Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio! | Opis przejścia kampanii poradnik Dungeons II
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 11 - Bitwa o Królewską Poprzestań - tym razem na serio!
Przed rozpoczęciem misji możesz wybrać, którą frakcją chcesz grać. Nie ma to żadnego wpływu na przebieg wydarzeń, bierz więc pod uwagę jedynie własne preferencje. My wybraliśmy hordę, by podbić stolicę bohaterów. Przed Tobą najdłuższa misja w całej kampanii - Twoje lochy nie posiadają żadnych startowych budynków i wszystkie technologie muszą zostać wynalezione od podstaw. Rozpocznij od standardowej rozbudowy, zadbaj o napływ złota i zbuduj podstawowe komnaty.
Oczywiście bohaterowie są świadomi Twojej obecności w królestwie i regularnie będą próbowali Cię wyeliminować. Ataki okażą się częste i coraz intensywniejsze - naszpikuj więc północny korytarz masą pułapek. Jeśli poczujesz, że to za mało - postaw niedaleko wartownię, by stwory włączyły się do walki. Warto również kopać tunele we wszystkich kierunkach - natrafisz na kilka neutralnych potworów, które do Ciebie dołączą. Na wschód od korytarza z pułapkami znajdziesz nieograniczoną rudę złota, a kawałek dalej pięć kolejnych takich złóż. Zrekrutuj dużą liczbę robotników, by przyspieszyć rozwój bazy.
Gdy zbierzesz odpowiednie siły, wyjdź na powierzchnię i zniszcz obóz najbliżej wejścia. Następnie pognaj swoje stwory na północ. Kiedy dotrzesz do opuszczonej wioski, poślij tylko jednego potwora naprzód, a następnie zawróć nim. Okaże się, że bohaterowie w oczekiwaniu na Twoje oddziały naszykowali zasadzkę. Jeśli siły wroga są dla Ciebie zbyt potężne - wycofaj się do lochów i zwab nieprzyjaciela na przygotowane pułapki. Po zniszczeniu północnej bazy zostanie Ci jeszcze do zlikwidowania osada na wschodzie. Przegrupuj siły i uderz na bohaterów.
Gdy i to miejsce uda Ci się zniszczyć, rozwścieczy to króla krasnoludów - Grumliego, który samotnie zaatakuje Twój loch. Choć potężny, nie będzie mieć szans z Twoimi sługami i pułapkami. Jego śmierć pozwoli Ci osiągnąć nowy pułap nikczemności i ulepszyć salę tronową. Czas na kolejne ulepszenia i rekrutację jednostek drugiego poziomu. Zainwestuj w jednostki lecznicze i atakujące z dystansu.
Gdy wzmocnisz siły, uderz na miasto. Musisz zniszczyć siedemnaście domów, by w pełni zdewastować stolicę. Nie będzie to proste, ponieważ znajduje się tam wielu bohaterów i mnóstwo wież obronnych. Dodatkowo miasta broni mag Guludruul, który ciągle powstaje ze zmarłych i przywołuje żywiołaki, by z Tobą walczyły. Pamiętaj, że nie musisz podbijać miasta jednym szturmem i możesz przegrupować się w swoich podziemiach. Gdy zniszczysz już wszystkie budynki, pozostanie Ci stoczyć bój z magiem i ostatecznie go zgładzić. Odblokujesz przy tym kolejny poziom nikczemności i będziesz mógł przystąpić do finalizacji swojego lochu i armii.
Po skompletowaniu wojsk zbierz swoje oddziały i nakaż im marsz w kierunku Karatosa. Jak można się łatwo domyślić, ostatni bastion przymierza będzie dobrze chroniony. Jednak nic nie powstrzyma Twoich żądnych mordu jednostek. Gdy półbóg umrze, misja i kampania zostaną zakończone.