[Solucja] Misja #18 poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Na początku biegnij cały czas prosto, nie martw się, że przed Tobą jest przepaść kiedy się zbliżysz do krawędzi podlecą kamienie, które powoli ułożą most. Na końcu przeskocz lustrzany portal. Przeniesie Cię on na wielką szachownicę gdzie rozpoczniesz walkę ze wszystkimi Damned w grze. Nowymi są oczywiście królowa i król. Jej ataki są łatwe do uniknięcia. Najpierw pojawia się niebieski promień potem posąg przemieszcza się właśnie w kierunku, w którym wskazywało światło. Jeśli się nie odsuniesz na bok stracisz trochę energii. Król atakuje znacznie mocniejszą bronią. Kiedy nad jego głową pojawi się czerwona kula odskocz na jedno lub dwa pola szachownicy bo po chwili dojdziesz do niezłego boom. Jeszcze jedno kiedy posągi mają kolor ciemnoszary nie atakuj ich bo i tak nic to nie da. Zabić można tylko te jasnoszare. Nie spiesz się i powoli wykańczaj wszystkich. Możesz też pozbyć się tylko króla i królowej co doprowadzi do wygranej. Jednak kiedy wokół jest pełno innych posągów zadanie może być bardzo trudne do wykonania. Po wygranej wejdź w następny portal.
Idź prosto lub zabij Falleny jak chcesz. Na końcu za portalem na prawo znajduje się czerwony kryształ, a na lewo po aktywacji kamiennej tablicy Secret Mission 12. Po zebraniu wszystkiego wejdź i skorzystaj z portalu. Za nim znajdziesz się w dość dziwnym miejscu. Pełno schodów i murów z kolorowymi lampkami. I teraz niespodzianka po aktywacji lampki możesz walczyć z bossem z wcześniejszych poziomów. Za czarną lampką znajdziesz Doppelgangera, za białą Beowulfa, za fioletową Nevah, za niebieską Geryona, za jasnoniebieską Cerberusa, za pomarańczową Vanguarda z chłopakami do bicia, za czerwoną powalczysz z sercem Leviathana, za żółta z Gigapedem, za zieloną z Agni&Rudra. Strategie podczas walki się nie zmieniły tyle, że teraz jest łatwiej z Twoimi nowymi umiejętnościami. Powodzenia. Aby otworzyć portal musisz na tablicy stworzyć obwód zamknięty. Kombinacji jest kilka jednak im słabsze potwory tym więcej walk będziesz musiał stoczyć. Aby otworzyć portal najszybciej musisz zmierzyć się z trzema najtrudniejszymi: Cerberus, Agni&Rudra i Beowulf.