Doom Eternal: Nekravol 2 solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 marca 2020
Ta strona poradnika do gry Doom Eternal zawiera solucję misji Nekravol - Część 2.
Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!
Nekravol Część 2 - Wyzwania
Oto wyzwania do wykonania w misji Nekravol - Część 2:
- Krwiokaut (Punched by Blood) - Zabij 5 razy pojedynczym krwawym ciosem więcej niż jednego wroga.
- Kto się wywyższa... (Cut Down to Size) - Dokonaj na tyranie zabójstwa chwały od tyłu.
- Dość wskrzeszania! (Resurrect No More) - Dokonaj na demonie Arcypodlec zabójstwa chwały od lewej.
Kuźnia Dusz
Pal i zabijaj demony. Musisz wskoczyć na ścianę na prawo od mostu i skakać po kolejnych fragmentach mapy, by przejść dalej. W budynku już czeka grupka potworów, które musisz zabić.
Kawałek dalej czeka Kuźnia Dusz, która chroniona jest przez armię wrogów. Po walce wejdź do korytarza i zeskocz na sam dół.
Na dole czeka cię bardzo duża batalia z siłami demonów. Po walce wskocz na ścianę i wespnij się po niej do góry.
Dotrzesz do obracających się kolumn na które musisz wskakiwać. Skacz tak, by przesuwać się do góry. Uważaj na wystające kolce, musisz dobrze mierzyć skoki. W końcu dotrzesz do przełącznika i pojedziesz na górę. U góry musisz również wymierzyć długi skok tak, by przekroczyć bramę.
Kontynuuj drogę, wspinaj się, a po pewnym czasie dotrzesz do sporej komnaty z windą. Podjedź nią do góry, zniszcz którąś z luk i przedrzyj się do demonów.
Musisz teraz złapać się drążka i wskoczyć na metalową ścianę, stąd przeskocz drążkami do góry i wspinaj się aż do wyjścia.
U góry czekają demony i strzelające oczy, które musisz zniszczyć z pomocą broni. Przejdź teraz korytarzem i naciśnij czaszkę, by jechać jeszcze wyżej.
Trafisz na wielki plac, gdzie czeka cię trudna walka m.in. z tyranami. Pamiętaj o używaniu tygla i bfg - 9000.
Po walce stań na zielony znacznik i zniszcz łańcuchy. Wskocz w portal, by zakończyć misję i rozpocząć kolejną mapę - Urdak.