Rozdział 7 (2) | Opis przejścia | Dark Sector poradnik Dark Sector
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
W następnej sekcji otwórz zawór z wodą [1] . To spowoduje, że na stacji obok stanie lodowy sopel, grający rolę tymczasowej ochrony. Zabij strażników i zamroź możliwie najwięcej strumieni cieknącej wody [2] . Nie podchodź za blisko mniej więcej środka pomieszczenia. Za rozwalonym filarem jest super-żołnierz w pancerzu. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czasu to ukryj się za w połowie zniszczoną kolumną po lewej [3] i delikatnie wyceluj ostrze w jego górne światełko. Wojak ruszy na Ciebie, ale tak wolno, że spokojnie powinieneś zniszczyć drugie światełko. Spróbuj włączyć tarczę i trochę wokół niego pobiegać próbując celować w ostatnią lampkę. Na koniec zostanie Ci wykonać finishera [4] . Skorzystaj z chłodziarki na pociągu i zgaś ogień.
Nieopodal schodów leży trochę kasy. W pewnym momencie dotrzesz do małej rzeczki między dwiema platformami. Skorzystaj z beczek z lodem ustawionych przy pociągu i rzuć ostrzem w wodę. Odczekaj chwilę i przejdź po zamarzniętej wodzie. W kolejnych korytarzach trafisz na płonący filar [1] . Za chwilę wyskoczą na Ciebie mutanty i zombie. Możesz ich powstrzymać bronią, bądź zrobić krok w przód i następnie szybko się wycofać - przejedzie zaraz pociąg. Trafisz do kolejnej stacji metra. I tu czeka już większa grupka mutantów [2] . Można wycofać się trochę i zabić ich z ostrza, ale lepszą metodą wydaje się włączenie tarczy i użycie karabinu. Bez względu na metodę uważaj na korytarzyk za kratkami [3] , gdyż znajduje się tam kolejny mutant, który lubi zadać mocne obrażenia. Tuż za schodami jest też handlarz bronią. Przejdź do podwórza z pomnikiem [4] i weź spod ciężarówki upgrade.
Wchodzimy do budynku. Rozprawiamy się z mutantami i kierujemy się do nowo otwartych drzwi po lewej stronie. Znajdziesz się w maszynowni. Tu możesz już złapać kolejny upgrade leżący na górnym piętrze [1] . Koś wszystkie mutanty, jakie się nawiną i obiegnij całe pomieszczenie dookoła, aż dojdziesz do przejścia i kasy [2] . Hayden dostanie jakichś wizji. Na razie nic Ci nie grozi, więc kontynuuj spacer. W kolejnej maszynowni przekręć zawór [3] i błyskawicznie skorzystaj z umieszczonej na górze po lewej chłodziarki. Wyskoczy duża grupa mutantów, uważaj zwłaszcza na te niewidzialne, bo lubią podchodzić całkiem blisko bohatera. Buduj kolejne sople i chowaj się [4] . Po skończonej walce zbierz amunicję. Na dole jest ostatni na tym etapie handlarz bronią. Warto zamontować możliwie najlepsze ulepszenia do karabinu (np. szybsze przeładowanie lub większe obrażenia).
Walka ze Stalkerem do łatwych nie należy. Przede wszystkim trzeba obserwować ruchy wroga za pomocą odprysków na wodzie [1] . Stalker będzie ustawiał się w narożnikach i gdy nas dojrzy zacznie szarżować (łatwo to usłyszeć). Robimy szybki odskok w dowolną stronę (oprócz przodu rzecz jasna) [2] . Stalker wyjawi swoją pozycję, a my władujmy w niego tyle ołowiu ile zdołaliśmy akurat zmieścić w inwentarzu [3] . Operację powtarzamy 3-4 razy, do momentu, kiedy stworek zacznie wspinać się na jeden z filarów. Strzelamy w niego dalej. Zdoła się jednak ukryć na kilka sekund. Gdy tylko usłyszysz ryk - włącz tarczę. Stalker wystrzeli w twoim kierunku pocisk! Tym samym narazi się na atak - rakieta odbije się od tarczy i uderzy w niego. Jeżeli podświetli się na czerwono to znak, że pora wykonać finishera [4] . Hayden zyska przez to zdolność do bycia niewidzialnym. Skorzystaj z tej umiejętności przedzierając się przez pokój z kamerą.