Druid: Zmiany kształtu | Diablo II Pan Zniszczenia poradnik Diablo II: Pan Zniszczenia
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Wilkołak wymagany poziom: 1 |
Oto niepowtarzalna okazja, aby zmienić się w stwora z okrutnych baśni i legend! Druid pod postacią Wilkołaka atakuje celniej i szybciej niż w jakiejkolwiek innej postaci. Poza tym dostaje bonus powiększający liczbę punktów życia (jego wysokość zależy od stopnia opanowania zdolności Likantropia) oraz zwiększający maksymalną wytrzymałość.
Likantropia wymagany poziom: 1 |
Ta zdolność określa z jaką efektywnością potrafisz zmieniać kształt. To znaczy jak długo trwa przemiana oraz ile punktów życia więcej dostajesz.
Niedźwiedziołak wymagany poziom: 6 |
Potwornie silna postać! Druid w niedźwiedzim wcieleniu jest żywą, futrzaną fortecą. Ogromna premia do Punktów Życia, premia do obrażeń oraz obrony powoduje, że Niedźwiedziołak wykańcza bez specjalnego trudu wszystkich bossów i superbossów na poziomie trudności Normalny (jedynie z Baalem miałem kłopoty).
Dziki Szał wymagany poziom: 12 |
Atak w wilkołaczej postaci, który kradnie życie i manę. Ale czy nie lepiej mieć broń spełniającą te same warunki? Jeden punkt, po to by móc iść dalej w "drabince".
Taran wymagany poziom: 12 |
Atak w niedźwiedziołaczej postaci, który nie tylko zadaje więcej obrażeń (i lekka premia do celności), ale też ogłusza wrogów.
Wścieklizna wymagany poziom: 18 |
Dzięki tej zdolności wilkołak atakuje trucizną, której skutki działania obejmują nie tylko uderzonego stwora, ale i znajdujące się blisko niego kreatury. Jeden punkt po to, by móc iść dalej w "drabince".
Ogniste Szpony wymagany poziom: 18 |
Ten atak może stosować i Wilkołak i Niedźwiedziołak. Dzięki jego zastosowaniu do zwykłych obrażeń dodawane są obrażenia od ognia, a także wysoka premia do skuteczności ataku.
Głód wymagany poziom: 24 |
Jest to bardzo słaby atak, jednak kradnący dużo many i punktów życia. Nie musisz zdobywać tej umiejętności, bo kończy ona "drabinkę".
Fala Uderzeniowa wymagany poziom: 24 |
Znakomity atak Niedźwiedziołaka. Trafia w kilku wrogów na raz (ale trzeba umiejętnie nakierować falę, żeby poszła w odpowiednim kierunku i pamiętać, że nie ma ona znaczącego zasięgu). Same obrażenia, zadawane dzięki tej umiejętności nie są specjalnie imponujące, ale bardzo ważny jest fakt, że ogłusza ona potwory i to na kilka sekund! Możesz więc uderzyć w przeciwników Falą, po czym zabrać się za zabijanie ogłuszonych i pozwolić to samo robić twoim wilkom. Tylko superbossowie nie poddają się ogłuszeniu, więc w walce z nimi jest to broń nieskuteczna. Dzięki tej zdolności dość łatwo przeszedłem przez Piekło i trudniejsze etapy V aktu.
Furia wymagany poziom: 30 |
I oto cel, do którego zmierzasz! Furia jest wilkołaczą zdolnością, pozwalającą zadać do pięciu ciosów na raz (jednemu silnemu wrogowi lub wszystkim wrogom w pobliżu), a więc podobną do Zapału Paladyna. Co ważne jej rozwijanie przynosi ogromne premie do obrażeń oraz skuteczności ataku. Jednak stosując Furię musisz uważnie obserwować swego Wilkołaka. Może się bowiem zdarzyć, że seria ciosów zostanie przerwana uderzeniem wroga lub że Wilkołak zadaje uderzenia w powietrze, sam będąc wystawiony na ciosy. Niemniej, choć czasem kłopotliwa w zastosowaniu, jest to zdolność znakomita i pozwalająca szybko likwidować naprawdę poważnych wrogów. Na 10-tym poziomie rozwoju Furii zadajesz 5 ciosów o skuteczności powiększonej o 113 procent i obrażeniach powiększonych o 253 procent! Musisz jednak uważać na wszelkie potwory, które mogą wybić cię z rytmu np. poprzez ogłuszenie, bo wtedy Druid staje się bezradny. Pamiętaj też, aby używać naprawdę szybkiej broni.