Sklonuj trzy jackalopy | Rozdział trzeci Deponia Doomsday poradnik Deponia Doomsday
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Sklonuj trzy jackalopy
Otwórz klapę (po prawej) widoczną w okrągłym podeście, na którym siedzą zwierzęta. W znajdującą się za nią przegródkę wetknij kartridż 01. Kiedy pojawi się miłe stworzonko, maszeruj do cocktail-baru (w lewo). (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie 1001 Jackalopes, stwórz w generatorze wszystkie możliwe kombinacje cech (243) w oparciu o trzy kartridże i w ten sam sposób, jak podano powyżej, sklonuj wszystkie możliwe jackalopy - dokładny opis w ostatnim rozdziale).
Tu otwórz klapę znajdującą się poniżej półokrągłej sceny (po prawej). W przegródkę wsadź kartridż 03 (teoretycznie powinien to być 02, ale w grze najprawdopodobniej jest błąd - istotne jest, by na scenie pokazał się klaun).
Teraz pogadaj z Trzecim Starszym, który nie ruszy się z baru, dopóki nie rozwiąże problemu dotyczącego serwowanych tu dań i napojów. W efekcie tej rozmowy na stole pojawi się olbrzymia larwa, którą rzecz jasna zabierz. Weź też drinka stojącego na barze (po prawej) i podejdź do stojącego na barze po lewej blendera (w ekwipunku Rufus musi mieć również drinka zabranego z pomieszczenia Rady). Kliknij blender lub użyj na nim szklanki z drinkiem.
Przyrządzanie drinka
Musisz zrobić mężczyźnie drinka o pojemności dokładnie 40 centylitrów i bez pływającej w nim rybki. Wymaga to odrobiny kombinowania, ale jest wykonalne. Najpierw wlej do blendera zawartość dużej szklanki. Następnie do pustej dużej szklanki wlej zawartość małej. Zawartość blendera przelej teraz do małej szklanki, a to co pozostanie - do dużej. Następnie zawartość małej wlej do blendera, do pustej małej szklanki wlej niecałą zawartość dużej i odstaw dużą szklankę na blat. Z małej ponownie przelej wszystko do blendera. Rufus automatycznie wciśnie guzik, by zmiksować drinka.
Teraz do blendera włóż zabraną ze stolika członka Rady larwę. Wciśnij czerwony guzik, by rozdyźdać nieszczęsne stworzenie - do ekwipunku Rufusa trafi zmielona larwa (osiągnięcie Chunky - o ile najpierw zmiksujesz drinka, a dopiero potem robala).
Następnie przejdź do automatu do kiełbasek (po lewej) i użyj na nim zmielonej larwy - otrzymasz kiełbasę z larwy. Wręcz Trzeciemu Starszemu zarówno drinka, jak i kiełbaskę.
Wróć do zoo (pasażem w głębi ekranu, po prawej) i wejdź do windy. Przenieś się do pomieszczenia z komputerem.
W szczelinę maszyny stojącej tuż obok wejścia (na prawo od niego) wsadź kartridż 02 (teoretycznie powinien to być 03, ale najprawdopodobniej w grze jest błąd - istotne, aby w maszynie pojawiło się drapieżne i wredne żółtawe stworzenie). Przesuń w lewo przełącznik z czerwoną gałką (na prawo od maszyny).