[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.3 | Desperados 2 poradnik Desperados 2: Cooper's Revenge
Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019
Zanim ruszysz dalej radziłbym zapisać stan gry, gdyż powodzenie kolejnych akcji będzie uzależnione w głównej mierze od ustawienia gostków na koniach. Skieruj się do skały ulokowanej niedaleko zabitego przed chwilą gostka. Rzuć fiolką z gazem (powinieneś mieć ich teraz 6) w dwóch bandytów stojących po prawej (#1). Po chwili przybiegnie tu ich kolega. Powtórz tę czynność żeby i jego się pozbyć. Udaj się w to miejsce i spróbuj wszystkich związać (#2).
NIE IDŹ jeszcze dalej, tylko zostań jeszcze w tym miejscu. Zaczekaj na gostków na koniach. Rzuć w ich stronę fiolką z gazem (#1). Nie martw się. Nawet jeśli trafisz wyłącznie w jednego jeźdźca, koń automatycznie zrzuci drugiego bandytę. Obu tych gostków musisz oczywiście związać. Jeśli znajdowali się w odpowiednim miejscu, nie zaalarmuje to bandytów stojących na skałach. Skieruj się do znajdującego w tym miejscu wąwozu. Po drodze możesz oczywiście podnieść apteczkę (First Aid Kit).
Powinieneś doskonale wiedzieć co należy teraz zrobić. Schowaj się za skałami. Zaczekaj aż wartownicy zgromadzą się w jednym miejscu i podrzuć im fiolkę z gazem (#1). Po udanej akcji podnieś taki obiekt (Gas). Skieruj się do wejścia prowadzącego do fortecy (#2). NIE WCHODŹ jeszcze! Obowiązkowo zapisz stan gry!!
ZANIM spróbujesz cokolwiek zrobić będziesz musiał zaczekać aż w pomieszczeniu zjawi się drugi wartownik. Fiolkę wyceluj w taki sposób żeby wylądowała ona niedaleko kraty (#1). Generalnie chodzi o to żeby nie zaalarmować wartownika znajdującego się w sąsiednim pomieszczeniu. Zignoruj chwilowo więźnia. Kliknij na znajdujących się obok drzwiach, tak aby Doc mógł rozbroić zamek (#2).
Zanim otworzysz drzwi upewnij się, że pojedynczy wartownik, który patroluje ten teren znajduje się w odpowiedniej pozycji. Powinien on iść w stronę grupki osób (za chwilę skręci w lewo). Wyjdź z budynku i rzuć fiolką z gazem w stojącą obok grupę osób (#1). Teraz zacznij iść za wspomnianym wartownikiem. Musisz go znokautować (#2). W końcowej części możesz nawet zacząć biec (po wydaniu rozkazu do ataku), gdyż nie zdąży się odwrócić. Zanim cokolwiek więcej zrobisz będziesz musiał oczywiście wszystkich związać!!