Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Dota Auto Chess - poradnik do gry

Dota Auto Chess - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Najlepsze strategie i kombinacje pionków w Dota Auto Chess Dota Auto Chess poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 lutego 2019

W Dota Auto Chess nie ma jednej najlepszej strategii, która zawsze przyniesie zwycięstwo. Dużo zależy od tego jak działają inni gracze oraz jacy bohaterowie się wylosują. Mimo wszystko już na początku rozgrywki warto mieć jakiś wstępny plan i modyfikować go na bieżąco w zależności od sytuacji panującej na planszy. Poniżej znajdziesz przykładowe kombinacje bohaterów, które tworzą sprawdzone synergie i pozwolą Ci osiągnąć dobre wyniki.

Gobliny i mechy - od czegoś trzeba zacząć

Mechy to świetna frakcja na początek gry. Już od początku masz dostęp do trzech maszyn (Tinker, Clockwerk i Timbersaw), a do synergii zwiększającej regenerację życia wszystkich mechów wystarczą tylko dwie sztuki. Priorytetem powinien być przede wszystkim Timbersaw, który świetnie sprawdza się również w środkowej, a nawet końcowej fazie gry. Jeżeli uzbierasz trzy gobliny, otrzymasz też zwiększony pancerz i regenerację dla losowego sojusznika. Alternatywą dla jednego z trzech mechów jest bardzo dobry Bounty Hunter.

Mechy dość mocno tracą na znaczenie w późniejszych fazach gry, więc warto się ich stopniowo pozbywać (zostaw tylko Timbersaw). Alternatywą jest położenie wszystkiego na jedną kartę i próba stworzenia armii 6 goblinów. Dzieki zwiększonemu pancerzowi i regeneracji życia potrafią być bardzo irytującym przeciwnikiem. Całość warto uzupełnić jak najsilniejszymi jednostkami z innych klas/ras np. Kunka i Dragon Knight, Lich i Enigma czy Tidehunter i Medusa.

Armia wojowników i rycerzy

Wojownicy mają bardzo dobrą synergię zwiększającą ich pancerz oraz świetnie sprawdzają się zarówno na początku, jak i w późniejszych fazach gry. Łatwo też ulepszać te jednostki, jeżeli nie ma zbyt wielu graczy również inwestujących w tę klasę. Już od początku będziesz miał dostępnych trzech wojowników na 1 poziomie doświadczenia (Axe, Jugernat oraz Tiny), co pozwoli Ci szybko zdobyć dwugwiazdkowego pionka oraz synergię orków (Axe i Juggernaut). Beastmaster też ładnie uzupełnia początkową armię (jest orkiem).

Synergia wojowników ulepsza się przy 6 i 9 pionkach (różnego typu) i choć strategia na 9 bohaterów tej samej klasy nie jest taka zła, to bardzo trudno ją zrealizować. Inni gracze na pewno będą podbierać Ci niektórych czempionów.

Świetną alternatywą jest zestaw 6 wojowników i 4 rycerzy. Kluczem jest tutaj rycerz Bat Rider, który razem z Juggernautem zapewnia synergię trolli (zwiększenie prędkości ataku innych trolli). Rycerze i ich tarcze dobrze sprawdzają się w później fazie gry. Poza Bat Riderem pomocni będą też Omni Knight (leczenie), Dragon Knight i Luna (ataki obszarowe). Dzięki nim zyskasz również drugi poziom rycerskiej synergii.