Deponia: Znajdź Goal (Niższa Stacja Wschodzenia) - solucja, opis przejścia Deponia - poradnik, solucja
3: Niższa Stacja Wschodzenia - solucja
Ostatnia aktualizacja: 15 kwietnia 2021
Znajdź Goal
Rozejrzyj się uważnie - ktoś tu zrobił niezły bałagan. Zauważ kałużę fosforu (Puddle of Phoshor) na podłodze. Podejdź do maszyny z anchois (Anchovy Machine) i pobierz jeszcze jedną sardelę na patyku (Anchoives on a Stick). Zanurz ją w kałuży fosforu, otrzymując przynętę (Bait). Weź latarkę (Torch Light) i poświeć na kałużę fosforu - na podłodze pojawi się ślad! Ruszaj do lobby.
Poświeć latarką na częściowy ślad (Part of Phosphor Trace). Podążaj za nim. Na środku pomieszczenia wykonaj podobną akcję, zauważając, że ślady prowadzą do wieży.
W kolejnej lokacji jeszcze raz poświeć latarką na fosforowy ślad (Phosphor Trace), zauważając, że prowadzi on do ogrodzenia po prawej stronie. Idź za wieżę.
Zwróć uwagę na stóg igieł (Stack of Needles) i pogrzeb w nim - znajdziesz słomkę (Straw). Użyj narzędzia z hakiem (Hook) jako podpory pod kratą (Grating) i wejdź do szybu kablowego.
Niestety przejście przez szyb blokowane jest przez stos złomu - cóż za niespodzianka ... Niestety, Rufus nie chce brudzić sobie rąk sprzątanie, trzeba więc wymyślić jakiś inny sposób. Zauważ wieloryba za szybą - zwierzak wygląda na głodnego. Poświeć latarką (Torch Light) na przynętę (Bait) w ekwipunku. Otrzymasz świecącą przynętę (Glowing Bait). Zawieś ją na haku (Hook). Wieloryb skuszony przekąską uderzy w szyb, oczyszczając dalszą drogę. Ruszaj w prawo do starej łodzi kładącej kable. Wejdź do środka.
Zobaczysz tam nadal nieprzytomną Goal leżącą na kanapie, starego znajomego, Doca, oraz jegomościa o nieprzyjemnej aparycji - kapitana Bozo, właściciela tej krypy.