Poziom 07- Port | Opis przejścia | FEAR 3 F.3.A.R. poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Poziom 07: Port
Misję rozpoczynamy na płycie lotniska, po zabiciu kilku bestii udajemy się w stronę terminali. Zabijając po drodze kilka potworów dostaniemy się do rękawa [1], przez który wchodzimy do budynku. Po przejściu przez hol trafimy do korytarza umazanego krwią, udajemy się na jego koniec i przechodzimy przez drzwi ozdobione śladami pazurów bestii [2].
Znajdziemy się w pomieszczeniu, gdzie toczy się walka wojskowych z potworami. Najpierw przyjdzie nam zabić kilku żołnierzy, a następnie zaatakuje nas grupka bestii. Gdy dotrzemy do baru przechodzimy przez podwójne drzwi prowadzące do kuchni [1]. Kontynuując marsz przed siebie wejdziemy poziom wyżej i znajdziemy się bezpośrednio nad holem. Po krótkim starciu z wojskowymi przechodzimy przez stoisko z jedzeniem [2].
Gdy skończymy zabijać przeciwników odnajdujemy wyrwaną balustradę [1] i zeskakujemy poziom niżej. Pokonując paru żołnierzy oraz kilka bestii wejdziemy do korytarzy dla pracowników lotniska. Dostaniemy się nimi do przestronnego i mrocznego pomieszczenia, w którym odnajdujemy schody i schodzimy na niższy poziom. Po przejściu przez windę wypełnioną zmasakrowanymi ciałami wychodzimy poziom wyżej [#7.1] [#7.2], skręcamy w lewo i udajemy się przez stoisko z jedzeniem [2].
Maszerując przed siebie miniemy Almę na ruchomym chodniku [1] i zaczniemy podążać za rozjarzonymi potworami.
W pokoju wypełnionym sprzętem elektronicznym [1] trafimy na niewielki oddział oraz kilka bestii. Po wyjściu na wyższy poziom zabijemy paru przeciwników by następnie wejść do ciasnego pomieszczenia, w którym zaatakuje nas teleportujący się żołnierz [2]. Po jego śmierci przechodzimy dalej drzwiami otwartymi nam przez dwóch wojskowych.
Gdy wejdziemy na teren kolejnego holu pozbywamy się przeciwników biegających po niższym poziomie i przechodzimy przez zniszczoną siatkę [1]. Prowadząc kolejne starcia schodzimy na niższy poziom i przedzieramy się przez zastępy przeciwników, aż ponownie wyjdziemy po schodach. Zaraz na ich szczycie odnajdziemy skrzynię z rakietami, z których korzystamy by zestrzelić atakujący nas helikopter [2].
Naszą uwagę przykuje bestia, która utworzy nam dalsze przejście [1]. Po krótkiej wędrówce korytarzami dla pracowników dostaniemy się do sortowni bagażu, gdzie czekać na nas będzie walka z elektrycznym żołnierzem przyzywającym na pole walki coraz to nowych przeciwników. Gdy skończymy potyczkę wchodzimy do sterowni i przestawiamy dźwignię, po czym wskakujemy na taśmociąg z bagażami i przechodzimy przez otwartą zasuwę [2].
Naszą przejażdżkę przerwiemy w punkcie załadunku bagażu na wózki, zabijemy tutaj kilka bestii i ponownie odszukamy pokój kontrolny [1], w który otworzymy zasuwę na pobliskim taśmociągu prowadzący do punktu odprawy bagażowej. Posuwając się naprzód przez opustoszałe lotnisko przejdziemy koło strąconego helikoptera, od tej pory nasz spokojny spacer będzie zakłócać niewidzialna bestia [2] pojawiająca się tylko po to by nas podgryźć.
W jej towarzystwie dotrzemy do punktu rewizji pasażerów [1]. Czeka na nas tutaj zasadzka ze strony żołnierzy Armacham jej zwieńczeniem będzie dwóch teleportujących się żołnierzy. Nie najszybszym, ale za to bardzo bezpiecznym sposobem na ich pokonanie jest skorzystanie z tarczy do tłumienia zamieszek, za którą będziemy względnie bezpieczni.
Po walce opuszczamy teren starcia przez pokój kontrolny [1] i wędrując korytarzami dochodzimy do podnoszonej bramy [2]. Jej otwieranie chwile potrwa, a czas oczekiwania urozmaici nam stado bestii. Gdy tylko brama uniesie się przechodzimy do następnego pomieszczenia i zamykamy bramę za sobą.
Klatką schodową dostaniemy się do długiego pustego korytarza, którym wydostaniemy się z terminala. Na zewnątrz czeka na nas kilku przeciwników oraz pusty pancerz wspomagany [1]. Zasiadamy za jego sterami i rozpoczynamy torowanie sobie drogi po ciałach przeciwników. Jedynym wyzwaniem, jakie napotkamy jest potężny rodzaj pancerza wspomaganego [2], którym przyszło nam kierować podczas przeprawy przez most. Walcząc z nim należy unikać pozostawania przez dłuższy czas w polu jego widzenia w innym przypadku namierzy nas rakietami, które szczególnie mocno uszkodzą naszego mecha. Zaraz po tym krótkim starciu pozbędziemy się wzmocnionych żołnierzy i dotrzemy do "przesyłki", za którą przemierzyliśmy cały terminal.