Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dota Auto Chess - poradnik do gry

Dota Auto Chess - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Synergie w Dota Auto Chess Dota Auto Chess poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2019

Synergie w Dota Auto Chess to specjalne umiejętności pasywne i aktywne, które otrzymują bohaterowie, jeżeli są w jednej armii z innymi bohaterami o tej samej klasie lub rasie. Są one niesamowicie istotnie i należy brać je pod uwagę planując swoją armię.

  • Synergie klasowe są ważniejsze od tych rasowych.
  • Do synergii wliczają się tylko bohaterowie różnego typu. Jeżeli posiadamy dwóch Axe, to nie liczą się oni jako dwaj wojownicy.
  • Niektóre klasy są dobre we wczesnej fazie gry, inne w środkowej, a jeszcze inne w później. Pamiętaj o tym i nie bój się zmieniać strategii i sprzedawać części bohaterów.

Poniżej znajdziesz tabelki ze wszystkimi synergiami. Cyferki na początku opisu oznaczają liczbę bohaterów danej klasy/rasy, która jest potrzebna do synergii. Dodatkowo niektóre synergie mają kilka poziomów uzależnionych od liczby pionków danej klasy/rasy.

Rasa

Synergia

Bohaterowie

Beast

2/4/6 - Atak zwiększony o 10/15/20% dla wszystkich sojuszników

Tusk, Venomancer, Sand King, Lone Druid, Lycan

Demon

Atak zwiększony o 50%, jeżeli demon tylko jednego typu jest na polu bitwy. Posiadając dwóch Demon Hunterów niwelujemy tą anty-synergię.

Pain Queen, Chaos Knight, Shadow Fiend, Doom, Terrorblade

Dragon

3- Wszystkie smoki zaczynają walkę ze 100 many.

Viper, Puck, Dragon Knight,

Dwarf

Zasięg ataku zwiększony o 300.

Sniper, Gyrocopter

Elements

Zwiększenie odporności na magię wszystkich sojuszniczych elementali o 20.

Razor, Enigma, Morphling, Tiny

Elf

2 - zwiększenie uniki o 20% dla sojuszniczych elfów.

Anti Mage, Puck, Treant Protector, Luna, Furion, Wind Ranger, Phantom Assassin, Templat Assassin

Goblin

3/6 - Pancerz I regeneracja życia zwiększone o 15 dla losowego sojusznika/o 15 dla wszystkich goblinów.

Bounty Hunter, Clockwerk, Tinker, Timbersaw, Alchemist, Techies

Human

2/4/6 - 20/25/30% szansy na rozbrojenie przeciwnika na 3 sekundy.

Crystal, Lycan, Omni Knight, Lina, Kunkka, Light Keeper, Dragon Knight

Naga

2/4 - zwiększenie odporności na magię wszystkich sojuszników o 20/40.

Slardar, Slark, Medusa, Tide Hunter

Ogre

Zwiększenie maksymalnego zdrowia o 10%.

Ogre Magi

Orc

2/4 - zwiększenie zdrowia wszystkich ogrów o 250/350.

Ace, Beast Master, Juggernaut, Disruptor

Troll

2/4 - zwiększenie prędkości ataku sojuszniczych trolli o 30/wszystkich sojuszników o 30.

Shadow Shaman, Bar Rider, Witch Doctor, Troll

Undead

2/4 - zmniejszenie pancerza wszystkich wrogów o 5/7.

Drow Ranger, Abaddon, Necrophos, Lich

Klasa

Synergia

Bohaterowie

Assassin

3/6 - Wszyscy assassyni mają 10/20% szansy na zadanie obrażenia x4.

Sand King, Pain Queen, Viper, Phantom Assassin, Templar Assassin, Bounty Hunter, Slark, Morphling

Demon Hunter

Liczy się jako demon przeciwnika. Dwóch Demon Hunterów niweluje ant-synergię sojuszniczych demonów.

Anti Mage, Terrorblade

Druid

Łatwiejszy rozwój.

Enchantress, Lone Druid, Treant Protector, Furion

Hunter

3/6 - atak sojuszniczych hunterów zwiększony o 25/35%

Sniper, Wind Ranger, Medusa, Tide Hunter, Beast Master, Drow Ranger

Knight

2/4/6 - rycerz sojusznik ma 25/35/45% szany na otrzymanie tarczy.

Chaos Knight, Luna, Omni Knight, Dragon Knight, Bat Rider, Abaddon

Mage

3/6 - zmniejsza odporność na magię wszystkich przeciwników o 30/50.

Razor, Puck, Crystal, Lina, Light Keeper, Ogre Magi, Lich

Mech

2/4 - zwiększa regenerację życia sojuszniczych mechów o 15/25.

Gyrocopter, Clockwork, Tinker, Timbersaw, Techies

Shaman

Zamienia wroga w kurczaka na początku walki.

Disruptor, Shadow Shaman

Warlock

3/6 - zwiększa sojusznikom wysysanie życia o 20/30%.

Venomancer, Shadow Fiend, Enigma, Alchemist, Witch Doctor, Necrophos

Warrior

3/6 - zwiększa pancerz sojuszniczych wojowników o 8/10.

Tusk, Doom, Lycan, Kunkka, Slardar, Axe, Juggernaut, Troll, Tiny