Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons II - poradnik do gry

Dungeons II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demony | Frakcje Dungeons II poradnik Dungeons II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Demony

Jednostki

Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek demonów - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek demonów. Zauważ, że obok portretu każdej z nich widnieje cyfra wskazująca na poziom doświadczenia. Zależnie od liczby odbytych walk stwory zyskują doświadczenie i stają się coraz potężniejsze. Niektóre współczynniki mogą się więc minimalnie od siebie różnić.

Ikona

Opis

Komentarz

Sługus - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sługus

Czas przywoływania: 15 s

Punkty wytrzymałości: 100

Obrażenia: 0

Pancerz: 3

Szybkość: 10

Sługa demonów, który wykonuje wszelkie prace robotnicze. Wydobywa złoto, kopie tunele i wiwatuje na cześć demonów w salach podziwu. Na trzecim poziomie sali tronowej potrafi uzyskać ulepszenie, które pozwala mu teleportować się do danego miejsca.

Piekliszcze - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Piekliszcze

Czas przywoływania: 40 s

Punkty wytrzymałości: 125

Obrażenia: 8,4

Pancerz: 9

Szybkość: 2,5

Silne jednostki, które z czasem można przeobrazić w bardzo potężne stworzenia. Pracują nad ogólnymi ulepszeniami w kuźni chaosu. Można je przekształcić w gargulce, a potem w ogniste diabły.

Gargulec - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Gargulec

Punkty wytrzymałości: 200

Obrażenia: 9,6

Pancerz: 10

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Idealne stworzenie do przyjmowania ciosów przeciwników. Potrafi wchłonąć obrażenia, które otrzymaliby jego sojusznicy. Gargulce stanowią trzon dobrej armii, który będzie chronić jednostki atakujące z dystansu.

Ognisty diabeł - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Ognisty diabeł

Punkty wytrzymałości: 275

Obrażenia: 19,2

Pancerz: 11

Szybkość: 2,5

Niezwykle potężna jednostka do walki w zwarciu. Diabły są bardzo silne, a dodatkowo potrafią wykorzystać swoją umiejętność, by skumulować siłę w jeden zabójczy atak.

Zapchleniec - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Zapchleniec

Czas przywoływania: 20 s

Punkty wytrzymałości: 65

Obrażenia: 7,6

Pancerz: 3

Szybkość: 3,8

Jednostka, która łapie przeciwników w sieć i wysysa z nich życie. Potrafi odkrywać niewidzialne jednostki i pracować w pajęczych gniazdach, gdzie ulepsza budynki i jednostki. Można ją wyszkolić i przeobrazić w prządkę chaosu, a następnie w królową potomstwa.

Prządka chaosu - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Prządka chaosu

Punkty wytrzymałości: 188

Obrażenia: 21,8

Pancerz: 7

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Silna jednostka, która umie spowalniać wrogie jednostki. Idealne uzupełnienie armii demonów.

Królowa potomstwa - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Królowa potomstwa

Punkty wytrzymałości: 312

Obrażenia: 63,7

Pancerz: 9

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Bardzo potężna jednostka. Potrafi wyprodukować toksyczną chmurę, która zatruwa wrogie jednostki. Może również składać jaja, z których wykluwają się pomniejsze jednostki, atakujące wroga. Podstawa silnej armii demonów.

Matrona - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Matrona

Czas przywoływania: 25 s

Punkty wytrzymałości: 94

Obrażenia: 16,8

Pancerz: 5,5

Szybkość: 2,5

Dobra i wszechstronna jednostka. Bardzo często odwiedza salę tortur, gdzie torturuje bohaterów. Motywuje inne jednostki w lochu do efektywniejszej pracy. Może się przekształcić w sukkuba, a następnie w mroczną władczynię.

Sukkub - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sukkub

Punkty wytrzymałości: 100

Obrażenia: 22,4

Pancerz: 7

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Kluczowa jednostka w armii demonów. Potrafi błyskawicznie ulepszyć inne jednostki, a nawet zaczarować wrogów, by przejąć nad nimi kontrolę.

Mroczna władczyni - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Mroczna władczyni

Punkty wytrzymałości: 150

Obrażenia: 32

Pancerz: 6

Szybkość: 2,5

Wysysa z przeciwników siły życiowe, jednocześnie lecząc przyjazne jednostki. Kolejny mocny punkt armii demonów. Warto zainwestować w ich sporą liczbę.

Cienisty cień - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Cienisty cień

Czas przywoływania: 20 s

Punkty wytrzymałości: 70

Obrażenia: 9,6

Pancerz: 3

Szybkość: 2,5

Wydobywa manę w cienistej komnacie. Choć bardzo kruchy, po ulepszeniu zyskuje niewidzialność, co znacznie zwiększa jego predyspozycje bojowe. Można go ulepszyć do postaci męczyduszy, a następnie otchłańca.

Męczydusza - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Męczydusza

Punkty wytrzymałości: 110

Obrażenia: 24

Pancerz: 4

Szybkość: 2,5

Jedna z potężniejszych i przydatniejszych jednostek w grze. Z bardzo daleka męczydusze potrafią mocnymi atakami likwidować wrogie oddziały.

Otchłaniec - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Otchłaniec

Punkty wytrzymałości: 160

Obrażenia: 64

Pancerz: 4

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Kolejna bardzo mordercza jednostka, atakująca przeciwników z dystansu. Potrafi przyzwać macki, które ogłuszają wrogów i zadają dodatkowe obrażenia. Koniecznie należy oprzeć armię na otchłańcach.

Pomieszczenia

Ikona - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Ikona

Opis komnaty

Sala tronowa - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sala tronowa

Zasiada w niej Pan Podziemi, którego czczą sługusy. Podobnie jak u hordy możesz tu rekrutować nowe jednostki lub strącać istniejące w otchłań. Salę tronową da się dwukrotnie ulepszyć, by otrzymać dostęp do nowych technologii i jednostek.

Skarbiec - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Skarbiec

Budynek służy do gromadzenia złota wykopanego przez sługusów. To tutaj pobierają płacę Twoje kreatury.

Sala podziwu - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sala podziwu

W przeciwieństwie do hordy demony, by normalnie funkcjonować, potrzebują podziwu. Często udają się więc do sal podziwu, by sługusy mogły wiwatować na ich widok i okazywać aprobatę. Dodatkowym atutem jest to, że podziw leczy ranne demony.

Pajęcze gniazdo - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Pajęcze gniazdo

Odpowiednik groty majsterklepki u hordy. Możesz tu konstruować pułapki czy drzwi, opracowywać nowe pomieszczenia i ulepszenia do Twojego lochu.

Cienista komnata - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Cienista komnata

Pozwala gromadzić manę i zwiększać limit populacji Twoich wojsk.

Kuźnia piekieł - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Kuźnia piekieł

W tej komnacie możesz opracowywać nowe uzbrojenie dla swojej armii demonów. Dodatkowo możesz odblokowywać tu nowe umiejętności dla jednostek.

Sala tortur - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sala tortur

To miejsce relaksu Twoich demonów. Będą tutaj wypoczywać... torturując bohaterów.

Obronny bastion - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Obronny bastion

Możesz obsadzić go swoimi stworami, by strzegły terytorium wokół i alarmowały inne potwory o ataku z zewnątrz.

Komnata przyzwania - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Komnata przyzwania

Możesz tu ulepszać swoje stwory, by osiągały wyższe poziomy ewolucji. Aby tego dokonać, za każdym razem konieczna jest ofiara ze sługusa. Dodatkowo możesz wstawić do komnaty ołtarz zła, który będzie przywracać zmarłe demony do życia.

Zaklęcia

Przywołanie do sali tronowej - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Przywołanie do sali tronowej

Teleportuje wskazane jednostki do sali tronowej. Uwaga! Również te nieprzytomne na powierzchni.

Zbiórka

Zbiera wszystkie stwory w podziemiach (oprócz sługusów) w jednym konkretnym punkcie.

Przywołanie punktów doświadczenia

Przywołuje zwierzaki, które rozdzielają punkty doświadczenia wśród Twoich sąsiednich jednostek. Dobry sposób na szybkie wyszkolenie jednostek.

Demoniczna ofiara

Wskazana przyjazna jednostka wybucha, tworząc silną falę uderzeniową, która rani przeciwników.

Meteor

We wskazanym polu spada meteor raniący przeciwników.

Tarcza pustki

Otacza wskazaną jednostkę tarczą, by zredukować otrzymywane obrażenia.

Złoto w manę

Przekształca złoto ze skarbca w manę.

Ognista kula

Przywołuje silną ognistą kulę, która rani przeciwników.

Zło pragnie śmierci

Naznacza danego przeciwnika, skupiając na nim uwagę demonów. Cel otrzymuje zwiększone obrażenia od jednostek.

Zło kontratakuje

Pozwala Twojemu awatarowi wkroczyć do akcji i zaatakować Twoich przeciwników. Niestety, zaklęcie działa jedynie w podziemiach.

Pułapki

Lepka pajęczyna - Demony | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Lepka pajęczyna

Spowalnia przeciwników, którzy w nią wejdą.

Pajęcze jaja

Gdy tylko przeciwnicy wejdą w zasięg pułapki, wyklują się małe pająki, które ich zaatakują.

Fałszywy miejski portal

Bohater, który przejdzie przez portal, znika na zawsze. Niestety, użycie tej pułapki jest jednorazowe i sługusy muszą na nowo aktywować kolejny portal.

Ognista kratka

Pali przeciwników, którzy wejdą w pułapkę. Idealna w połączeniu z drzwiami.

Olbrzymia macka

Pułapka, która biczuje znajdujących się w pobliżu przeciwników, powodując spore obrażenia.

Płomienna pułapka

Wypuszcza ścianę ognia, która pali stojących w pobliżu wrogów.