Misja 4 | Intro | Solucja Fantastic 4 poradnik Fantastic 4
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Misja 4
Zaczynasz jako Sue. Początkowe cele misji:
- Znajdź Reeda (Find Reed).
- Nie włącz żadnego alarmu (Don't trigger any alarms). (Profit: +1000 Points)
Bonus (Profit: +1000 Points):
- Nie strać ani jednego życia.
Cóż mogę powiedzieć... Uważaj na siebie. :) I odnośnie drugorzędnych wymagań: używaj niewidzialności przechodząc pod każdym czujnikiem ruchu.
Na początek zabawimy się w cichego zabójcę. Wyjdź z pokoju, obejrzyj filmik. Wciśnij odpowiedni klawisz, by włączyć niewidzialność, następnie szybko przejdź za jednego z robotów i zniszcz go [007]. Po zniszczeniu pierwszego na 95% zauważy Cię drugi (no, chyba, że od razu ponownie wejdziesz w niewidzialność), więc jego rozwal już w bardziej klasyczny sposób. Trzeci robot potrafi strzelać i stoi w recepcji. Jego również rozwal. W jego pobliżu znajduje się porcja zdrówka. Wyjdź przeskakując biurko z drugiej strony recepcji. W pobliżu znajduje się czujnik ruchu, pamiętaj o niewidzialności [008].
Idąc przez kilka kolejnych pomieszczeń czeka Cię po prostu to samo: kilka robotów do rozwalenia, czujnik ruchu/niewidzialność, itd. Po pewnym czasie spotkasz Reeda. W tej chwili pod kontrolą będziesz miał zarówno Sue, jak i Reeda. Kluczem do zachowania obydwu postaci przy życiu jest odpowiednie kontrolowanie. Musisz co jakiś czas przełączać się między nimi. Więcej porad w odpowiedniej sekcji. Póki co rozpraw się z przeciwnikami. Po walce przełącz się na Reeda i włam do komputera (kod: 1L-2P).
Jeżeli nie zależy Ci na zebraniu wszystkich ukrytych symboli F4 - czytaj następny akapit. :) Ukryty symbol na tym poziomie znajduje się w pomieszczeniu, które otwiera się dopiero w tym momencie, a które znajduje się za recepcją. Wróć tam, zabierz symbol i wracaj pod pole siłowe.
Aby Reed mógł przejść przez pole siłowe, potrzebna jest moc Sue. Przełącz się na nią i za pomocą odpowiedniej kombinacji włącz tarczę będąc w pobliżu Reeda. Teraz szybko przełącz się właśnie na niego i przejdź przez pole. Po drugiej stronie ponownie włam się do komputera (kod: 4L-2P). To koniec tego poziomu.