Far Cry 6: La Noche De La Muerte - solucja, opis przejścia Far Cry 6 poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Far Cry 6 zawiera opis przejścia prologu – operacji La Noche De La Muerte. Z solucji dowiecie się jak uciec z miasta i dotrzeć do łodzi.
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2021
Na tej stronie poradnika do gry Far Cry 6 znajduje się opis przejścia prologu - to operacja zatytułowana La Noche De La Muerte. W poniższej solucji wyjaśniamy m.in. jak poprawnie unikać wykrycia podczas ucieczki przez Esperanzę oraz jak dotrzeć do łodzi z zamiarem wydostania się z Yary.
Far Cry 6 posiada ukryte zakończenie, ale nie odblokowuje się go już na samym początku kampanii. Po instrukcje jak odblokować sekretne zakończenie przejdźcie na stronę Ukryte zakończenie - czy jest?, bądź też bezpośrednio na stronę Partyzantka w naszym opisie przejścia gry.
- Nagrody za ukończenie misji
- Ucieczka z budynku (Escape the building)
- Dotarcie do kanałów (Get to the sewers)
- Dotarcie na dachy (Reach the rooftops)
- Dotarcie do łodzi (Reach the boat)
Nagrody za ukończenie misji
- Smartfon - będziecie mogli go używać m.in. do odbierania połączeń i wiadomości, a także do przeprowadzania rekonesansów i skanowania przedmiotów.
- Maczeta (używana do walki wręcz i niszczenia przeszkód) oraz podstawowy ekwipunek.
- Karta bejsbolowa Diego (Diego's Baseball Card) - to przedmiot questowy.
- Trofeum Yo Soy Dani Rojas.
- Odblokowanie operacji Prawdziwy fart.
Ucieczka z budynku (Escape the building)
Zmagania rozpoczniecie na dachu budynku w Esperanzie i pierwszą decyzją do podjęcia w grze jest wybór płci głównej postaci. Temat ten dokładniej opisaliśmy na osobnej stronie Wybór płci bohatera - czy istotny?.
Dla przypomnienia płeć protagonisty nie wpływa w jakikolwiek sposób na przebieg rozgrywki czy rozwiązywanie questów. Należy jednak zaznaczyć, że to nieodwracalna decyzja i chcąc zmienić płeć Waszej postaci będziecie musieli rozpocząć od nowa całą grę.
Nie możecie pozostać zbyt długo w jednym miejscu, bo na dachu pojawi się jeden z żołnierzy i zastrzeli bezbronnego bohatera. Musicie zacząć podążać za Litą unikając jakichkolwiek konfrontacji i jest to bardzo liniowa przeprawa, w trakcie której poznacie pierwsze mechaniki rozgrywki.
Na jednym z niższych pięter spotkacie pierwszych żołnierzy i można tu przetestować chowanie się za zasłonami. Zaczekajcie aż wrogowie przestaną dobijać się do drzwi i zejdą na parter. Sami również wyruszcie w stronę schodów.
Podczas ucieczki pozostawajcie w pozycji przykucniętej i omijajcie przy zachowaniu bezpiecznej odległości napotykanych przeciwników.
Po dotarciu do ulicy zaczekajcie na odpowiedni moment do przekradnięcia się do sąsiedniego budynku - możecie tu przetestować mechanikę wychylania się zza zasłony.
Dotarcie do kanałów (Get to the sewers)
Do kanałów prowadzi kolejna liniowa trasa przeprawy - docierajcie po prostu do kolejnych znaczników celu misji. Możecie też przy okazji przetestować opcję sprintu po to żeby szybciej zniknąć z otwartej przestrzeni.
Same kanały również mają tylko jedną ścieżkę prowadzącą do drabiny. Podczas ich eksploracji bohater automatycznie załączy latarkę.
Dotarcie na dachy (Reach the rooftops)
Niedługo po opuszczeniu kanałów zauważycie drabinę, z której trzeba skorzystać. Po wyjściu na górę musicie przetestować mechanikę wdrapywania się na wyższe półki - wystarczy ustawić się przed półką i wcisnąć przycisk skoku.
Na dachu rozpocznie się łatwa scena ucieczki. Dotrzyjcie do miejsca złapania się liny (zipline) i zjedźcie po niej na sąsiedni niższy dach. Przed Wami kolejna bardzo liniowa sekcja, w trakcie której nauczycie się pokonywania małych przeszkód z wykorzystaniem klawisza skoku. Kontynuujcie podróż do miejsca zjechania na kolejnej linie.
Dotarcie do łodzi (Reach the boat)
Końcowa część misji nie zaskoczy Was żadnymi nowymi mechanikami. Używajcie sprintu i podróżujcie liniową trasą przez zniszczoną część miasta, aż dotrzecie do doku z zacumowaną łodzią. Załączą się tam scenki przerywnikowe kończące prolog.