Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeons II - poradnik do gry

Dungeons II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Horda | Frakcje Dungeons II poradnik Dungeons II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Horda

Jednostki

Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek hordy - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek hordy. Zauważ, że obok portretu każdej z nich widnieje cyfra wskazująca na poziom doświadczenia. Zależnie od liczby odbytych walk stwory zyskują doświadczenie i stają się coraz potężniejsze. Niektóre współczynniki mogą się więc minimalnie od siebie różnić.

Ikona

Opis

Komentarz

Gnojek - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Gnojek

Koszt rekrutacji: 100 złota

Punkty populacji: 1

Punkty wytrzymałości: 100

Obrażenia: 0

Pancerz: 3

Szybkość: 10

Jednostka należąca do robotników, która zajmuje się m.in. wydobywaniem złota, kopaniem tuneli czy warzeniem piwa dla stworów. Na trzecim poziomie sali tronowej potrafi uzyskać ulepszenie, które powoduje, że jest niewidzialna dla wrogów.

Ork - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Ork

Koszt rekrutacji: 350 złota

Punkty populacji: 2

Punkty wytrzymałości: 112

Obrażenia: 11,2

Pancerz: 13

Szybkość: 2,5

Silna i sprawna jednostka, specjalizująca się w walce wręcz. Atakuje mocniej jednostki słabo opancerzone, takie jak magowie czy łucznicy. Motywuje inne jednostki, by pracowały szybciej i wydajniej. Bardzo intensywnie korzysta z browaru. Można ją ulepszyć do wodza orków lub orka żelazoskórego.

Wódź orków - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Wódź orków

Wymaga wyszkolenia orka na arenie

Punkty wytrzymałości: 175

Obrażenia: 11,8

Pancerz: 13

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Typ przywódcy, który za sprawą swojego okrzyku bojowego wzmacnia inne jednostki i wyzwala je spod uroków. Po ulepszeniu potrafi przyzwać ogara wojny. Warto mieć przynajmniej jednego w swojej armii.

Ork żelazoskóry - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Ork żelazoskóry

Wymaga wyszkolenia orka na arenie

Punkty wytrzymałości: 312

Obrażenia: 16

Pancerz: 26

Szybkość: 2,5

Okuty w ciężki pancerz jest niezwykle wytrzymały i silny. Idealnie sprawuje się na pierwszej linii, ponieważ posiada bardzo duży wskaźnik pancerza. Na późniejszym etapie gry warto mieć ich jak najwięcej - to trzon potężnej armii.

Goblin - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Goblin

Koszt rekrutacji: 150 złota

Punkty populacji: 1

Punkty wytrzymałości: 81

Obrażenia: 7,2

Pancerz: 3

Szybkość: 3,8

Mało wytrzymała jednostka, która nadrabia sprytem i inteligencją. Unikaj posyłania goblinów do walki, ponieważ szybko giną. Potrafią wynajdować nowe technologie w grocie majsterklepki i produkować pułapki. Można je wyszkolić na skrytobójców lub goboboty.

Goblin skrytobójca - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Goblin skrytobójca

Wymaga wyszkolenia goblina na arenie

Punkty wytrzymałości: 112

Obrażenia: 16

Pancerz: 4

Szybkość: 2,5

Energia: 100

Bardzo przydatna jednostka, szczególnie w potyczkach i trybie wieloosobowym. Potrafi rozbrajać pułapki i otwierać drzwi. Ponadto może stawać się niewidzialna i zadawać potężne ciosy z ukrycia. Umiejętnie użyta jest w stanie eliminować kluczowe i potężne jednostki przeciwnika. Uważaj jednak na jednostki wykrywające niewidzialnych.

Gobobot - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Gobobot

Wymaga wyszkolenia goblina na arenie

Punkty wytrzymałości: 188

Obrażenia: 24

Pancerz: 7

Szybkość: 3,8

Silna jednostka do kontrowania dużych grup przeciwników. Wyposażona w dwa miotacze płomieni potrafi podpalać i razić wielu wrogów naraz. Zdecydowanie jedna z ciekawszych jednostek hordy.

Troll - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Troll

Koszt rekrutacji: 400 złota

Punkty populacji: 3

Punkty wytrzymałości: 225

Obrażenia: 33,6

Pancerz: 5

Szybkość: 2

Wielka, powolna, ale i bardzo potężna jednostka, pracująca w kuźni nad ulepszeniami dla hordy. Posiada bardzo dużo punktów życia i duży współczynnik ataku. Potrafi regenerować swoje zdrowie. Można ją wyszkolić na głazomiotacza lub niszczyciela.

Troll głazomiotacz - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Troll głazomiotacz

Wymaga wyszkolenia trolla na arenie

Punkty wytrzymałości: 270

Obrażenia: 38,4

Pancerz: 5

Szybkość: 2

Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze. Jeśli skorzysta ze swojej umiejętności okopania, będzie stacjonować w jednym miejscu i znacznie zwiększy siłę swoich ataków. Powoduje obrażenia obszarowe - gdy tego rodzaju trolle są w grupie, potrafią kilkoma rzutami zniszczyć liczebną armię. Koniecznie oprzyj swoje siły na głazomiotaczach!

Troll niszczyciel - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Troll niszczyciel

Wymaga szkolenia trolla na arenie

Punkty wytrzymałości: 900

Obrażenia: 86,4

Pancerz: 6

Szybkość: 2

Energia: 100

Bardzo silna jednostka, która posiada niebywałą pulę zdrowia. Idealna do koncentrowania ataków na sobie, potrafi również ogłuszać przeciwników wokół siebie. Choć tego typu trolle są powolne, manewruj swoją armią tak, by niszczyciele były zawsze na pierwszej linii.

Nagowie - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Nagowie

Koszt rekrutacji: 250 złota

Punkty populacji: 2

Punkty wytrzymałości: 70

Obrażenia: 20,8

Pancerz: 3

Szybkość: 2,5

Wężopodobne jednostki, które walczą z dystansu. W wolnych chwilach pracują w kryształowej komnacie i opracowują nowe technologie oraz zaklęcia. W swoim podstawowym wariancie nie są zbyt przydatne. Można je wyszkolić na królowe lub meduzy.

Królowa nagów - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Królowa nagów

Wymaga wyszkolenia naga na arenie

Punkty wytrzymałości: 90

Obrażenia: 22,4

Pancerz: 4

Szybkość: 2,5

Energia: 100

To jedna z kluczowych jednostek hordy. Królowe potrafią leczyć inne jednostki i odkrywać jednostki niewidzialne. Umiejętnie użyte mogą eliminować o wiele większe i groźniejsze armie przeciwników. Chroń je w pierwszej kolejności!

Meduza nagów - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Meduza nagów

Wymaga wyszkolenia naga na arenie

Punkty wytrzymałości: 120

Obrażenia: 16

Pancerz: 6

Szybkość: 2,5

Bardzo silna jednostka, która spowalnia przeciwników i zadaje im coraz większe obrażenia, im dłużej atakuje dany cel. Idealna, by niszczyć wytrzymałe jednostki przeciwnika. Jednak jak wszyscy nagowie jest bardzo mało wytrzymała.

Pomieszczenia

Ikona - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Ikona

Opis komnaty

Sala tronowa - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Sala tronowa

Zasiada w niej Pan Podziemi, którego czczą gnojki. Możesz tutaj werbować swoje jednostki lub pozbywać się ich, wrzucając je do otchłani. Salę da się ulepszyć dwukrotnie, zyskując dostęp do nowych technologii i budynków. Aby to jednak uczynić, należy posiadać odpowiednią ilość nikczemności.

Skarbiec - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Skarbiec

To tutaj gnojki odnoszą złoto, które wykopały. Im większy skarbiec, tym więcej pomieści kruszcu. W tym właśnie miejscu w dniu wypłaty stwory pobierają swoje płace.

Browar - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Browar

Miejsce, gdzie gnojki warzą piwo, które spożywa reszta potworów. Warto zgromadzić jak najwięcej trunku, bo po bitwach stwory są niezwykle spragnione. Mała ilość piwa powoduje, że kreatury buntują się i odmawiają słuchania Twoich rozkazów.

Kryształowa komnata - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Kryształowa komnata

Miejsce obdarzone mocą, w którym pracują nagowie, produkując manę. Komnatę można wybudować jedynie w pobliżu kryształu many. Umożliwia ona opracowywanie nowych zaklęć i zwiększanie limitu populacji.

Grota majsterklepki - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Grota majsterklepki

Warsztat, w którym pracują globiny. Produkują one skrzynie z narzędziami, które służą do konstruowania pułapek i drzwi. Możesz również opracowywać tu nowe pomieszczenia, ulepszenia do istniejących oraz wszystkie inne. Pamiętaj o tym, by wstawić do budynku kreatomat, aby gobliny miały na czym pracować.

Kuźnia chaosu - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Kuźnia chaosu

Miejsce, w którym pracują trolle nad ulepszeniami zbrojnymi dla Twojej armii. Możesz zlecać tu ulepszenia dla swoich jednostek i uczyć je nowych umiejętności.

Szpital - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Szpital

Ten budynek jest konieczny, by zapewnić Twoim rannym stworom możliwość wyleczenia się. Na późniejszym etapie rozgrywki możesz wstawić tutaj defibrimaty, które będą przywracać stwory do życia.

Wartownia - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Wartownia

Możesz upuścić tutaj stwory, by strzegły danego obszaru i alarmowały inne kreatury o wtargnięciu wrogów do Twojego lochu.

Arena - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Arena

To bardzo ważne miejsce, w którym potwory relaksują się, trenując na rozmaitych przyrządach. Ponadto możesz wstawić tu ring i zlecić, by stwory szkoliły się i przekształcały w swoje ulepszone wersje.

Zaklęcia

Paniczny odwrót - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Paniczny odwrót

Wszystkie stwory w zasięgu zaklęcia zostają odesłane do sali tronowej. Uwaga! Zaklęcie działa na nieprzytomne potwory na powierzchni.

Utwórz hordę!

Wszystkie jednostki (poza gnojkami) ruszają w wyznaczone miejsce. Przydatne zaklęcie, by go np. użyć przy przejściu na powierzchnię i tym samym wysłać tam wszystkie stwory w jednym momencie.

Zło pragnie śmierci

Oznacza daną jednostkę, by otrzymywała zwiększone obrażenia i skupiła na sobie ataki hordy.

Błyskawica

Razi danego przeciwnika błyskawicą, zadając obrażenia.

Za hordę!

Okrzyk, który na danym obszarze zwiększa obrażenia hordy.

Trzęsienie ziemi

Powoduje, że ziemia drży, a przeciwnicy dotknięci efektem zaklęcia otrzymują obrażenia i zostają ogłuszeni.

Pranie mózgu

Sprawia, że dana jednostka zapomina o tym, iż nie zostały spełnione jej podstawowe potrzeby, i wraca do normalnej pracy.

Ślepy szał

Stworzenia wpadają w szał, zadając dużo większe obrażenia. Jednak Twoja jednostka sama również otrzymuje obrażenia.

Deszcz strzał

Zadaje duże obrażenia wrogom na sporym obszarze.

Zło kontratakuje

Przyzywa Twojego awatara, by osobiście wkroczył do akcji i zaatakował przeciwników. Niestety, zaklęcie działa jedynie w podziemiach.

Pułapki

Tłuczek - Horda | Frakcje Dungeons II - Dungeons II - poradnik do gry

Tłuczek

Obracające się wokół słupa ostrza, które ranią przechodzących obok wrogów. Bardzo skuteczne, w połączeniu z pułapkami, blokującymi przejście wrogich jednostek.

Wybuchowa skrzynia skarbów

Prowokuje najbliższego bohatera, by ją otworzył. Wybuch powoduje kolosalne obrażenia, które zabijają otwierającego i ranią przeciwników dookoła.

Smolista jama

Spowalnia ruchy przeciwników.

Toczący się kamień

Turlający się w dół przejścia kamień, który znacząco rani przeciwników.

Kolce na ziemi

Kolce, które wyskakują z ziemi, gdy nadepną na nie bohaterowie. Bardzo skuteczne, jeśli zostaną połączone z drzwiami.

Pułapka Tesli

Bardzo mocna pułapka, raniąca i ogłuszająca przeciwników, którzy zbliżą się do urządzenia.