Porady ogólne Dota Auto Chess Dota Auto Chess poradnik, porady
Praktyczne i przydatne porady na start, które pomogą Ci odrobinę zorientować się w brutalnym i dynamicznym świecie Dota Auto Chess.
Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2019
W Dota Auto Chess Każda jednostka ma zdolność pasywną lub aktywną. Aktywna umiejętność kosztuje 100 many i ma określony czas odnowienia. Czas odnowienia jest bardzo ważny, bo decyduje o tym ile razy nasz pionek użyje swojego czaru.
Mana nie jest najczęściej dużym problemem, bo bohaterowie odzyskują ją zadając i otrzymując obrażenia. Potężne zdolności potrafią zadać tyle obrażeń, że zregenerują cały swój koszt. Świetnie sprawdza się również synergia smoków, dzięki której zaczynają one każdą runę z maną wystarczającą na natychmiastowe użycie zdolności.
Zanim nie odłożysz 40-50 złota, staraj się prawie nie korzystać z płatnego odnawiania puli dostępnych pionków.
Uproszczona lista priorytetów w grze od rzeczy najważniejszych, do tych mniej istotnych:
- Zarabianie (procent od inwestycji i serie wygranych/przegranych).
- Poziom bohaterów.
- Synergie klasowe.
- Kombinacje przedmiotów.
- Jakość pionków (gwiazdki).
- Kontrowanie przeciwników.
Przedmioty w Dota Auto Chess łączą się podobnie jak przedmioty w grze DOTA 2. Różnica polega na tym, że nie wymagają receptury, żeby się połączyć. Wystarczy umieścić je w ekwipunku tego samego herosa. Pełną listę recept znajdziesz w kliencie gry w zakładce Nauka->Przedmioty. Do klienta możesz przejść w trakcie gry klikając strzałkę w lewym górnym rogu ekranu. Poniżej umieszczamy tabelkę z pełną listą możliwych kombinacji w Dota Auto Chess.
Przedmioty wypadające w grze: Ring of Regen, Robe of Magi, Hyperstone, Crown, Blade of Attack, Vitality Booster, Cloak, Chainmail, Ring of Health, Voidstone, Quarterstaff, Staff of Wizardry, Strout Shield, Broad Sword, Platemail, Javeline, Ultimate Orb, Demon Edge, Sacred Relic.
Możliwe kombinacje przedmiotów
Nazwa | Skład | Efekt |
Assault Cuirass | Chain Mail, Hyperstone, Plate Mail | Aura +10 pancerza i +15 szybkości ataku dla sojuszników w zasięgu jednego pola. Aura -10 pancerza i -15 szybkości ataku dla wrogów w zasięgu jednego pola. |
Blade Mail | Broad Sword, Chain Mail | +5 pancerze. +10 obrażeń od ataku. Zadaje 10% otrzymanych obrażeń przeciwnikowi. |
Crystalys | Attack Blade, Broad Sword | +15 obrażeń od ataku. 15% szansy na zadanie obrażeń x1,5. |
Daedalus | Crystalys, Demon Edge | +40 obrażeń od ataku. 10% szansy na zadanie obrażeń x4. |
Dagon (5 levels) | Crown , Wizardry Staff | Obniżenie odporności na magię celu o -20/-40/-60/-80/-100 w zależności od poziomu Dagona. Automatycznie zadaje 400/500/600/700/800 obrażeń w losowy cel. |
Desolator | Blight Stone, 2x Mithril Hammer | +30 do obrażeń od ataku. Obniża o 15 pancerze celu. |
Divine Rapier | Demon Edge, Sacred Relic | +150 obrażeń od ataku. |
Hood Of Defiance | Cloak, Health Ring, Regen Ring | +10 do regeneracji zycia. +30 do odporności na magię. |
Kaya | Magi Robe, Wizardry Staff | Obniżenie o 60 odporności na magię celu. |
Madness Mask | Morbid Mask, Quarter Staff | +10% do wysysania życia. +30 to szybkości ataku. -10 do pancerza. |
Maelstrom | Javelin, Mithril Hammer | +25 do obrażeń od ataku. 25% szansy na wystrzeleni wiązki energii, która zada 100 obrażeń maksymalnie trzem celom. |
Mjollnir | Hyperstone, Maelstrom | +50 do obrażeń od ataku. +30 do szybkości ataku. 25% szany na wystrzelnie wiązki energii, która zada 200 obrażeń maksymalnie pięciu celom. |
Monkey King Bar | Demon Edge, Javelin, Quarter Staff | +80 do obrażeń od ataku. +10 do szybkości ataku. Ataki pomijają wartość evasion przeciwnika. |
Moon Shard | 2x Hyperstone | +70 do szybkości ataków. |
Perseverance | Health Ring, Void Stone | +10 do regeneracji zdrowia. Zwiększenie o 100% regeneracji many podczas atakowania. |
Refresher Orb | 2x Perserverance | +20 do regeneracji zdrowia. Zwiększa o 200% przyrost many podczas atakowania. HP regen +20. Odnawia umiejętność po pierwszym użyciu. Cooldown 30 sekund. |
Scythe Of Vyse | Mystic Staff, Ultimate Orb, Void Stone | Obniża odporność na magię celu o 20. +50% do przyrostu many przy atakowaniu lub otrzymywaniu obrażeń. +250 do maksymalnego zdrowia. Automatycznie zmienia przeciwnika w owcę na 5 sekund. |
Shiva's Guard | Mystic Staff, Plate Mail | +20 do pancerza. +5 do regeneracji many. Obniża prędkość ataku przeciwnika o 50. |
Tarrasque Heart | Health Ring, Reaver, Vatality Booster, | +1000 do maksymalnego zdrowia. 1% regeneracji zdrowia na 2 sekundy. |
Vanguard | Health Ring, Vatality Booster, Stout Shield | +250 do maksymalnego zdrowia. +10 do regeneracji zdrowia. 50% szany na zablokowanie 50 obrażeń. |