[M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2) | Solucja poradnik Divinity II: Ego Draconis
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016
On The Road Again
Zleceniodawca: Zepellin Master Page M5(13)
Musisz zebrać potrzebne części do uruchomienia sterowca, jest ich łącznie dziewięć. Znajdziesz je rozsiane po całej krainie M5( S ) . Jeżeli wciąż blokuje Cię bariera, zniszcz wszystkie generatory, a także balisty i gniazda, aby mieć spokój.
Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Death Of a Champion
Zleceniodawca: Svadilfarie M5.13(2)
Goblin-szaman poprosi Cię o zabicie jednego z Mistrzów, a dokładniej Aureliusa M5(13) . W tym celu otrzymasz zatrutą, podrobioną, głowę zleceniodawcy, by Mistrz pomyślał, że wypełniłeś zadanie A Shaman's Ransom M5(13) . Kiedy ten tylko dotknie trofeum, zostanie zatruty w wyniku czego umrze. Powróć do goblina, jako, że będziesz już mu niepotrzebny, zostaniesz zaatakowany. Podczas walki olbrzym ucieknie, opuść jaskinię i wykończ go na zewnątrz, już pod postacią smoka.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
Much Ado About Goblins
Zleceniodawca: Groth M5.13(3)
asd chce, byś znalazł człowieka znającego język goblinów, by spisał całą ich historię. Takim człowiekiem jest Gwyn M5(15) , który uznaje się za goblina. Złóż mu ofertę udania się do jaskini goblinów, po czym sam się tam udaj po odbiór nagrody.
Nagroda: 3000 punktów doświadczenia, 300 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Divine Descendant
Zleceniodawca: Gobie / Eamon / Mona M5(15)
Biedny wieśniak skarży się na duchy w jego chacie. Dwóch kłamliwych śmiałków: Eamon i Mona , za niewielka opłatą są w stanie przepędzić zmory.
1. Zaoferuj opłacenie rytuału wypędzenia ducha (koszt 1000 sztuk złota).
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
2. Możesz zaoferować pomoc w wypędzeniu ducha. Pozostali śmiałkowie uciekną, duch w chacie okaże się być normalnym człowiekiem, który przy pomocy czarów zmienił swoją postać. Po chwili ucieknie, powróć do farmera.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
3. Możesz zażądać połowy sumy, którą wieśniak ofiaruje w zamian za milczenie i nie ujawnienie oszustwa.
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 960 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
4. Możesz przywołać ducha, po czym Eamon ucieknie.
Nagroda: 1 opcja do wyboru.
The Horror of High Hall
Zleceniodawca: Beatrice M5(15)
Młoda kobieta poprosi Cię o pomoc w naprawieniu studni, w której od kilku dni brak wody. Po odczytaniu jej myśli dowiesz się, co tak na prawdę Cię czeka. Udaj się na drugą stronę wioski i wejdź do jaskini przy studni. Idź cały czas przed siebie, schodząc schodami w dół. Gdy dotrzesz do lawy, skieruj się w prawo. Natrafisz na jednego z demonów Kezzza M5.14(1) . Po chwili jednak zniknie, zabierz klucz K1 z biurka i wróć się. Przejdź teraz prosto, dotrzesz do windy M5.14(2) , którą zjedź poziom niżej. Dotrzesz do zamkniętego przejścia D1 , otwórz je przy pomocy zdobytego przed chwilą klucza. W środku znajdziesz skrzynię, a w niej dźwignię . Powróć do windy M5.14(2) i wstaw brakującą dźwignię w slot - zjedź poziom niżej. Ponownie natkniesz się na Kezzza , który tym razem Cię zaatakuje. Skieruj się w lewo, dotrzesz w końcu do Zagana M5.14(3) . Po wstępnej rozmowie zamienisz się w smoka - zabij gada. Gdy ten padnie, przejście którym przyszedłeś zostanie zasypane, będziesz musiał stawić czoła jeszcze kilku wywernom, zniszcz gniazda, by tych nie przybywało. Po wszystkim wleć na górę i teleportem powróć do wioski. Odbierz nagrodę u Beatrice .
Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 2 malachity, 1 dodatkowa opcja.
A Guild without a Master
Zleceniodawca: Williams M5.1(1)
W zamian za przepędzenie sił Damiana z terenu kopalni, Williams zaproponuje Ci klucz do tajnego przejścia M5.1(M5.20) - z uwagi na fakt, że główne wejście zostało zablokowane. Skieruj się chodami w dół wieży eliminując zastępy żołnierzy Czarnych Pierścieni. Po zabiciu wszystkich dołączy do Ciebie Mistrz, otrzymasz nagrodę za pomoc.
Nagroda: 1500 punktów doświadczenia, 320 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.
Mysterious Cave
Zleceniodawca: Bellegar M5(10)
Jaskinia jest testem wyboru, w którym będziesz musiał opowiedzieć się za jedną z dwóch opcji w trakcie trzyetapowej wędrówki. Od tego czy podejmiesz dobrą bądź złą decyzję, zależy przy którym wyjściu znajdziesz się na końcu. Każde z zakończeń posiada nagrodę. Wybierając ścieżkę maksymalnie dobrą/złą prócz standardowej nagrody ze skrzyni będziesz mógł wybrać jedną z trzech broni na stojaku. Zielony plus oznacza ścieżkę/wybór słuszny, natomiast czerwony minus ścieżkę/wybór zły.
Decyzje:
M5.10(1)
1. ocalisz kobietę i przepędzisz łotra ;
2. pozwolisz obrabować kobietę .
M5.10(2.1)
1. namówisz kobietę, by puściła męża na wojnę ;
2. przekażesz mężczyźnie punkt statystyki .
M5.10(2.2)
1. otworzysz kluczem klatkę ;
2. użyjesz klucza by otworzyć skrzynię .
M5.10(3.1)
1. pozostawisz mężczyznę w spokoju ;
2. przekażesz mężczyźnie punkt zdrowia i odporności .
M5.10(3.2)
1. odwrócisz uwagę strażnika, biedak zdoła uciec ;
2. zaproponujesz metodę tortur .
M5.10(3.3)
1. użyjesz dźwignie po lewej, podpalając tym samym wieśniaków ;
2. użyjesz dźwignie po prawej, uwalniając wieśniaków .
Close to the Bone
Zleceniodawca: Valanir M5.28(1)
Będąc w Orobas Fjords udaj się do jednej z Latających Fortec Damiana M5(5.27) . Zniszcz wszystkie generatory M5.27( G ) by wyłączyć barierę. Możesz oczyścić całą fortecę bądź udać się do teleportu M5.27(M5.28) , który zaprowadzi Cię wprost do siedziby Keara'y . Postanowisz pomóc duchowi jej męża, który chce opuścić fortecę. Aby to uczynić musisz rozwiązać małą zagadkę, mianowicie porozmawiać z pięcioma statuetkami, które znajdziesz w lokacji, a następnie wszystkie poprawnie nazwać. Każda statua może podać Ci wskazówki pewne wskazówki. (L - lewa statua; P - prawa statua; patrząc na portal)
Wskazówki:
2. Mayhem nie jest w pokoju z Havoc; Devastation jest w tym samym pokoju co Chaos.
3L. Nie jestem ani Chaos ani Havoc; Chaos nie znajduje się ani w moim pokoju ani w Waste.
3P. Jestem w tym samym pokoju co Waste; Nie jestem ani Mayhem ani Waste.
4L. Jestem Devastation albo Chaos; Waste jest w tym samym pokoju co Mayhem.
4P. Mayhem jest sam w pokoju; Havoc znajduje się w tym pokoju.
Poprawne nazwy:
2. Devastation
3L. Havoc
3P. Mayhem
4L. Waste
4P. Chaos
Skorzystaj z teleportu by udać się pod drzwi M5.28(5) . Jeśli wszystkie odpowiedzi będą się zgadały, brama się otworzy. Będziesz robił za pośrednika pomiędzy Kearą , a duchem. Od Twoich decyzji zależy czy duch opuści fortecę.
Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.