Synergie w Dota Auto Chess Dota Auto Chess poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2019
Synergie w Dota Auto Chess to specjalne umiejętności pasywne i aktywne, które otrzymują bohaterowie, jeżeli są w jednej armii z innymi bohaterami o tej samej klasie lub rasie. Są one niesamowicie istotnie i należy brać je pod uwagę planując swoją armię.
- Synergie klasowe są ważniejsze od tych rasowych.
- Do synergii wliczają się tylko bohaterowie różnego typu. Jeżeli posiadamy dwóch Axe, to nie liczą się oni jako dwaj wojownicy.
- Niektóre klasy są dobre we wczesnej fazie gry, inne w środkowej, a jeszcze inne w później. Pamiętaj o tym i nie bój się zmieniać strategii i sprzedawać części bohaterów.
Poniżej znajdziesz tabelki ze wszystkimi synergiami. Cyferki na początku opisu oznaczają liczbę bohaterów danej klasy/rasy, która jest potrzebna do synergii. Dodatkowo niektóre synergie mają kilka poziomów uzależnionych od liczby pionków danej klasy/rasy.
Rasa | Synergia | Bohaterowie |
Beast | 2/4/6 - Atak zwiększony o 10/15/20% dla wszystkich sojuszników | Tusk, Venomancer, Sand King, Lone Druid, Lycan |
Demon | Atak zwiększony o 50%, jeżeli demon tylko jednego typu jest na polu bitwy. Posiadając dwóch Demon Hunterów niwelujemy tą anty-synergię. | Pain Queen, Chaos Knight, Shadow Fiend, Doom, Terrorblade |
Dragon | 3- Wszystkie smoki zaczynają walkę ze 100 many. | Viper, Puck, Dragon Knight, |
Dwarf | Zasięg ataku zwiększony o 300. | Sniper, Gyrocopter |
Elements | Zwiększenie odporności na magię wszystkich sojuszniczych elementali o 20. | Razor, Enigma, Morphling, Tiny |
Elf | 2 - zwiększenie uniki o 20% dla sojuszniczych elfów. | Anti Mage, Puck, Treant Protector, Luna, Furion, Wind Ranger, Phantom Assassin, Templat Assassin |
Goblin | 3/6 - Pancerz I regeneracja życia zwiększone o 15 dla losowego sojusznika/o 15 dla wszystkich goblinów. | Bounty Hunter, Clockwerk, Tinker, Timbersaw, Alchemist, Techies |
Human | 2/4/6 - 20/25/30% szansy na rozbrojenie przeciwnika na 3 sekundy. | Crystal, Lycan, Omni Knight, Lina, Kunkka, Light Keeper, Dragon Knight |
Naga | 2/4 - zwiększenie odporności na magię wszystkich sojuszników o 20/40. | Slardar, Slark, Medusa, Tide Hunter |
Ogre | Zwiększenie maksymalnego zdrowia o 10%. | Ogre Magi |
Orc | 2/4 - zwiększenie zdrowia wszystkich ogrów o 250/350. | Ace, Beast Master, Juggernaut, Disruptor |
Troll | 2/4 - zwiększenie prędkości ataku sojuszniczych trolli o 30/wszystkich sojuszników o 30. | Shadow Shaman, Bar Rider, Witch Doctor, Troll |
Undead | 2/4 - zmniejszenie pancerza wszystkich wrogów o 5/7. | Drow Ranger, Abaddon, Necrophos, Lich |
Klasa | Synergia | Bohaterowie |
Assassin | 3/6 - Wszyscy assassyni mają 10/20% szansy na zadanie obrażenia x4. | Sand King, Pain Queen, Viper, Phantom Assassin, Templar Assassin, Bounty Hunter, Slark, Morphling |
Demon Hunter | Liczy się jako demon przeciwnika. Dwóch Demon Hunterów niweluje ant-synergię sojuszniczych demonów. | Anti Mage, Terrorblade |
Druid | Łatwiejszy rozwój. | Enchantress, Lone Druid, Treant Protector, Furion |
Hunter | 3/6 - atak sojuszniczych hunterów zwiększony o 25/35% | Sniper, Wind Ranger, Medusa, Tide Hunter, Beast Master, Drow Ranger |
Knight | 2/4/6 - rycerz sojusznik ma 25/35/45% szany na otrzymanie tarczy. | Chaos Knight, Luna, Omni Knight, Dragon Knight, Bat Rider, Abaddon |
Mage | 3/6 - zmniejsza odporność na magię wszystkich przeciwników o 30/50. | Razor, Puck, Crystal, Lina, Light Keeper, Ogre Magi, Lich |
Mech | 2/4 - zwiększa regenerację życia sojuszniczych mechów o 15/25. | Gyrocopter, Clockwork, Tinker, Timbersaw, Techies |
Shaman | Zamienia wroga w kurczaka na początku walki. | Disruptor, Shadow Shaman |
Warlock | 3/6 - zwiększa sojusznikom wysysanie życia o 20/30%. | Venomancer, Shadow Fiend, Enigma, Alchemist, Witch Doctor, Necrophos |
Warrior | 3/6 - zwiększa pancerz sojuszniczych wojowników o 8/10. | Tusk, Doom, Lycan, Kunkka, Slardar, Axe, Juggernaut, Troll, Tiny |