Druid: Żywioły | Diablo II Pan Zniszczenia poradnik Diablo II: Pan Zniszczenia
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Burza Ognia wymagany poziom: 1 |
Czar ten wywołuje coś co bym nazwał słowami "pożar na stepie". Od Druida w kierunku nieprzyjaciół wychodzi rozdzielający się jęzor ognia.
Arktyczny Podmuch wymagany poziom: 6 |
Bardzo interesujące zaklęcie! Myślę, że jeśli zdecydujesz się stworzyć Druida - czarodzieja, a nie Druida - zmiennokształtnego, to będzie to długo twój podstawowy atak. Kiedy zastosujesz ten czar, to z Druida wychodzi smuga lodowatego powietrza zamrażająca i raniąca wszystko co napotka na swej drodze. Przyciskając cały czas klawisz myszki powodujesz, że Druid "tchnie" lodem tak długo, dopóki nie skończy mu się mana. Co zabawne trzymając przycisk myszy i obracając Druida wokół własnej osi osiągasz to, że twój bohater "dmucha" wokół siebie. Można to porównać do czajnika z gotującą się wodą, który byś wolno obracał.
Kula Magmy wymagany poziom: 6 |
Jedno z efektowniejszych zaklęć w grze! Druid wywołuje sporej wielkości rozżarzoną kulę, która toczy się w stronę wrogów. Słabszych może ona popychać przed sobą, po zetknięciu z silniejszymi rozpada się. Tak czy inaczej po chwili Kula Magmy przeistacza się w jeziorko płomieni raniące wszystkich, którzy się w nim znajdą. Niestety nie można szybko strzelać tymi Kulami, gdyż czar wymaga dość długiego czasu czekania.
Zbroja Cyklonu wymagany poziom: 12 |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie