3.1.2 The Overmage of the Cinbri | Rozdział III w Broken World poradnik Dungeon Siege II: Broken World
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
3.1.2 The Overmage of the Cinbri
Pomoc udzielona Krasnoludom zaowocowała przedostaniem się do miasta Cinbri, siedziby Overmage'a. Stonepick powie Ci, że Overmage pragnie połączyć się z Zeramoth'em podczas jakiegoś rytuału, dlatego musisz się pospieszyć, aby go powstrzymać.
Etapy:
- 1. Przeszukaj miasto Cinbri
- 2. Zbadaj centrum miasta
- 3. Znajdź siedzibę Overmage'a
- 4. Porozmawiaj z Overmage'em
- 5. Zabij Overmage'a
- 6. Zabij Zaramoth'a
- 7. Porozmawiaj z Kirani
W Cinbri co krok będziesz natykać się na twarde sztuki, więc w razie czego korzystaj z napotkanych teleportów i przenoś się do obozu Driad w celu uzupełnienia zapasów. W tej części gry mapy nie są potrzebne. Podróż przez Cinbri ogranicza się do biegnięcia przed siebie i wykańczania kolejnych strażników. Warto rozglądać się po komnatach, ponieważ można tu znaleźć całkiem sporo składników do umagiczniania ekwipunku oraz ostatni składnik do questu 1.2.6 The Ancient Tome (na jednej z półek świeci się księga). Nie dopuść, aby grupka potworów Cię zablokowała, najlepiej wyciągać je po jednym i załatwiać na osobności. Gdy dojdziesz do miejsca pobytu Overmage'a, porozmawiaj z nim. Po krótkiej wymianie zdań zacznie się walka. Czeka Cię naprawdę mocny przeciwnik, więc musisz być ostrożny. Walka z nim dzieli się na dwa etapy. Pierwszy to ten, w którym Overmage stojący na środku sali przyzywa potwory do walki. Nie atakuj go! W trakcie przyzywania jest odporny na wszystko, więc lepiej skoncentruj się na jego sługach. Najlepiej jest brać wszystkich przeciwników na odległość. Po fazie przyzywania Overmage traci na moment odporność i w tym momencie go zaatakuj wszystkim, co masz. Potrzeba kilku takich cykli, by go wykończyć. Niestety, to nie koniec. Przeciwnik zamiast zginąć, zamieni się w olbrzymiego potwora - Zaramotha, który jest niesamowicie silny i wytrzymały. Jeśli nie możesz z nim walczyć na odległość, to będzie nieciekawie. W takim przypadku zadawaj cios i uciekaj. Zaramoth rzuca bardzo silne czary i w błyskawiczny sposób potrafi się teleportować. Zabicie go to nie lada problem, bowiem jest odporny praktycznie na wszystko. Gdy już uda Ci się go pokonać, porozmawiaj z Kirani. W ten sposób zakończysz rozdział z Overmage of the Cinbri. Teraz możesz wykonać pozostałe questy poboczne, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś.