Misja 10 - Krwawe fale | Ludzie | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja 10: Krwawe fale
Czas misji i nagroda za jej ukończenie:
6 tur - ocena złota
8 tur - ocena srebrna
21 tur - ocena brązowa
Opis miejsc:
1. Deserio
2. Bolease
3. Pansi (Hexer goblinów) - 100 PD
4. Tirett
5. Sylent
6. Villago (Szaleńcy) - 20 $
7. Remoss (Potężni orkowie) - 100 PD
8. Polago (Trolle bojowe) - 100 PD
9. Terise - 20 $
10. Petta
11. Ołtarz - Łuk Błyskawic
12. Dzzurta (Ash-hoon)
13. Difatte
Zadania główne:
- Obroń Sylent (5) - 15 tur na wykonanie zadania
- Zabij Ash-hoona (12)
- Derrick Pfeil musi przeżyć
Zadania dodatkowe:
- Odwiedź miejsce spoczynku magów (3, 7, 8)
- Zapewnij ochronę Wieży magów (5)
Opis zadań głównych:
Obroń Sylent
Na samym początku misji do Twojej armii przyłączy się Król Victor ze swym orszakiem . Znajdują się oni w Sylent (5), ale stanowią zdecydowanie zbyt słabą obronę. Musisz jak najszybciej wysłać im pomoc, ponieważ bez Twojego wsparcia miasto szybko zostanie zajęte przez orków. Sylent (5) nie może zostać zajęty przez wrogie oddziały przez 15 tur.
Zabij Ash-hoona
To zadanie pojawi się w dzienniku, kiedy tylko któraś z Twoich jednostek zobaczy Ash-hoona. Na początku misji znajdziesz go w Dzzurta (12). Niedługo po dodaniu tego zadania do Twojej armii dołączą trzy jednostki elfów , które mogą okazać się bardzo pomocne. Hexer ma dookoła siebie mnóstwo orków i goblinów , ale jeżeli skupisz na nim swoje siły, uda Ci się go pokonać. Wykonując to zadanie, zakończysz ostatnią misję i w efekcie całą kampanię Ludzi.
Opis zadań dodatkowych:
Odwiedź miejsce spoczynku magów
Otrzymasz to zadanie w trzeciej turze od Mistrza Brennoka . Aby je zakończyć, musisz zająć trzy miejscowości: Pansi (3), Remoss (7) i Polago (8).
Zapewnij ochronę Wieży magów
Aby wykonać to zadanie, wprowadź Mistrza Brennoka do Wieży Magów w Sylencie (5). Mag zyska tam większe moce magiczne.