Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fantasy Wars - poradnik do gry

Fantasy Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Legenda | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Legenda

Tekst:

100 $ - ilość sztuk złota

100 PD - ilość zdobytych punktów doświadczenia

Kolor niebieski - artefakty i przedmioty magiczne

Kolor brązowy - wrogie oddziały

Kolor zielony - Twoje oddziały

"Pochyły tekst w cudzysłowie" - zadania

Lokacja (5) - cyfra w nawiasie wskazuje miejsce na mapie, w którym znajduje się dana lokacja, np. Hatdorf (1) oznacza, że miejscowość Hatdorf umieszczona jest na mapie pod numerem 1.

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:

Przykład:

10 tur - ocena złota: 200 $ , Halabardnicy , Hełm świętego

Powyższy opis mówi, że aby zakończyć misję z oceną złotą, musisz ją skończyć w nie więcej niż 10 tur, a nagrodą za ukończenie misji w takim czasie są: 200 sztuk złota, nowy oddział Halabardników oraz artefakt Hełm świętego.

Opis miejsc:

Lokacja (Oddział) - wrogi oddział, który znajduje się w danej lokacji

Przykład 1:

7. Wóz chorągwi De'Lein (Włócznicy) - 100 $ ; Mistrz Brennok ; "Przejmij wóz De'Leina"

Powyższy opis mówi, że pod numerem 7 na mapie znajduje się wóz chorągwi De'Lein, który zajmowany jest przez wrogi oddział Włóczników. Wchodząc tam, dostaniesz 100 sztuk złota, dołączy do Ciebie Mistrz Brennok i wykonasz zadanie "Przejmij wóz De'Leina".

Przykład 2:

6. Pole bitwy - 50 PD ; Płonący miecz ; nowe zadanie: "Wyprowadź rycerzy"

Powyższy opis mówi, że pod numerem 6 na mapie znajduje się Pole bitwy, a wchodząc tam otrzymasz 50 punktów doświadczenia, artefakt Płonący miecz i nowe zadanie "Wyprowadź rycerzy".

Mapa:

Cyfra wskazuje ważne miejsca na mapie - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Cyfra wskazuje ważne miejsca na mapie.

Pomarańczowym kolorem oznaczone są oddziały Orków - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Pomarańczowym kolorem oznaczone są oddziały Orków. W tym przypadku GG oznacza Goblińskich grabieżców.

Niebieskim kolorem oznaczone są oddziały Ludzi - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Niebieskim kolorem oznaczone są oddziały Ludzi. W tym przypadku OB oznacza Orły bojowe.

Zielonym kolorem oznaczone są oddziały Elfów - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Zielonym kolorem oznaczone są oddziały Elfów. W tym przypadku SO oznacza Strażniczki ognia.

Fioletowym kolorem oznaczone są oddziały nieumarłych - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Fioletowym kolorem oznaczone są oddziały nieumarłych. W tym przypadku SK oznacza Szalonych ciężkich kuszników.

Żółtym kolorem oznaczone są ważne dla misji postacie - Legenda | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Żółtym kolorem oznaczone są ważne dla misji postacie. W tym przypadku IN oznacza Inżyniera. Znaczenie takiego skrótu znajduje się zawsze w opisie misji.

Opis skrótów dla Orków:

BO - Banda orków

DT - Dzikie trolle

DZ - Dzidomiot

GB - Goblińscy biegacze

GG - Goblińscy grabieżcy

GH - Goblinohieny

GJ - Goblińscy jeźdźcy

GŁ - Goblińscy łucznicy

GN - Goblińscy niszczyciele

GR - Goblińscy rabusie

GS - Goblińscy snajperzy

GZ - Goblińscy zabójcy

HO - Hexer orków

JO - Jazda orków

JP - Jeźdźcy pteranodonów

KA - Kamieniomiot

OB - Orkowie bojowi

OS - Okrutni szaleńcy

PJ - Potężni jeźdźcy

PO - Potężni orkowie

RĘ - Rębacze

SD - Shoo-doon

SS - Szaleniec szaleńców

ST - Goblińscy stalkerzy

SZ - Szaleńcy

TB - Trolle bojowe

WJ - Wódz jeźdźców

WT - Wódz trolli

ZE - Gobliński zeppelin

ZW - Goblińscy zwiadowcy

Opis skrótów dla Ludzi:

BA - Balista

CH - Chłopstwo

CK - Ciężcy kusznicy

ET - Elfi tropiciele

GE - Generał

HA - Halabardnicy

HO - Hobilierzy

KA - Katapulta

KŁ - Królewscy łucznicy

KM - Kapłani miecza

KO - Królewski orszak

KU - Kusznicy

ŁU - Łucznicy

MA - Mag

MI - Milicja

MM - Mistrzowie Marcusa

MR - Mag renegat

MY - Mieczownicy

OB - Orzeł bojowy

OJ - Orli jeździec

OO - Oswojony orzeł

PA - Paladyni

PR - Piesi rycerze

RF - Rycerze feudalni

RK - Rycerze królewscy

RM - Rycerze Marcusa

RZ - Rycerze bez ziemi

SI - Sierżant

SK - Straż królewska

TR - Tropiciele

WŁ - Włócznicy

YE - Yeomeni

YK - Yeomeni konni

YŁ - Yeomeni łucznicy

ZW - Zwiadowcy

Opis skrótów dla Elfów:

SO - Strażniczki ognia

Opis skrótów dla Nieumarłych:

CS - Czarny smok

GO - Golem

RA - Rycerze płomienia

RP - Rycerze piekieł

SK - Szaleni ciężcy kusznicy

ZŁ - Zdrajcy łuku

ZM - Zdrajcy miecza