[Misja 4.4] Fort Wingate - The Revolt cz.3 | Desperados 2 poradnik Desperados 2: Cooper's Revenge
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
Teraz proponowałbym ponownie wybrać Doc'a i przybliżyć się nieco do placu. Powinieneś zlikwidować co najmniej dwóch snajperów skrywających się w wieży (#1). Jednym z nich KONIECZNIE musi być gostek zwrócony w stronę więzienia, które odwiedzałeś już w poprzednich misjach. Dopiero teraz wybierz Coopera oraz Sama. Postaci te będą musiały dotrzeć do miejsca, w którym ukryto TNT. Po drodze musisz załatwić co najmniej dwóch gostków (#2). Uważaj również, gdyż Cooper i Sam MOGĄ znaleźć się pod dodatkowym ostrzałem.
Po dotarciu na miejsce (#1) podnieś TNT. Następnie najlepiej byłoby kucnąć przy krzakach. Teraz będziesz musiał zlikwidować dwóch kolejnych oponentów. W dalszym ciągu możesz korzystać z giwer będących na wyposażeniu Coopera. Jak się zapewne domyślasz, za kilka chwil wykorzystasz TNT. ZANIM jednak do tego dojdzie będziesz musiał pozbyć się trzech ostatnich gostków (#2). Możesz spróbować skorzystać z Colta lub podprowadzić w to miejsce Hawkeye'a i zabić żołnierzy z łuku. Tak czy siak, musisz ich zlikwidować.
Wybierz teraz Sama i zacznij OSTROŻNIE przesuwać się w stronę wieży. Sam musi kucać, tak aby nie zauważył go żaden z wartowników. Wybierz TNT, a następnie podłóż je w oznaczonym miejscu (#1). Wycofaj się na bezpieczną odległość i strzel do ładunku, dzięki czemu zniszczysz całą wieżę (#2).
UWAGA! Jeśli grasz w niespatchowaną wersję gry, to po wypełnieniu tego trzeciego celu misji ona sama zostanie najprawdopodobniej zaliczona. W tym przypadku będziesz mógł automatycznie przystąpić do kolejnego etapu. Gdyby się tak stało, zawsze będziesz mógł odłożyć ten cel na później (np. nie niszcząc ładunku), lecz prędzej czy później gra i tak zaliczy tę misję. Jeśli jednak nic się nie stanie, automatycznie będziesz mógł przystąpić do wykonania kolejnego zadania. W miarę możliwości postaram się je poniżej opisać.
Wybierając cel zakładający uwolnienie oficerów musiałbyś wrócić się do niewielkiej kładki (#1). Zwróć uwagę na to, iż w okolicy przeważają sojusznicy, choć nie oznacza to, iż będziesz bezpieczny. Z racji szwankującego AI przeciwnicy będą mogli zbliżyć się na niewielką odległość. Zanim ruszysz dalej pozbieraj cenne przedmioty. Głównie mam tu na myśli dynamit (Dynamite). Ruszaj w lewo. Proponowałbym wybrać Coopera. Zwróć uwagę na to, iż odpowiednio się ustawiając (#2) będziesz mógł BEZPIECZNIE likwidować gostków stojących na wieżach (nie alarmując ich i nie wchodząc w ich pola widzenia!!). Zlikwiduj w ten sposób obie grupy.
Jeśli chodzi o gostków pilnujących wejścia do terenów więziennych - masz kilka opcji do wyboru. Możesz skorzystać z dynamitu (#1), obrzucić najbliżej rozstawionych gostków kamieniami, bądź też użyć strzał (#2). Tak czy siak, musisz zlikwidować wszystkich okolicznych żołnierzy. Po raz kolejny może dojść do sytuacji, w których sojusznicze jednostki będą IGNOROWAŁY wrogów. Musisz się więc bardzo pilnować.
Docelowo będziesz się oczywiście musiał przedostać do drzwi prowadzących do więzienia (#1). Skorzystaj z umiejętności Doc'a żeby je otworzyć. Teraz musisz wejść do środka, zlikwidować pojedynczego żołnierza i zbliżyć się do celi, w której więzieni są oficerowie (#2). Otworzysz ją bez żadnych problemów. Wejdź do środka. Oficerowie rzucą się do ucieczki. W momencie gdy znajdą się przy wejściu cel ten zostanie automatycznie zaliczony. Wykonanie tego zadania zaowocuje również wypełnieniem kolejnego celu (Surrender!). Wystarczyło bowiem uwolnić oficerów tak żeby zmusić broniących się żołnierzy do poddania się i przejścia na nasza stronę. :-)
Jak zapewne zauważyłeś, w obecnej sytuacji do wykonania pozostał wyłącznie jeden cel. Niestety, w podstawowej wersji programu najprawdopodobniej nie zdołasz do niego dotrzeć, gdyż odpowiednio wcześniej gra zaliczy całą misję. Gdyby się jednak tak stało, musiałbyś skupić się na odpowiednim zsynchronizowaniu czynności. Generalnie chodzi tu o to żeby możliwie jak najszybciej zneutralizować gostków, którzy mogą zagrozić życiu więzionego generała. Dopiero gdy oni zostaną ogłuszeni lub zabici będziesz mógł zająć się resztą gostków, np. korzystając z dynamitu. W trakcie rozgrywania akcji przydadzą się między innymi fiolki z gazem, kamienie, noże do rzucania, a także strzały, dzięki którym bez wszczynania alarmu można eliminować wybranych oponentów. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć szczęścia i przetrwania do końca misji. ;-) Po jej ukończeniu wyświetlony zostanie nowy filmik przerywnikowy. Z całą pewnością ucieszy Cię też to, iż do fortu nie będziesz już musiał wracać. Kolejne misje rozegrają się bowiem w Santa Fe.