Horda | Frakcje Dungeons II poradnik Dungeons II
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Horda
Jednostki
Poniżej znajdziesz dokładny opis wszystkich jednostek hordy. Zauważ, że obok portretu każdej z nich widnieje cyfra wskazująca na poziom doświadczenia. Zależnie od liczby odbytych walk stwory zyskują doświadczenie i stają się coraz potężniejsze. Niektóre współczynniki mogą się więc minimalnie od siebie różnić.
Ikona | Opis | Komentarz |
Gnojek Koszt rekrutacji: 100 złota Punkty populacji: 1 Punkty wytrzymałości: 100 Obrażenia: 0 Pancerz: 3 Szybkość: 10 | Jednostka należąca do robotników, która zajmuje się m.in. wydobywaniem złota, kopaniem tuneli czy warzeniem piwa dla stworów. Na trzecim poziomie sali tronowej potrafi uzyskać ulepszenie, które powoduje, że jest niewidzialna dla wrogów. | |
Ork Koszt rekrutacji: 350 złota Punkty populacji: 2 Punkty wytrzymałości: 112 Obrażenia: 11,2 Pancerz: 13 Szybkość: 2,5 | Silna i sprawna jednostka, specjalizująca się w walce wręcz. Atakuje mocniej jednostki słabo opancerzone, takie jak magowie czy łucznicy. Motywuje inne jednostki, by pracowały szybciej i wydajniej. Bardzo intensywnie korzysta z browaru. Można ją ulepszyć do wodza orków lub orka żelazoskórego. | |
Wódź orków Wymaga wyszkolenia orka na arenie Punkty wytrzymałości: 175 Obrażenia: 11,8 Pancerz: 13 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Typ przywódcy, który za sprawą swojego okrzyku bojowego wzmacnia inne jednostki i wyzwala je spod uroków. Po ulepszeniu potrafi przyzwać ogara wojny. Warto mieć przynajmniej jednego w swojej armii. | |
Ork żelazoskóry Wymaga wyszkolenia orka na arenie Punkty wytrzymałości: 312 Obrażenia: 16 Pancerz: 26 Szybkość: 2,5 | Okuty w ciężki pancerz jest niezwykle wytrzymały i silny. Idealnie sprawuje się na pierwszej linii, ponieważ posiada bardzo duży wskaźnik pancerza. Na późniejszym etapie gry warto mieć ich jak najwięcej - to trzon potężnej armii. | |
Goblin Koszt rekrutacji: 150 złota Punkty populacji: 1 Punkty wytrzymałości: 81 Obrażenia: 7,2 Pancerz: 3 Szybkość: 3,8 | Mało wytrzymała jednostka, która nadrabia sprytem i inteligencją. Unikaj posyłania goblinów do walki, ponieważ szybko giną. Potrafią wynajdować nowe technologie w grocie majsterklepki i produkować pułapki. Można je wyszkolić na skrytobójców lub goboboty. | |
Goblin skrytobójca Wymaga wyszkolenia goblina na arenie Punkty wytrzymałości: 112 Obrażenia: 16 Pancerz: 4 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | Bardzo przydatna jednostka, szczególnie w potyczkach i trybie wieloosobowym. Potrafi rozbrajać pułapki i otwierać drzwi. Ponadto może stawać się niewidzialna i zadawać potężne ciosy z ukrycia. Umiejętnie użyta jest w stanie eliminować kluczowe i potężne jednostki przeciwnika. Uważaj jednak na jednostki wykrywające niewidzialnych. | |
Gobobot Wymaga wyszkolenia goblina na arenie Punkty wytrzymałości: 188 Obrażenia: 24 Pancerz: 7 Szybkość: 3,8 | Silna jednostka do kontrowania dużych grup przeciwników. Wyposażona w dwa miotacze płomieni potrafi podpalać i razić wielu wrogów naraz. Zdecydowanie jedna z ciekawszych jednostek hordy. | |
Troll Koszt rekrutacji: 400 złota Punkty populacji: 3 Punkty wytrzymałości: 225 Obrażenia: 33,6 Pancerz: 5 Szybkość: 2 | Wielka, powolna, ale i bardzo potężna jednostka, pracująca w kuźni nad ulepszeniami dla hordy. Posiada bardzo dużo punktów życia i duży współczynnik ataku. Potrafi regenerować swoje zdrowie. Można ją wyszkolić na głazomiotacza lub niszczyciela. | |
Troll głazomiotacz Wymaga wyszkolenia trolla na arenie Punkty wytrzymałości: 270 Obrażenia: 38,4 Pancerz: 5 Szybkość: 2 | Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze. Jeśli skorzysta ze swojej umiejętności okopania, będzie stacjonować w jednym miejscu i znacznie zwiększy siłę swoich ataków. Powoduje obrażenia obszarowe - gdy tego rodzaju trolle są w grupie, potrafią kilkoma rzutami zniszczyć liczebną armię. Koniecznie oprzyj swoje siły na głazomiotaczach! | |
Troll niszczyciel Wymaga szkolenia trolla na arenie Punkty wytrzymałości: 900 Obrażenia: 86,4 Pancerz: 6 Szybkość: 2 Energia: 100 | Bardzo silna jednostka, która posiada niebywałą pulę zdrowia. Idealna do koncentrowania ataków na sobie, potrafi również ogłuszać przeciwników wokół siebie. Choć tego typu trolle są powolne, manewruj swoją armią tak, by niszczyciele były zawsze na pierwszej linii. | |
Nagowie Koszt rekrutacji: 250 złota Punkty populacji: 2 Punkty wytrzymałości: 70 Obrażenia: 20,8 Pancerz: 3 Szybkość: 2,5 | Wężopodobne jednostki, które walczą z dystansu. W wolnych chwilach pracują w kryształowej komnacie i opracowują nowe technologie oraz zaklęcia. W swoim podstawowym wariancie nie są zbyt przydatne. Można je wyszkolić na królowe lub meduzy. | |
Królowa nagów Wymaga wyszkolenia naga na arenie Punkty wytrzymałości: 90 Obrażenia: 22,4 Pancerz: 4 Szybkość: 2,5 Energia: 100 | To jedna z kluczowych jednostek hordy. Królowe potrafią leczyć inne jednostki i odkrywać jednostki niewidzialne. Umiejętnie użyte mogą eliminować o wiele większe i groźniejsze armie przeciwników. Chroń je w pierwszej kolejności! | |
Meduza nagów Wymaga wyszkolenia naga na arenie Punkty wytrzymałości: 120 Obrażenia: 16 Pancerz: 6 Szybkość: 2,5 | Bardzo silna jednostka, która spowalnia przeciwników i zadaje im coraz większe obrażenia, im dłużej atakuje dany cel. Idealna, by niszczyć wytrzymałe jednostki przeciwnika. Jednak jak wszyscy nagowie jest bardzo mało wytrzymała. |
Pomieszczenia
Ikona | Opis komnaty |
Sala tronowa Zasiada w niej Pan Podziemi, którego czczą gnojki. Możesz tutaj werbować swoje jednostki lub pozbywać się ich, wrzucając je do otchłani. Salę da się ulepszyć dwukrotnie, zyskując dostęp do nowych technologii i budynków. Aby to jednak uczynić, należy posiadać odpowiednią ilość nikczemności. | |
Skarbiec To tutaj gnojki odnoszą złoto, które wykopały. Im większy skarbiec, tym więcej pomieści kruszcu. W tym właśnie miejscu w dniu wypłaty stwory pobierają swoje płace. | |
Browar Miejsce, gdzie gnojki warzą piwo, które spożywa reszta potworów. Warto zgromadzić jak najwięcej trunku, bo po bitwach stwory są niezwykle spragnione. Mała ilość piwa powoduje, że kreatury buntują się i odmawiają słuchania Twoich rozkazów. | |
Kryształowa komnata Miejsce obdarzone mocą, w którym pracują nagowie, produkując manę. Komnatę można wybudować jedynie w pobliżu kryształu many. Umożliwia ona opracowywanie nowych zaklęć i zwiększanie limitu populacji. | |
Grota majsterklepki Warsztat, w którym pracują globiny. Produkują one skrzynie z narzędziami, które służą do konstruowania pułapek i drzwi. Możesz również opracowywać tu nowe pomieszczenia, ulepszenia do istniejących oraz wszystkie inne. Pamiętaj o tym, by wstawić do budynku kreatomat, aby gobliny miały na czym pracować. | |
Kuźnia chaosu Miejsce, w którym pracują trolle nad ulepszeniami zbrojnymi dla Twojej armii. Możesz zlecać tu ulepszenia dla swoich jednostek i uczyć je nowych umiejętności. | |
Szpital Ten budynek jest konieczny, by zapewnić Twoim rannym stworom możliwość wyleczenia się. Na późniejszym etapie rozgrywki możesz wstawić tutaj defibrimaty, które będą przywracać stwory do życia. | |
Wartownia Możesz upuścić tutaj stwory, by strzegły danego obszaru i alarmowały inne kreatury o wtargnięciu wrogów do Twojego lochu. | |
Arena To bardzo ważne miejsce, w którym potwory relaksują się, trenując na rozmaitych przyrządach. Ponadto możesz wstawić tu ring i zlecić, by stwory szkoliły się i przekształcały w swoje ulepszone wersje. |
Zaklęcia
Paniczny odwrót
Wszystkie stwory w zasięgu zaklęcia zostają odesłane do sali tronowej. Uwaga! Zaklęcie działa na nieprzytomne potwory na powierzchni.
Utwórz hordę!
Wszystkie jednostki (poza gnojkami) ruszają w wyznaczone miejsce. Przydatne zaklęcie, by go np. użyć przy przejściu na powierzchnię i tym samym wysłać tam wszystkie stwory w jednym momencie.
Zło pragnie śmierci
Oznacza daną jednostkę, by otrzymywała zwiększone obrażenia i skupiła na sobie ataki hordy.
Błyskawica
Razi danego przeciwnika błyskawicą, zadając obrażenia.
Za hordę!
Okrzyk, który na danym obszarze zwiększa obrażenia hordy.
Trzęsienie ziemi
Powoduje, że ziemia drży, a przeciwnicy dotknięci efektem zaklęcia otrzymują obrażenia i zostają ogłuszeni.
Pranie mózgu
Sprawia, że dana jednostka zapomina o tym, iż nie zostały spełnione jej podstawowe potrzeby, i wraca do normalnej pracy.
Ślepy szał
Stworzenia wpadają w szał, zadając dużo większe obrażenia. Jednak Twoja jednostka sama również otrzymuje obrażenia.
Deszcz strzał
Zadaje duże obrażenia wrogom na sporym obszarze.
Zło kontratakuje
Przyzywa Twojego awatara, by osobiście wkroczył do akcji i zaatakował przeciwników. Niestety, zaklęcie działa jedynie w podziemiach.
Pułapki
Tłuczek
Obracające się wokół słupa ostrza, które ranią przechodzących obok wrogów. Bardzo skuteczne, w połączeniu z pułapkami, blokującymi przejście wrogich jednostek.
Wybuchowa skrzynia skarbów
Prowokuje najbliższego bohatera, by ją otworzył. Wybuch powoduje kolosalne obrażenia, które zabijają otwierającego i ranią przeciwników dookoła.
Smolista jama
Spowalnia ruchy przeciwników.
Toczący się kamień
Turlający się w dół przejścia kamień, który znacząco rani przeciwników.
Kolce na ziemi
Kolce, które wyskakują z ziemi, gdy nadepną na nie bohaterowie. Bardzo skuteczne, jeśli zostaną połączone z drzwiami.
Pułapka Tesli
Bardzo mocna pułapka, raniąca i ogłuszająca przeciwników, którzy zbliżą się do urządzenia.