Broń biała [Devil Arms] poradnik Devil May Cry 3: Dante's Awakening
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Nie będę w tym dziale poświęcał czasu na kombosy itd, ponieważ masz to dostępne w odpowiednim menu w każdym momencie gry. Omówię tu tylko specjalne umiejętność do danych broni tak żebyś wiedział dlaczego warto by je kupić plus oczywiście czym się dana broń wyróżnia.
Rebellion - tę broń masz dostępną od początku. Zadaje średnie obrażenia i nie ma jakiś specjalnych ataków. Niemiej jednak podczas pisania tego poradnika używałem zawsze tej broni jako pierwszorzędnej.
Specjale:
Stinger (lvl 1 i 2) - atak polega na błyskawicznym przemieszczeniu się w kierunku przeciwnika (jakieś 2-3 metry) z wyciągniętym ostrzem. Powoduje odrzucenie przeciwnika. Warto go wykorzystać podczas zbyt zwartej walki. Drive - dłuższe przytrzymanie 'trójkąta' odpowiedzialnego za atak spowoduje naładowanie się miecza. Po puszczeniu guzika, Dante zacznie powoli wykonywać atak zakończony pojedynczym mocnym cięciem. Siła jest naprawdę imponująca. Jednak długi czas ładowania i wykonywania tego ataku skutecznie zniechęca do jego stosowania. Air Hike - tę umiejętność kup najlepiej od razu. Nie warto na tym oszczędzać. Dzięki niej będziesz mógł wykonywać w powietrzu dodatkowy skok. Umożliwi Ci dotarcie do wielu ukrytych miejsc, a co ważniejsze pozwoli dużo łatwiej robić uniki. |
Cerberus - broń, którą uzyskasz na końcu trzeciej misji. Charakterystyczną jej cecha jest atak elementami lodu. Jeśli przeciwnik nie jest wrażliwy na zimno, zadaje raczej skromne obrażenia. Ma jednak w dodatkowych akcjach prawdziwą perełkę, która często przyda Ci się w boju.
Specjale:
Revolver (lvl 2) - po wykorzystaniu tego ataku Dante wyskoczy i ustawi ciało równolegle do podłoża, jednocześnie obracając się. Bardzo przydatny specjal, ponieważ podczas jego wykonywania słabsi wrogowie nie mogą atakować Cię z przodu i z za pleców. Co do bossów to przyjdzie jeszcze czas na szersze omówienie tego ataku. Windmill - zdecydowanie mniej przydatna niż pierwsza umiejętność. Zaczynasz obracać przed sobą bardzo szybko lodową bronią, przez co tworzysz swoistą tarczę. Dobre na początku gry, gdy przeciwnik atakuje szarżą (np. przeciwko Lustom). |
Agni&Rudra - walka za pomocą dwóch zaklętych w miecze braci tworzy efektowne widowisko. Dwa elementy - ogień i powietrze - oraz szybkość, to główne atuty tej broni. Posiada też kilka kombosów i akcję przydatną do szybkiego przemieszczenia się w kierunku wroga.
Specjale:
Jet Stream (lvl 2 i 3) - umiejętność dzięki, której możesz szybko podbiec do demona i zadać mu serię cięć (szczególnie przydatne podczas walki z Vergilem). Kolejne poziomy zmieniają szybkość, moc i zakończenie ataku. Whirlwind - atak służący do podbicia wroga. Jest dość mocny więc śmiało możesz korzystać z niego zamiast podbijania ostrzem Rebelliona. Air-Hike - to samo co przy Rebellionie. |
Nevan - jeśli uważałeś, że ostra muzyka nie szkodzi zdrowiu to znaczy, że nigdy nie spotkałeś Dantego. Opanowanie tej broni jest trudne, jednak dzięki niej i dużej ilość przeciwników kombometr możesz szybko dociągnąć do paska SSStylish. Dźwięki z gitary przywołują nietoperze, które możesz skierować na przeciwników, a każdy cios powoduje obrażenia od elektryczności.
Specjale:
Reverb Shock (lvl 2 i 3) - atak polegający na szybkim przemieszczeniu się w kierunku przeciwnika i zadaniu ciosu. Drugi poziom powoduje pojawienie się nietoperzy, które możesz skierować na wroga. Bat Rift (lvl2) - zwykły atak powodujący przewrócenie przeciwnika. Drugi poziom ponownie wiąże się z przywołaniem latających przyjaciół. Air Raid - dzięki temu będziesz mógł latać. Jednak potrzebne będzie Ci do tego DT plus spora ilość energii magicznej. Kupno tej umiejętność powoduje odblokowanie kilku dodatkowych ataków z powietrza więc zapoznaj się z nimi w odpowiednim menu. Latanie będzie Ci też potrzebne w jednej z Secret Mission. Volume Up - jest to umiejętność pasywna. Zakup powoduje powiększenie się ilości nietoperzy i ich siły rażenia. |
Beowulf - zdecydowanie najsilniejsza broń w całej grze. Niektórym mogą przeszkadzać długi czas wykonywania kombosów. Jednak ja uważam, że rekompensuje to jej moc. Ciekawym patentem jest to, że każdy cios może być wydłużony (dłuższym wciśnięciem 'trójkąta'), a co za tym idzie można jeszcze bardziej zwiększyć siłę ataku.
Specjale:
Straight (lvl 2) - atak podobny do Stingera Rebelliona. Jest mocny i odrzuca przeciwnika na sporą odległość. Beast Uppercut (lvl 2 : Rising Dragon ) - służy do podbijania przeciwnika. Poziom drugi (dodatkowe wciskanie guzika po wybiciu się) oprócz wprowadzenia nowej nazwy powoduje dodatkowe obrażenia podczas wykonywania ataku. Air-Hike - patrz opis Rebelliona. |