Nekropolia | Opis przejścia | Doom poradnik Doom Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019 6868 Następna Opis przejścia Piekielny Strażnik - boss Poprzednia Opis przejścia Kraina Tytanów NekropoliaWyzwaniaPinezkę w balon Zabij Antropokuba za pomocą Pistoletu. Pierwszego przeciwnika spotkasz po użyciu zielonego teleportu na samym początku etapu. Dwie gęby do wykarmienia Zabij dwa Cacodemony jednym strzałem. Możesz to zrobić przy drugim przełączniku z czaszką. Będą przy nim dwa Cacodemony. Spraw, że znajdą się obok siebie, a następnie wystrzel z naładowanego Działka Gaussa. Możesz też skorzystać z BFG. Wyczuj chwilę Zabij 10 demonów za pomocą wybuchających beczek. Dostań się do grobowca i odzyskaj Tygiel Etap rozpoczniesz niedaleko pomieszczenia żółtymi oraz niebieskimi drzwiami. Na początku zeskocz na dół w lewo i wejdź do zielonego portalu. Po drugiej stronie podnieś pierwszy Dziennik, a następnie zabij pojawiające się demony. Do zabiciu kilku pierwszych możesz użyć pobliskiej beczki, żeby zaliczyć część wyzwania. Na końcu pojawi się Antropokub, którego warto zabić z pistoletu. Zdobędziesz w ten sposób drugie wyzwanie. Gdy starcie dobiegnie końca, skręć w lewo. Na szczycie schodów będzie Dziennik w formie artefaktu oraz Bateria Argentu. Możesz teraz wrócić na górę, aż do nowo odblokowanego pokoju z czerwonym przełącznikiem. Zanim go użyjesz, zabij wszystkie pobliskie demony. Przełącznik otworzy drzwi na dole, gdzie czeka na ciebie kolejna czerwona czaszka do wciśnięcia oraz zastępy bestii. Jest to świetne miejsce do zaliczenia wyzwania z beczkami. Jak tylko pojawią się dwa Cacodemony, spraw żeby były obok siebie, a następnie wystrzel z BFG. Zdobędziesz w ten sposób trzecie i ostatnie wyzwanie. Po śmierci demonów podnieść czaszkę, a następnie skorzystaj z Automapy, która znajduje się w niszy z prawej. Na przeciwko czaszki zobaczysz zielony portal. Zanim go jednak użyjesz, przesuń dźwignię ukrytą na prawo od niego. Odblokujesz w ten sposób Klasyczną Mapę, do której wejście znajduje się niedaleko pomieszczenia z Baterią Argentu. Wspominany wcześniej teleport zabierze cię do komnaty z żółtymi drzwiami. Użyj znajdującego się za nimi przełącznika, a następnie skorzystaj z transportera z prawej. Gdy się już przeniesiesz, zabij wszystkie pojawiające się bestie i podnieś niebieską czaszkę. Będziesz mógł się z nią przenieść do niebieskich drzwi i użyć ukrytego za nim pokrętła. Chwilę później pojawią się bestie. Na samym końcu czeka cię starcie z dwoma Baronami, więc pamiętaj o zachowaniu amunicji do silniejszej broni. Jak oba stwory zginą, zejdź na sam dół i wskocz do znajdującej się tam dziury. Na dole będziesz mógł użyć Dziennika w postaci artefaktu, a kawałek dalej zeskoczyć jeszcze niżej. Wylądujesz na skalnej platformie, gdzie zaatakują cię dwa Cacodemony. Pod trzecią wysepką ukryto kolejną figurkę (Pan Turkus). Da się tam doskoczyć z czwartej platformy. W jaskini po drugiej stronie przepaści natkniesz się na Antropokuba. Jak bestia zginie, przeszukaj leżącego pod ścianą Elitarnego Strażnika. Kawałek dalej będzie na ciebie czekał Dron Polowy, a na prawo od niego rozpocznie się dłuższa bitwa. Podczas starcia możesz zebrać znajdujący się u góry powerup Pośpiech. Po śmierci ostatniego demona udaj się do korytarza na górze i pokonaj kolejne bestie. Tuż przed wyjściem znajdziesz też ostatniego Elitarnego Strażnika. Jak znajdziesz się na zewnątrz spójrz do góry w prawo. Będzie tam wielka czaszka z czerwoną runą na czole. Strzel do niej z rakiety, a wyleci stamtąd skrzynka z figurką (Pan Skafander). Kawałek dalej zaatakują cię ostatnie na tym etapie demony. Możesz potem udać się na koniec tunelu, zebrać wszystkie przydatne przedmioty i przygotować się na walkę z bossem. Następna Opis przejścia Piekielny Strażnik - boss Poprzednia Opis przejścia Kraina Tytanów