2.1.4 Solanum | Rozdział II w Broken World poradnik Dungeon Siege II: Broken World
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
2.1.4 Solanum
Po pokonaniu obydwu potworów okazuje się, że Elfy z Aman'lu wcale nie są skłonne do pomocy. Decydują się na izolację i obserwację biegu wydarzeń z zewnątrz. Najciekawsze jest jednak to, czego dowiesz się od Danadela na temat Driad. Na pewno pamiętasz magiczną kolumnę (Magic Pillar) znajdująca się obozie Driad. Identyczne znajdowały się w siedzibach Familiar Surgeons! Danadel wyjaśni ci, że przywódca Driad (mężczyzna!) uważa jakoby jedynym sposobem na przywrócenie pokoju i równowagi w Arannie było zgromadzenie magicznej energii w jednym miejscu. Elfy nie za bardzo potrafią kojarzyć fakty, ale wygląda na to, że przywódca Driad jest w jakiś sposób powiązany z Overmage'em. Najlepiej będzie zadać mu kilka pytań osobiście...
Etapy:
- 1. Dostań się do Solanum poprzez portal Danadela
- 2. Wejdź do siedziby przywódcy Driad
- 3. Pokonaj Keiroka
- 4. Przejdź przez portal Overmage'a
- 5. Zbadaj jaskinię
- 6. Porozmawiaj ze Stonepick'iem
Po wszystkim co zrobiłeś dla Elfów, Danadel przynajmniej otworzy ci portal do Solanum, siedziby przywódcy Driad. Będziesz tam świadkiem prawdziwej maskarady, w której niczego nie podejrzewające Driady wykonują rozkazy samego Overmage'a, który wcielił się w rolę ich przywódcy! Wysyła je przez swój portal w nieznane miejsce, obiecując im lepszy świat. Gdy Overmage zauważy Cię, wezwie swego gigantycznego sługę (Keirok the Devourer). Bestia jest wyjątkowo wytrzymała i silna, więc najlepiej atakować ją z odległości lub zadawać ciosy i uciekać w celu uniknięcia jej ataków specjalnych. Po zabiciu potwora, użyj portalu Overmage'a. Znajdziesz się w jakiejś jaskini, w której wyjdzie Ci naprzeciw cała grupka Krasnoludów. Wreszczcie jakieś nowe ślady questu Yorena z pierwszego epizodu (1.2.1 Hunt for the Lost Dwarves). Porozmawiaj z nimi. W ten sposób rozpoczynasz trzeci i ostatni rozdział.