Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fantasy Wars - poradnik do gry

Fantasy Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Upadek Irandu | Orkowie | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 4: Upadek Irandu

12 tur - ocena złota: 250 $ , Goblińscy zwiadowcy , Róg przerażenia - Misja 4 - Upadek Irandu | Orkowie | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:

12 tur - ocena złota: 250 $ , Goblińscy zwiadowcy , Róg przerażenia

16 tur - ocena srebrna: 250 $ i Goblińscy zwiadowcy

24 tury - ocena brązowa: 250 $

Opis miejsc:

1. Nilgazar

2. Salzbach (Milicja) - 20 $

3. Liecourt (Włócznicy) - 20 $

4. Waldsteit (Halabardnicy) - 30 $

5. Krąg wiedźm (Hexer orków) - Czerwona zbroja ; "Odwiedź krąg wiedźm"

6. Tonndorf (Chłopstwo) - 30 $

7. Obozowisko rycerzy (Chłopstwo) - 30 $ ; "Zdobądź obozowisko rycerzy"

8. Młyn Hilsbachl (Milicja) - 15 $

9. Melbek (Milicja) - 20 $

10. Młyn Steim (Łucznicy) - 20 $

11. Przedmieścia Hemsbergu (Chłopstwo) - 20 $

12. Hemsberg (Chłopstwo) - 30 $

13. Oldentorf (Chłopstwo) - 20 $

14. Irand (Yeomeni łucznicy i Oswojony orzeł) - 235 $ ; "Zdobądź zamek Irand"

Zadania główne:

  1. Zdobądź zamek Irand (14)
  2. Ugraum musi przeżyć

Zadania dodatkowe:

  1. Odwiedź Krąg wiedźm (5)
  2. Zdobądź obozowisko rycerzy (7)

Opis zadań głównych:

Zdobądź zamek Irand

Najwięcej problemów przy zdobywaniu zamku Irand (14) sprawiają machiny oblężnicze ustawione na jego tyłach. Możesz sobie z nimi poradzić, wysyłając na nie swoje oddziały latające lub dojść na tyły zamku (14), przechodząc przez przesmyk górski znajdujący się pomiędzy Obozowiskiem rycerzy (7) a młynem Hilsbachl (8). Kiedy podbijesz zamek (14), misja zostanie zakończona.

Opis zadań dodatkowych:

Odwiedź Krąg wiedźm

W jednej z pierwszych tur Ash-hoon poczuje, że w pobliżu, a konkretnie w Kręgu wiedźm (5) znajduje się magiczny przedmiot. Masz się tam udać i odnaleźć go. Krąg (5) strzeżony jest przez Hexera orków , a dostać się tam możesz jedynie przez bagna, które łączą tę wysepkę z resztą lądu. Kiedy uda Ci się już dostać do Kręgu (5) i zabić hexera , otrzymasz artefakt Czerwona zbroja .

Zdobądź obozowisko rycerzy

Zadanie dostaniesz, będąc w pobliżu obozowiska (7). Wokół niego znajdują się trzy oddziały jazdy . Zajmij obozowisko rycerzy (7), a zadanie zostanie zakończone.