Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far Cry 6 - poradnik do gry

Far Cry 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia Far Cry 6 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Far Cry 6 zawiera opis przejścia pobocznej misji Niezatarte tropy. Dowiecie się jak zniszczyć dowody i zabić 3 wojskowych dla Rosy.

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2021

Na tej stronie poradnika do gry Far Cry 6 znajduje się opis przejścia Yarańskiej opowieści zatytułowanej Niezatarte tropy (Loose Ends) - to poboczna misja z regionu El Este. Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak zniszczyć dowody dla Rosy, a także jak poprawnie zidentyfikować i zamordować 3 wojskowych (Orlando Diaz, Raul Martinez, Sonia Perez) podczas występu.

Odblokowanie misji

Do misji tej możecie przystąpić po ukończeniu operacji Ryk lwa - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Do misji tej możecie przystąpić po ukończeniu operacji Ryk lwa. Spotkajcie się z Rosą Mel Paquete w kryjówce rebeliantów w regionie La Joya.

Zniszczenie dowodów na temat sieci do szpiegowania (Destroy the evidence on the spy network)

Waszym zadaniem będzie odwiedzanie i przeszukiwanie budynków PDP - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Waszym zadaniem będzie odwiedzanie i przeszukiwanie budynków PDP. Dwa pierwsze budynki są małymi posterunkami i przykładowy z nich prezentuje powyższy obrazek.

Po wejściu do każdego budynku odszukajcie tablicę z dowodami (przykładowa na obrazku) i zniszczcie ją z wykorzystaniem broni palnej lub broni białej - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Po wejściu do każdego budynku odszukajcie tablicę z dowodami (przykładowa na obrazku) i zniszczcie ją z wykorzystaniem broni palnej lub broni białej.

1 - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry
Ostatni trzeci obszar powiązany z tym celem misji nie będzie małym posterunkiem, tylko większym budynkiem na terenie wrogiej bazy - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Ostatni trzeci obszar powiązany z tym celem misji nie będzie małym posterunkiem, tylko większym budynkiem na terenie wrogiej bazy. Macie pełną swobodę wyboru - możecie po cichu zinfiltrować bazę lub przystąpić do bezpośrednich walk z tamtejszymi przeciwnikami (stwarza to ryzyko wezwania posiłków).

Docelowo musicie zainteresować się budynkiem, przed którym jest tablica z logiem PDP. W jednym z pomieszczeń znajdziecie ostatnią tablicę do zniszczenia.

Zamordowanie kluczowych celów wojskowych (Assassinate the key military targets)

Musicie dotrzeć do lokacji Hotel Amanecer, przed którym Rosa rozpocznie przedstawienie na scenie - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Musicie dotrzeć do lokacji Hotel Amanecer, przed którym Rosa rozpocznie przedstawienie na scenie. Waszym zadaniem będzie wykorzystanie okazji do zamordowania 3 wojskowych przebywających w tej lokacji.

Zgodnie z sugestią Rosy bardzo wskazane jest działanie z ukrycia, tak więc zaopatrzcie się w broń z tłumikiem. Dodatkowo polecamy użyć zestawu wspinaczkowego żeby dostać się łatwo na dach budynku sąsiadującego ze sceną. Będzie to idealne miejsce do identyfikowania i eliminowania celów misji.

2 - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry
Orlando Diaz - The Jaguar King jest w pobliżu klatki, w której przetrzymywany jest jaguar - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Orlando Diaz - The Jaguar King jest w pobliżu klatki, w której przetrzymywany jest jaguar. W okolicy może też przebywać co najmniej 1 podrzędny żołnierz i jego również warto się szybko pozbyć.

Uwaga - Nie wypuśćcie przed przypadek drapieżnika z klatki, bo wprowadziłoby to ogromne zamieszane w okolicy i mogłoby Wam utrudnić łatwe namierzenie i zabicie 2 kolejnych celów.

3 - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry
Raul Martinez - The Drunk kręci się w pobliżu baru na prawo od sceny - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Raul Martinez - The Drunk kręci się w pobliżu baru na prawo od sceny. Najlepiej jest zaczekać z zabójstwem, aż cel misji oddali się od baru w bardziej ustronne miejsce.

4 - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry
Sonia Perez - The Dancer tańczy przed sceną - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Sonia Perez - The Dancer tańczy przed sceną. Najlepiej jest zamordować ją jako ostatnią, gdyż z oczywistych względów jej śmierć zaalarmuje wszystkie postacie z okolicy.

Pozbycie się wszystkich 3 wojskowych pozwoli Wam zakończyć Yarańską opowieść.

Epilog - Turn the Party

Niedługo po zaliczeniu pobocznej misji skontaktuje się z Wami ponownie Rosa Mel - Far Cry 6: Niezatarte tropy (Loose Ends) - solucja, opis przejścia - Far Cry 6 - poradnik do gry

Niedługo po zaliczeniu pobocznej misji skontaktuje się z Wami ponownie Rosa Mel. Musicie udać sie do centrum dowodzenia w lokacji Cardoso Mill i po dotarciu na miejsce jedyną czynnością do wykonania będzie obejrzenie scenki przerywnikowej.