[Solucja] Misja #11 poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zalecam zakupić kilka umiejętności do Agni&Rudra (obojętnie jakie byle ofensywne) poczym go wybierz. Po rozpoczęciu biegnij cały czas do przodu skacząc po platformach. Zabij dwóch łuczników i zejdź niżej. W końcu dotrzesz do drzwi. Zanim przez nie przejdziesz obok na półce znajdziesz Devil Star (wyżej po wykonaniu podwójnego skoku znajdziesz Secret Mission 7). Po przejściu przez drzwi i dobiegnięciu prawie do końca korytarza uderzą nowe demony (za nim jednak się nimi zajmiesz wejdź po rurkach nad drzwiami w celu zdobycia niebieskiego fragmentu orb). Pierwszy raz zmierzysz się z pożeraczami dusz (Soul Eater). Najlepiej trzymaj ich na dystans i używaj broni palnej (oczywiście dopiero kiedy przestana być chmurą). Może się zdarzyć, że któryś uniesie Cię w górę w celu wyssania magicznej energii, a później efektownie wybuchnie zabierając Ci ok. 25% energii. Aby się uwolnić wystarczy uruchomić Devil Trigger. Ogólnie bardzo proste do zabicia i raczej bezproblemowo powinieneś się ich pozbyć.
W następnej komnacie musisz najpierw dostać się na balkony na drugim piętrze (w jednym miejscu przerwana jest balustrada). Tam do wnęk na końcu musisz powstawiać bloczki. Na balkonie po prawej bloczek znajduje się na końcu za ścianą (kilka cięć ją rozbije). Po lewej stronie stoi niedaleko wnęki. Po wstawieniu je na odpowiednie miejsca pojawi się Vanguard (boss z drugiej misji) wraz z Soul Eaterami. Najpierw zajmij się tym pierwszym (taktyka z misji drugiej nadal aktualna), potem resztą. Po wybiciu ich, udaj się do niedawno otwartego tunelu i przejdź przez drzwi.
Pod schodami na których teraz stoisz znajdziesz posąg do kombosów (Agni & Rudra) czyli kolejny prawie darmowy fragment orb. Wróć kawałek i uderzając w posąg przesuń go i odsłoń dziurę. Na dole znajdziesz duży zielony orb i Holy Water. Wskocz na górę i wejdź na platformę, która po chwili ruszy. W czasie jazdy będą Cię atakować różne potworki (Lusty, Enigma) jednak to zwyczajni chłopcy do bicia. Na końcu pojawi się bomberman (Wrath) użyj podwójnego skoku i wypal serię. Eksplozja nie powinna Cię dosięgnąć. Po dotarciu wejdź po schodach przy posągu zmień co chcesz i otwórz wrota, za którymi przywita Cię Beowulf.
Na początku Beowulf używa trzyczęściowego kombosa. Najpierw ręką machnie na bok, później do góry i na końcu uderzy nią o ziemię. Aby tego uniknąć musisz oczywiście stać w odpowiedniej odległości (3-4 metry) i dashem odbijać na boki. Kiedy uderzy już o ziemię wykonaj kolejny dash tym razem w jego kierunku i zaatakuj jedną serią. Po ataku odbiegnij trochę i czekaj aż wszystko się powtórzy. Jest jeszcze znacznie bezpieczniejszy sposób. Po tym jak jego ręka znajdzie się na podłodze po prostu zacznij strzelać. Odebranie w ten sposób życia bestii zajmie jednak więcej czasu. Po utracie około 1/3 zdrowia boss przybierze postawę zwierzęcą. Wtedy ustaw się koło ściany najlepiej gdzieś obok rogu (tylko nie w samym rogu). Kiedy zobaczysz, że biegnie w Twoim kierunku podskocz i zawiśnij na chwilę. Jeśli się dobrze ustawiłeś Beowulf będzie w rogu. Wpakuj mu jedna serie z czegokolwiek i zacznij uciekać do kolejnego rogu. Jeśli postoisz tam za długo uderzy o ziemię wyzwalając przy tym sporo energii, która dotkliwie Cię zrani. W czasie tej fazy walki nie zawsze atakuje szarżą. Nieraz zacznie walić nogami o podłoże (zdarza się to nawet w pierwszej fazie walki). Wtedy obok niego spadnie wielka kamienna kolumna, którą uderzy w Twoją stronę. Dash w odpowiedniej chwili pozwoli na unikniecie tego. Też zdarza się, że po szarży kiedy nie zaczniesz atakować białą bronią skoczy w Twoim kierunku. Najlepiej wtedy użyć dash w jego kierunku. W ten sposób Beowulf przeskoczy nad Tobą. Po odebraniu kolejnej 1/3 porcji energii znów czeka Cię zmiana taktyki. Wróg cały czas będzie szedł w Twoją stronę. Najczęściej atakuje w sposób, który już poznałeś z drugiej fazy walki kiedy stałeś za długo przy nim (uderza o ziemię wyzwalając energię). Drugi atak, który też już poznałeś wcześniej, to jego trzyczęściowy kombos. Ostatni manewr jest nowy i zarazem najtrudniejszy do obrony. Kiedy potwór się wyprostuje i z za jego pleców zobaczysz wylatujące pióra (przypomina to skrzydła anioła) jak najszybciej podbiegnij do niego (korzysta z niego przeważnie kiedy jesteś daleko). Kiedy w Twoim kierunku wylecą pióra użyj podwójnego dasha w kierunku wroga. Jeśli miałeś farta i dotarłeś w jego pobliże jeszcze przed wypuszczeniem piór zaatakuj go. Dopiero kiedy znów się pochyli odskocz trochę i czekaj na rozwój akcji. Kiedy skończysz walkę zbierz czerwone orby i podbiegnij do przedmiotu.