Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1) | Solucja poradnik Divinity II: Ego Draconis

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016

Orobas Fjords - Zadania poboczne

Red Ore Alert

Zleceniodawca: Crabbe M5(1)

Musisz oczyścić kopalnię M5(M5.7) z impów, które ją przejęły, aby górnicy mogli powrócić do wydobywania surowców. Po wypełnieniu zadania powróć do Crabbe .

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Grave Robbers

Zleceniodawca: Arthur M5.5(2 ) / Laura M5(4)

Twoim zadaniem jest odnaleźć czterech poszukiwaczy rozsianych po całej krainie:

Jimmy Dean M5(12) ;

Jack Bolton M5(11) ;

Laura M5(4) ;

Arthur Gremory M5.5(2) .

Szukają oni jaskini, która skrywa cenny skarb. Po odnalezieniu wszystkich czterech udaj się pod wejście M5(M5.6) , porozmawiaj z Laurą o skompletowaniu klucza. Kiedy dotrzesz do rzekomego skarbu, twoja towarzyszka znajdzie notkę głoszącą, jakoby skarbu nigdy nie było. Kiedy zadanie się zakończy, uruchom wszystkie trzy dźwignie M5.6(1) w jaskini. Pojawią się platformy, skacząc z jednej na drugą wyjdź na sam szczyt, by dorwać skrzynię ze skarbem.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Sight For Sore Eyes

Zleceniodawca: Simeon M5(4)

Ślepy filozof prosi o odnalezienie dwóch malachitów, dzięki którym będzie mógł przywrócić sobie wzrok. Te, bardzo rzadkie, kryształy znajdziesz w jednej z jaskiń M5(M5.14) . Aby się do niej dostać musisz przyjąć zadanie The Horror of High Hall M5(15) bądź Delicate Affairs M4(Radcliff) , za wykonanie których otrzymasz potrzebne kamienie. Powróć do ślepca i wręcz mu je.

Nagroda: 7500 punktów doświadczenia, 1 dodatkowa opcja.

Stood Up

Zleceniodawca: Crabbe M5(1)

Po mężczyznę miał przylecieć sterowiec, jednak wciąż brak po nim śladu. Udaj sie do przystani Mistrzów, gdzie znajdziesz osobę odpowiedzialną za sterowce - Zepellin Master Page M5(13) . aby sterowiec mógł zostać wysłany do mężczyzny, musi wpierw zostać naprawiony. Wykonaj zadanie On The Road Again M5(13) . Po wszystkim Crabbe znajdzie się w porcie, udaj się do niego by odebrać swoją nagrodę.

Nagroda: 2000 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Down the Hatch

Zleceniodawca: Jedediah M5(10)

Jeden z rycerzy został uwięziony, Ty zaś zostaniesz poproszony o pomoc w jego uwolnieniu. Aby tgo dokonać musisz wpierw zdobyć dwa artefakt Chalice of the Dragon oraz roślinę Drudanae .

Chalice of the Dragon

Artefakt posiada Tilian M5(14) .

1. Możesz odebrać artefakt siłą, informując, że chcesz uwolnić Orobasa - wszyscy w pobliżu zaatakują Cię. Zdobędziesz klucz otwierający skrzynię Chalice Chest .

2. Mówiąc, że chcesz go dla siebie, oferując w zamian miecz Arbena . Otrzymasz klucz otwierający skrzynię Chelice chest .

Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

A Puff of Drudanae

Roślina którą musisz znaleźć jest nielegalna, tak więc uzyskać ją może być trochę ciężko. Otrzymasz wskazówki, by skierować się do Wysokich Hal na północy M5(15) .

1. Możesz zakupić roślinę u mężczyzny o imieniu Nicolas , za cenę 3750 sztuk złota

2. Możesz ukraść roślinę z ogrodu znajdującego sie w jego piwnicy.

Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Po tym wszystkim powróć do Jedediaha by odprawić rytuał otwarcia wejścia M5(M5.15) . Znajdziesz tam szkielet smoka, Orobas umarł. Obok znajdziesz skrzynię S1 , która otworzy się gdy poprawnie odpowiesz na trzy pytania. Wyjdź z krypty i przekaż Jedediahowi smutne wieści.

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Thorn in the Side

Zleceniodawca: Tilian M5(14)

Dowódca poprosi Cię o zabicie Saula , który aktualnie przebywa w więzieniu i zamordował jednego z pogromców. Aby dostać się do więźnia możesz przekonać strażnika na kilka sposobów: możesz go przekupić, wyzwać na pojedynek bądź nastraszyć, ze naskarżysz na niego jego dowódcy (po odczytaniu jego myśli dowiesz się o jego złych uczynkach). Końcem końców wrota staną przed Tobą otworem. Przy pomocy teleportu, przenieś się do więzienia. Podnieś leżący na ławeczce klucz i otwórz klatkę z Saulem . Zabij drania i powróć do Tiliana .

Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 560 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Between Troll and a Hard Place

Zleceniodawca: Brutus M5(13)

Twoim zadaniem jest sprawdzić, co się stało z patrolem wysłanym w celu pokonania grasującego trolla w okolicach High Hall M5(15) . Udaj się na miejsce, rozpoczniesz rozmowę i automatycznie zaakceptujesz zadanie The Runes of Wrath M5(15) . Po jego wykonaniu powróć do Brutusa .

Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 2 dodatkowe opcje.

The Runes of Wrath

Zleceniodawca: Quintus M5(15)

Podczas rozmowy wioskę zaatakują trolle. Pomóż żołnierzom uporać sie z bestiami. Twoim zadaniem jest zmuszenie maga ukrywającego się w kopalni - Mundusa , aby zaprzestał nasyłać trolle na wioskę. Wraz z Tobą pójdzie dwóch żołnierzy jako wsparcie. Udaj się do kopalni M5(M5.9) . Na rozwidleniu skieruj się w lewo, dotrzesz do magicznej bariery M5.9(1) , za którą stoi Mundus . Zabierz także dwie Magiczne Runy , które pozostawił jeden z trolli. Musisz znaleźć inne przejście. Wróć się i skieruj na lewo, aby obejść całą kopalnię i zajść maga od tyłu. Znajdziesz się przed kolejną barierą jednak tym razem użyj wcześniej zabranej runy na platformie, by odblokować przejście. Przejdź do windy M5.9(2) i wyjedź na górę. Porozmawiaj z magiem M5.9(3) .

1. Możesz zabić Mundusa .

Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 480 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

2. Możesz przekonać go aby powstrzymał ataki, jednak musisz zrobić coś, co sprawi, ze nigdy więcej nie będzie miał styczności z ludźmi z wioski i będzie mógł spokojnie siedzieć w kopalni. Twoim zadaniem jest znalezienie runy, która pozwoli wyczarować jedzenie. Chicken Rune znajdziesz w jaskini pod wodospadem M5.2(2) .

Nagroda: 6750 punktów doświadczenia, 720 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

A Hunting We Shall go Again

Zleceniodawca: Sejanus M5(13)

Twoim zadaniem jest zlokalizowanie oraz zneutralizowanie kilku wrogów. Na dowód ich śmierci musisz przynieść odpowiedni przedmiot i pokazać go Sejanusowi . Nagrodę dostajesz za każdego zabitego.

Barnabus : lokalizacja: M5.3(x) , dowód: Barnabus' Ring

Ragon : lokalizacja: M5.4(2) , dowód: Ragon's Ring

Alutiiq : lokalizacja: M5.7(2) , dowód: Alutiiq's Mask

Moor : lokalizacja: M5(16) , dowód: Moor's Ledger

Alrik : lokalizacja: M5(17) , dowód: Alrik's Necklace

Nagroda: 1 opcja do wyboru.

Dodatkowo otrzymasz nagrodę za pozbycie się wszystkich z listy.

Nagroda: 4500 punktów doświadczenia, 520 sztuk złota, Tiberius' Bow , 2 dodatkowe opcje.

A Shaman's Ransom

Zleceniodawca: Aurelius M5(13)

Twoim zadaniem jest pozbycie się przywódcy lokalnej bandy, zwanej Red Hammer, będącego goblińskim szamanem Svadilfariera . Skieruj się w stronę jaskini M5(M5.13) . Z racji barier nie będziesz w stanie dotrzeć do celu swojej podróży. Zniszcz wszystkie generatory, aby znieść osłonę. Możesz pozbyć się również balist i gniazd, by nie przeszkadzały Ci w przyszłości. Po wejściu do jaskini skieruj się do szamana M5.13(1) .

1. Możesz spróbować rozwiązań dyplomatycznych, dzięki czemu zdobędziesz zadanie Death Of a Champion M5.13(2) .

2. Możesz zabić wielkiego goblina i zanieść jego głowę Aureliusowi . Podczas walki olbrzym ucieknie, opuść jaskinię i wykończ go na zewnątrz, już pod postacią smoka.

Nagroda: 6000 punktów doświadczenia, 2000 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.