Raz jeszcze wróć do Paradox City we właściwym momencie | Rozdział szósty poradnik Deponia Doomsday
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Raz jeszcze wróć do Paradox City we właściwym momencie
Trafiwszy ponownie na pustkowie, załóż na moment okulary 4D, by zlokalizować potencjalne portale.
Odpuść sobie ten po lewej i maszeruj w prawo (na górę). Widnieje nad nią malutki potencjalny portal, w który strzel z kuszy. Następnie wróć po Goal i zagadaj do niej, a kiedy dziewczyna powędruje w stronę góry, idź za nią i wskocz w portal.
Wylądujecie obok wieży strażniczej, tylko po tej drugiej, fewlockowej stronie. Niestety, znajdujący się w wieży Rokko nie zechce opuścić pomostu. Załóż okulary 4D, by zlokalizować kolejny potencjalny portal (powyżej pierwszego, z lewej strony budki). Spróbuj wystrzelić w niego tachionową strzałę - trzymający broń Rokko zagrozi jednak, że strzeli do Rufusa. W tej sytuacji naradź się z Goal, po czym użyj kuszy na portalu, by Rufus dał dziewczynie sygnał do rozpoczęcia akcji odwrócenia uwagi Rokko. Bohaterowie wejdą w otwarty portal.
Tym razem pojawią się w korytarzu w Elizjum, a po chwili pojawi się tam też Ronny w towarzystwie fewlocków. Pogadaj z nim - w trakcie rozmowy stwierdź, że nie ma kapelusza, a kiedy Ronny wystąpi w czapce z papieru, powiedz, że jego kapelusz jest głupi. Gdy Ronny zrobi z niego papierowy samolocik i rzuci nim w Rufusa, wyciągnij go sobie z oka. Rufus zacznie studiować ów papier - okaże się, że to ranking najlepszych kapeluszy. Wybierając spośród kolejnych miejsc na liście, jako następne nakrycie głowy podpowiedz Ronny'emu kapelusz aluminiowy. Gdy ten pojawi się w nim na głowie, strzel w aluminiowy kapelusz tachionową strzałą, po czym wskocz w wirujący za Ronnym portal.
W bezkresnej niebieskości tradycyjnie nałóż okulary 4D, by znaleźć potencjalny portal, po czym strzel w niego z kuszy. Kiedy ponownie wylądujecie na pustyni, strzel w portal w wodzie.
Tym razem przeniesiecie się do Paradox City, ale znów do jego totalnie zrujnowanej wersji. Przejdź w lewo do hacjendy i zabierz leżący na końcu pomostu łom.
Wróć do centrum i otwórz łomem drzwi garażu Rokko, przy których siedzi Goal. Nałóż okulary 4D i zlokalizuj w garażu potencjalny portal. Nie możesz jednak strzelić w niego z kuszy, bo woda zmyła tachiony ze strzał. W tej sytuacji w ekwipunku kliknij posiadany klucz do maszyny czasu Mavericka, by ją otworzyć (po prawej). Odemknij jej klapę i użyj kuszy na motorze, by ponownie naładować strzały tachionami. Teraz możesz strzelić w portal w garażu. Oczywiście wskocz w niego.
Traficie na pustynię, która nie będzie już pustynią. Idź na górę i wskocz w widniejący nad nią portal. Znalazłszy się przy wieży, wskocz w górny portal prowadzący do Elizjum. Tam z kolei wskocz w portal w głębi korytarza, a w bezkresnej niebieskości - w ten u szczytu drabiny. Ponownie wylądujecie na jeszcze inaczej wyglądającej "pustyni". Załóż okulary 4D i strzel z kuszy w potencjalny portal nad kolumną po lewej (trzeba użyć kuszy na nim dwukrotnie, bo za pierwszym razem Goal przerywa tę czynność Rufusowi). Wskocz w niego i przenieś się do centrum miasteczka.
Konstruowanie pojazdu bojowego
Zabarykadowawszy się na farmie, pora przygotować się na inwazję fewlocków.
Wskaż zatem kolejnym postaciom kolejne czynności, klikając na konkretne przedmioty (kolejność klikania oznaczona cyframi w nawiasie):
Mac - stół (1), szafka (11), klucz (12), narzędzia (13), kapsuła czasu (14), silnik (16), klucz (17), piła (18), palnik (23), młot (24).
Goal - walec (2), kombinerki (3), otwór w kapsule (15).
Rufus - przełącznik światła (4), opona (10), lodówka (19), puszka (20), blacha pancerza (21), chipsy (22).
Stara Goal - stół warsztatowy (5), pilnik albo rura (6), lufa albo śrubokręt (7), rura (8), taśma (9).
Kiedy cała ekipa wjedzie swoim pojazdem bojowym między fewlocki, nałóż okulary 4D, po czym strzel w ujawniony portal, a kiedy tak pracowicie przygotowany czołg ulegnie nieco uszkodzeniu, skocz na element jego opancerzenia.
Zakończywszy (chwilowo) przeprawy przez portale, otrzymasz osiągnięcie Portals Come in Packs.