Legenda | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Legenda
Tekst:
100 $ - ilość sztuk złota
100 PD - ilość zdobytych punktów doświadczenia
Kolor niebieski - artefakty i przedmioty magiczne
Kolor brązowy - wrogie oddziały
Kolor zielony - Twoje oddziały
"Pochyły tekst w cudzysłowie" - zadania
Lokacja (5) - cyfra w nawiasie wskazuje miejsce na mapie, w którym znajduje się dana lokacja, np. Hatdorf (1) oznacza, że miejscowość Hatdorf umieszczona jest na mapie pod numerem 1.
Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
Przykład:
10 tur - ocena złota: 200 $ , Halabardnicy , Hełm świętego
Powyższy opis mówi, że aby zakończyć misję z oceną złotą, musisz ją skończyć w nie więcej niż 10 tur, a nagrodą za ukończenie misji w takim czasie są: 200 sztuk złota, nowy oddział Halabardników oraz artefakt Hełm świętego.
Opis miejsc:
Lokacja (Oddział) - wrogi oddział, który znajduje się w danej lokacji
Przykład 1:
7. Wóz chorągwi De'Lein (Włócznicy) - 100 $ ; Mistrz Brennok ; "Przejmij wóz De'Leina"
Powyższy opis mówi, że pod numerem 7 na mapie znajduje się wóz chorągwi De'Lein, który zajmowany jest przez wrogi oddział Włóczników. Wchodząc tam, dostaniesz 100 sztuk złota, dołączy do Ciebie Mistrz Brennok i wykonasz zadanie "Przejmij wóz De'Leina".
Przykład 2:
6. Pole bitwy - 50 PD ; Płonący miecz ; nowe zadanie: "Wyprowadź rycerzy"
Powyższy opis mówi, że pod numerem 6 na mapie znajduje się Pole bitwy, a wchodząc tam otrzymasz 50 punktów doświadczenia, artefakt Płonący miecz i nowe zadanie "Wyprowadź rycerzy".
Mapa:
Cyfra wskazuje ważne miejsca na mapie. | |
Pomarańczowym kolorem oznaczone są oddziały Orków. W tym przypadku GG oznacza Goblińskich grabieżców. | |
Niebieskim kolorem oznaczone są oddziały Ludzi. W tym przypadku OB oznacza Orły bojowe. | |
Zielonym kolorem oznaczone są oddziały Elfów. W tym przypadku SO oznacza Strażniczki ognia. | |
Fioletowym kolorem oznaczone są oddziały nieumarłych. W tym przypadku SK oznacza Szalonych ciężkich kuszników. | |
Żółtym kolorem oznaczone są ważne dla misji postacie. W tym przypadku IN oznacza Inżyniera. Znaczenie takiego skrótu znajduje się zawsze w opisie misji. |
Opis skrótów dla Orków:
BO - Banda orków
DT - Dzikie trolle
DZ - Dzidomiot
GB - Goblińscy biegacze
GG - Goblińscy grabieżcy
GH - Goblinohieny
GJ - Goblińscy jeźdźcy
GŁ - Goblińscy łucznicy
GN - Goblińscy niszczyciele
GR - Goblińscy rabusie
GS - Goblińscy snajperzy
GZ - Goblińscy zabójcy
HO - Hexer orków
JO - Jazda orków
JP - Jeźdźcy pteranodonów
KA - Kamieniomiot
OB - Orkowie bojowi
OS - Okrutni szaleńcy
PJ - Potężni jeźdźcy
PO - Potężni orkowie
RĘ - Rębacze
SD - Shoo-doon
SS - Szaleniec szaleńców
ST - Goblińscy stalkerzy
SZ - Szaleńcy
TB - Trolle bojowe
WJ - Wódz jeźdźców
WT - Wódz trolli
ZE - Gobliński zeppelin
ZW - Goblińscy zwiadowcy
Opis skrótów dla Ludzi:
BA - Balista
CH - Chłopstwo
CK - Ciężcy kusznicy
ET - Elfi tropiciele
GE - Generał
HA - Halabardnicy
HO - Hobilierzy
KA - Katapulta
KŁ - Królewscy łucznicy
KM - Kapłani miecza
KO - Królewski orszak
KU - Kusznicy
ŁU - Łucznicy
MA - Mag
MI - Milicja
MM - Mistrzowie Marcusa
MR - Mag renegat
MY - Mieczownicy
OB - Orzeł bojowy
OJ - Orli jeździec
OO - Oswojony orzeł
PA - Paladyni
PR - Piesi rycerze
RF - Rycerze feudalni
RK - Rycerze królewscy
RM - Rycerze Marcusa
RZ - Rycerze bez ziemi
SI - Sierżant
SK - Straż królewska
TR - Tropiciele
WŁ - Włócznicy
YE - Yeomeni
YK - Yeomeni konni
YŁ - Yeomeni łucznicy
ZW - Zwiadowcy
Opis skrótów dla Elfów:
SO - Strażniczki ognia
Opis skrótów dla Nieumarłych:
CS - Czarny smok
GO - Golem
RA - Rycerze płomienia
RP - Rycerze piekieł
SK - Szaleni ciężcy kusznicy
ZŁ - Zdrajcy łuku
ZM - Zdrajcy miecza