Demony | Frakcje Dungeons II poradnik Dungeons II
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Demony
Jednostki
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek demonów. Zauważ, że obok portretu każdej z nich widnieje cyfra wskazująca na poziom doświadczenia. Zależnie od liczby odbytych walk stwory zyskują doświadczenie i stają się coraz potężniejsze. Niektóre współczynniki mogą się więc minimalnie od siebie różnić.
Ikona | Opis | Komentarz |
Sługus Czas przywoływania: 15 s Punkty wytrzymałości: 100 Obrażenia: 0 Pancerz: 3 Szybkość: 10 | Sługa demonów, który wykonuje wszelkie prace robotnicze. Wydobywa złoto, kopie tunele i wiwatuje na cześć demonów w salach podziwu. Na trzecim poziomie sali tronowej potrafi uzyskać ulepszenie, które pozwala mu teleportować się do danego miejsca. | |
Piekliszcze Czas przywoływania: 40 s Punkty wytrzymałości: 125 Obrażenia: 8,4 Pancerz: 9 Szybkość: 2,5 | Silne jednostki, które z czasem można przeobrazić w bardzo potężne stworzenia. Pracują nad ogólnymi ulepszeniami w kuźni chaosu. Można je przekształcić w gargulce, a potem w ogniste diabły. | |
Gargulec Punkty wytrzymałości: 200 Obrażenia: 9,6 Pancerz: 10 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Idealne stworzenie do przyjmowania ciosów przeciwników. Potrafi wchłonąć obrażenia, które otrzymaliby jego sojusznicy. Gargulce stanowią trzon dobrej armii, który będzie chronić jednostki atakujące z dystansu. | |
Ognisty diabeł Punkty wytrzymałości: 275 Obrażenia: 19,2 Pancerz: 11 Szybkość: 2,5 | Niezwykle potężna jednostka do walki w zwarciu. Diabły są bardzo silne, a dodatkowo potrafią wykorzystać swoją umiejętność, by skumulować siłę w jeden zabójczy atak. | |
Zapchleniec Czas przywoływania: 20 s Punkty wytrzymałości: 65 Obrażenia: 7,6 Pancerz: 3 Szybkość: 3,8 | Jednostka, która łapie przeciwników w sieć i wysysa z nich życie. Potrafi odkrywać niewidzialne jednostki i pracować w pajęczych gniazdach, gdzie ulepsza budynki i jednostki. Można ją wyszkolić i przeobrazić w prządkę chaosu, a następnie w królową potomstwa. | |
Prządka chaosu Punkty wytrzymałości: 188 Obrażenia: 21,8 Pancerz: 7 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Silna jednostka, która umie spowalniać wrogie jednostki. Idealne uzupełnienie armii demonów. | |
Królowa potomstwa Punkty wytrzymałości: 312 Obrażenia: 63,7 Pancerz: 9 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Bardzo potężna jednostka. Potrafi wyprodukować toksyczną chmurę, która zatruwa wrogie jednostki. Może również składać jaja, z których wykluwają się pomniejsze jednostki, atakujące wroga. Podstawa silnej armii demonów. | |
Matrona Czas przywoływania: 25 s Punkty wytrzymałości: 94 Obrażenia: 16,8 Pancerz: 5,5 Szybkość: 2,5 | Dobra i wszechstronna jednostka. Bardzo często odwiedza salę tortur, gdzie torturuje bohaterów. Motywuje inne jednostki w lochu do efektywniejszej pracy. Może się przekształcić w sukkuba, a następnie w mroczną władczynię. | |
Sukkub Punkty wytrzymałości: 100 Obrażenia: 22,4 Pancerz: 7 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Kluczowa jednostka w armii demonów. Potrafi błyskawicznie ulepszyć inne jednostki, a nawet zaczarować wrogów, by przejąć nad nimi kontrolę. | |
Mroczna władczyni Punkty wytrzymałości: 150 Obrażenia: 32 Pancerz: 6 Szybkość: 2,5 | Wysysa z przeciwników siły życiowe, jednocześnie lecząc przyjazne jednostki. Kolejny mocny punkt armii demonów. Warto zainwestować w ich sporą liczbę. | |
Cienisty cień Czas przywoływania: 20 s Punkty wytrzymałości: 70 Obrażenia: 9,6 Pancerz: 3 Szybkość: 2,5 | Wydobywa manę w cienistej komnacie. Choć bardzo kruchy, po ulepszeniu zyskuje niewidzialność, co znacznie zwiększa jego predyspozycje bojowe. Można go ulepszyć do postaci męczyduszy, a następnie otchłańca. | |
Męczydusza Punkty wytrzymałości: 110 Obrażenia: 24 Pancerz: 4 Szybkość: 2,5 | Jedna z potężniejszych i przydatniejszych jednostek w grze. Z bardzo daleka męczydusze potrafią mocnymi atakami likwidować wrogie oddziały. | |
Otchłaniec Punkty wytrzymałości: 160 Obrażenia: 64 Pancerz: 4 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Kolejna bardzo mordercza jednostka, atakująca przeciwników z dystansu. Potrafi przyzwać macki, które ogłuszają wrogów i zadają dodatkowe obrażenia. Koniecznie należy oprzeć armię na otchłańcach. |
Pomieszczenia
Ikona | Opis komnaty |
Sala tronowa Zasiada w niej Pan Podziemi, którego czczą sługusy. Podobnie jak u hordy możesz tu rekrutować nowe jednostki lub strącać istniejące w otchłań. Salę tronową da się dwukrotnie ulepszyć, by otrzymać dostęp do nowych technologii i jednostek. | |
Skarbiec Budynek służy do gromadzenia złota wykopanego przez sługusów. To tutaj pobierają płacę Twoje kreatury. | |
Sala podziwu W przeciwieństwie do hordy demony, by normalnie funkcjonować, potrzebują podziwu. Często udają się więc do sal podziwu, by sługusy mogły wiwatować na ich widok i okazywać aprobatę. Dodatkowym atutem jest to, że podziw leczy ranne demony. | |
Pajęcze gniazdo Odpowiednik groty majsterklepki u hordy. Możesz tu konstruować pułapki czy drzwi, opracowywać nowe pomieszczenia i ulepszenia do Twojego lochu. | |
Cienista komnata Pozwala gromadzić manę i zwiększać limit populacji Twoich wojsk. | |
Kuźnia piekieł W tej komnacie możesz opracowywać nowe uzbrojenie dla swojej armii demonów. Dodatkowo możesz odblokowywać tu nowe umiejętności dla jednostek. | |
Sala tortur To miejsce relaksu Twoich demonów. Będą tutaj wypoczywać... torturując bohaterów. | |
Obronny bastion Możesz obsadzić go swoimi stworami, by strzegły terytorium wokół i alarmowały inne potwory o ataku z zewnątrz. | |
Komnata przyzwania Możesz tu ulepszać swoje stwory, by osiągały wyższe poziomy ewolucji. Aby tego dokonać, za każdym razem konieczna jest ofiara ze sługusa. Dodatkowo możesz wstawić do komnaty ołtarz zła, który będzie przywracać zmarłe demony do życia. |
Zaklęcia
Przywołanie do sali tronowej
Teleportuje wskazane jednostki do sali tronowej. Uwaga! Również te nieprzytomne na powierzchni.
Zbiórka
Zbiera wszystkie stwory w podziemiach (oprócz sługusów) w jednym konkretnym punkcie.
Przywołanie punktów doświadczenia
Przywołuje zwierzaki, które rozdzielają punkty doświadczenia wśród Twoich sąsiednich jednostek. Dobry sposób na szybkie wyszkolenie jednostek.
Demoniczna ofiara
Wskazana przyjazna jednostka wybucha, tworząc silną falę uderzeniową, która rani przeciwników.
Meteor
We wskazanym polu spada meteor raniący przeciwników.
Tarcza pustki
Otacza wskazaną jednostkę tarczą, by zredukować otrzymywane obrażenia.
Złoto w manę
Przekształca złoto ze skarbca w manę.
Ognista kula
Przywołuje silną ognistą kulę, która rani przeciwników.
Zło pragnie śmierci
Naznacza danego przeciwnika, skupiając na nim uwagę demonów. Cel otrzymuje zwiększone obrażenia od jednostek.
Zło kontratakuje
Pozwala Twojemu awatarowi wkroczyć do akcji i zaatakować Twoich przeciwników. Niestety, zaklęcie działa jedynie w podziemiach.
Pułapki
Lepka pajęczyna
Spowalnia przeciwników, którzy w nią wejdą.
Pajęcze jaja
Gdy tylko przeciwnicy wejdą w zasięg pułapki, wyklują się małe pająki, które ich zaatakują.
Fałszywy miejski portal
Bohater, który przejdzie przez portal, znika na zawsze. Niestety, użycie tej pułapki jest jednorazowe i sługusy muszą na nowo aktywować kolejny portal.
Ognista kratka
Pali przeciwników, którzy wejdą w pułapkę. Idealna w połączeniu z drzwiami.
Olbrzymia macka
Pułapka, która biczuje znajdujących się w pobliżu przeciwników, powodując spore obrażenia.
Płomienna pułapka
Wypuszcza ścianę ognia, która pali stojących w pobliżu wrogów.