Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4 poradnik Fantastic 4
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Misja 2
Zaczynasz jako Reed. Początkowe cele misji:
- Przeszukaj kanały (Search the sewers).
Bonus (Profit: +3000 Points):
- Ukończ misję w czasie krótszym niż 9 minut.
- Nie używaj "Super ataków".
Drugi bonusowy cel jest - że tak powiem - mało komfortowy, ale nie znaczy to, że niemożliwy do wykonania. Wręcz przeciwnie, ale nie da się ukryć, że z Super Mode byłoby łatwiej (zawsze jest :). Trochę trudniej może być z ukończeniem poziomu w mniej niż 9 minut, ale i to jest możliwe. Wystarczy, że nie będziesz zbyt długo zajmował się przeciwnikami na trasie do starcia z Crusherem. Jemu będziesz musiał poświęcić nieco więcej uwagi - nie masz wyjścia :).
Przejdź kawałek dalej, do schodów.
Nowy cel misji: obroń cywila (Defend the civilian).
Wow, szybko. Podobnie jak w poprzedniej misji Alicia, tak i tutaj musisz się odrobinę pospieszyć. Nawet trochę bardziej, bo cywil jest teoretycznie blisko, ale jednak musisz kawałek przejść, by się do niego dostać. Na początek zeskocz do kanału i rozpraw się z pobliskimi szczurami. Wejdź po kawałkach gruzu [017] na podwyższenie po drugiej stronie kanału. Uważaj, przy ścianie biegnie rura, która jest dosyć dziurawa, a spotkanie ze strumieniami pary znacznie przedłuży Twoją misję ratowniczą. Przebiegnij po podwyższeniu w stronę cywila i załatw trzy atakujące go szczury. W nagrodę za wykonanie tego celu misji dostaniesz 1000 punktów. Teraz zabaw się w hakera (kod: 2P-3L-4P). Wróć po podwyższeniu w stronę nowo otwartego przejścia (uważaj na parę). Pojawią się nowe szczury (żeby było ciekawiej, z wyrzutniami rakiet). Rozpraw się z nimi szybko (najlepiej za pomocą Spider Mines) i idź dalej. Po chwili czeka Cię spotkanie z kolejnym nowym rodzajem przeciwników. Szczególnie irytujące jest w nich to, że otrzymują obrażenia tylko wtedy, gdy leżą powaleni na ziemi, co znacznie przedłuża walkę. Gdy już się z nimi rozprawisz, pojawi się grupka złożona z dwóch klasycznych szczurów i jednego z wyrzutnią rakiet. Kawałek dalej czeka taka sama grupka. Idź cały czas dalej, przejdź między strumieniami. Kolejna maszyna do złamania (kod: 2L-4P-4P). Rozwal przeciwników, którzy się zjawią i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Na jego lewej ścianie powinieneś ujrzeć dwie kraty. Za drugą znajduje się ukryty symbol F4 [018]. Reed nie ma problemów z wejściem do tego typu miejsc.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie