Rozdział 7 (1) | Opis przejścia | Dark Sector poradnik Dark Sector
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Rozdział 7
Nieopodal startu znajduje się handlarz bronią. Warto zakupić w tym momencie karabin Kotov TK6, aczkolwiek zwykły AKS-74 też będzie niezły. Przyda Ci się do walki z bossem tego etapu. Wyczyść drogę z przeciwników. Możesz w tym celu użyć zbiorników z lodem i ostrza (działa podobnie jak ogień). Pozbieraj amunicję w przedsionku bocznicy kolejowej [1] . Przy pierwszej stacji musisz wycelować ostrzem w zbiornik z azotem [2] i zniszczyć barierę blokująca dostęp do dalszej sekcji [3] . Na drugiej stacji czeka komitet powitalny w postaci mutantów. Na jednej z platform jest też upgrade [4] .
Podążaj dalej wytyczoną ścieżką, aż trafisz do miejsca walki z niewidzialnym mutantem [1] . Co jakiś czas będzie zdradzał swoją pozycję, więc wal w niego wszystkim czym się da. Trochę dalej wyskoczy na Ciebie podobny przeciwnik. Na kolejnej stacji pojawi się też więcej wrogów. Między torami znajdziesz ponadto kolejne ulepszenie [2] (musisz pójść na sam koniec torów, aby znaleźć przejście). Przez otwarte drzwi wpadnie banda zombie [3] . W następnym korytarzu również [4] . Otwórz zamknięte przejście i ruszaj dalej.
Przez następne kilkanaście minut czeka Cię walka z kolejnymi falami wrogów [1] . Na całe szczęście w kilku miejscach ulokowane są pojemniki z lodem, więc zamrażaj mutantów i zombie. Przeciskaj się przez podwórza, aż dojdziesz do zejścia na niższy poziom [2] . Tam kolejna rundka mutantów i wejście na otwartą przestrzeń. Załatw pozostałych żołnierzy ukrywając się za filarem. Wyjdzie do Ciebie ich szef, który podobnie jak boss z poprzedniego poziomu posiada gruby pancerz i magiczne, trzy światełka. Należy je zniszczyć. Biegaj w kółko, tak, aby żołdak nie mógł Cię namierzyć (korzystaj też z tarczy). Możesz również wycofać się do poprzedniego korytarza i cierpliwie czekać na tego ślimaka. Pierwsze dwa światełka zniszczyć za pomocą ostrza. Dioda ukryta na plecach jest już trudniejsza do trafienia. Można ją wyeliminować np. przez rykoszet ostrza, bądź ogłuszenie wroga granatem i zajście od tyłu. Gdy to zrobisz, strzelaj do przeciwnika bądź rzuć kolejny granat. Gdy podświetli się na czerwono podejdź i wykonaj finishera [3] . Aby przedostać się do następnej sekcji musisz skorzystać ze zwarcia w pancerzu upadłego żołnierza i rzucić ostrzem nad kratą w kierunku przełącznika ze spięciem [4] .
Trafisz na kolejną bocznicę. Podążaj torami, a za zakrętem zostaniesz zaatakowany (ponownie wkroczy do akcji niewidzialny mutant). Po walce schłodź przejście pełne płomieni i wejdź do tunelu. Przepchnij wózek i ruszaj schodami. Za chwilę zaatakuje Cię Stalker - wciśnij szybko kombinację, aby wydostać się z jego szponów [1] . Biegnij dalej, w przejściu po prawej jest handlarz bronią. Gdy sprzedaż/kupisz kolejne rzeczy zejdź po schodach i skieruj się w kierunku tunelu. Przejdź przez pierwsze przejście z kratami (uważaj na grupę!) [2] . Niedaleko znajduje się posterunek. Rozpocznie się niezła zadyma. Kogo tylko się da wyeliminuj z dystansu. Następnie popchnij wózek i skryj się za nim [3] , aż dystans skróci się na tyle, aby poczęstować strzelca CKM strzałem w głowę. Zbierz wszystkie skarby z dołu i przeskocz do kolejnej stacji. Tu zaatakują Cię zombie i mutanty. Ostrze raczej się nie przyda, ale główny karabin już tak. Metodą tarcza+karabin delikatnie wyjmuj kolejne potworki. Zabierz z ziemi upgrade [4] i amunicję.