Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evolve - poradnik do gry

Evolve - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Evacuation | Tryby gry Evolve poradnik Evolve

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Evacuation

Evacuation jest to tryb kampanii składającej się z pięciu misji, w której drużyna łowców lub potwór muszą zwyciężyć - Evacuation | Tryby gry Evolve - Evolve - poradnik do gry

Evacuation jest to tryb kampanii składającej się z pięciu misji, w której drużyna łowców lub potwór muszą zwyciężyć. Oficjalnie wygrywa ta strona, której uda się wygrać większą ilość potyczek.

Zazwyczaj gra rozpoczyna się wyborem mapy i trybu. Gracze głosują, na której mapie ma się rozegrać pierwszy mecz, po czym przechodzą do rozgrywki. Należy zaznaczyć, że jeśli gracz został potworem na pierwszej misji, to będzie nim już do końca kampanii. W odróżnieniu od Skirmishu tutaj jedna ze stron ma do wykonania jakieś zadanie podczas meczu, a druga musi w tym przeszkodzić.

Typy misji, jakie można otrzymać:

Hunt - Zwykłe polowanie na potwora, tak jak w trybie Skirmish.

Rescue - Łowcy muszą ocalić pięciu npctów zanim potwór ich zabije. Dla ułatwienia ludzie do ocalenia pojawiają się na mapie w parach po dwóch. Są oni umierający i jeśli łowcy się nie pośpieszą to ci umrą z biegiem czasu. Łowcy muszą podejść do takiego umierającego, postawić go na nogi i zaprowadzić do miejsca ucieczki. Oczywiście alternatywą jest zabicie potwora i vice versa. Tutaj potwór zaczyna od poziomu 1 i warto najpierw przejść chociaż na drugi zanim zaatakuje się ocalałych. W przeciwieństwie do Łowów tutaj monstrum nie będzie zazwyczaj niepokojona przez Łowców gdyż ci mają inne zadanie.

Podczas piątego dnia misją zawsze jest Defend - Evacuation | Tryby gry Evolve - Evolve - poradnik do gry
Podczas piątego dnia misją zawsze jest Defend

Defend - Jako potwór musisz uniemożliwić ludziom ucieczkę z planety. Razem z pojawiającymi się mniejszymi goliatami musisz atakować generatory pola, które odgradzają cię od statku. Ważnym elementem jest tutaj to, że Łowcy mają do dyspozycji działka stacjonarne, które zadają spore obrażenia, dlatego warto przemyśleć swoją strategię. Dobrym potworem na ten tryb jest Kraken, który może atakować z wielkiego dystansu, poza zasięgiem wież. Mimo wszystko na potwora jest narzucony czas: 10 minut na wygranie. Oczywiście alternatywą jest zabicie potwora i vice versa. Tutaj potwór zaczyna od poziomu 3 więc nie trzeba się bawić w ewolucje, jednakże warto zjeść parę zwierzątek by naładować sobie pancerz.

Nest - Jako oddział Łowców musicie zniszczyć sześć jaj zanim upłynie wyznaczony na to czas. Jaja są bardzo twarde i ciężko je rozwalić, dlatego najlepiej wziąć postaci z dużą siłą ognia jak np. Hank, który może szybko zniszczyć jajo za pomocą ataku z orbity. Z kolei, jako potwór musisz ochronić jaja aż do końca czasu lub zabić wszystkich łowców. Możesz też wejść w interakcję z jajem i po chwili wykluje się z niego jeden minion Goliat. Na raz może być wykluty tylko jeden minion, ale dzięki niemu możesz zaskoczyć łowców atakując dwóch na czterech. Taki pomocnik daje bardzo dużą przewagę, dlatego warto trzymać się blisko niego. Tutaj potwór zaczyna od poziomu 1 i warto najpierw przejść, chociaż na drugi zanim zaatakuje się Łowców. W przeciwieństwie do Łowów tutaj monstrum nie będzie zazwyczaj niepokojona przez Łowców gdyż ci mają inne zadanie.

Wygranie meczu daje dużą ilość punktów końcowych, a przegranie małą. Dodatkowo ci, którzy wygrali dany mecz zazwyczaj dostają jakiś bonus podczas następnego. Przykładowo, jeśli Łowcy zabiją potwora podczas polowania to miejscowi pomogą im walczyć z potworem na następnej mapie. Na koniec piątego dnia wszystko się zlicza i każda ze stron otrzymuje tyle dodatkowego doświadczenia ile punktów uzbierała. Jeśli wyjdzie się z gry przed końcem kampanii to dodatkowe punkty nie zostaną naliczone.