu misji doprowadzi Was do latarni morskiej.
Musicie zainteresować się chatką przy latarni morskiej. Przy próbie wejścia do niej bohater zostanie pojmany i nie można było temu zapobiec, bo jest to częścią głównej fabuły.
Ucieczka z bunkra (Escape the bunker)
Musicie szybko przystąpić do działania. W trakcie rozgrywania sceny ucieczki pamiętajcie o konieczności gaszenia płomieni jeśli bohater zostanie podpalony - trzeba w tym celu przytrzymywać Trójkąt / Y. Nie unikajcie jednak całkowicie ognia, bo w kilku miejscach trzeba przebiec przez płomienie.
Biegnijcie liniową ścieżką przez bunkier. Docelowo musicie dotrzeć do dziury w ścianie bunkra i dzięki przebiegnięciu przez nią opuścić bunkier, wpadając do wody. Operacja wkrótce zakończy się.