Rozdział 3 | Opis przejścia | Dark Sector poradnik Dark Sector
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Rozdział 3
W korytarzu rozejrzyj się za skrzynkami. Dotrzesz do wybrzeża. Biegnij drewnianą ścieżką, aż natkniesz się namioty. Ukryj się i załatw wszystkich wrogów. Pomocna w tym będzie umiejętność kradzieży broni (pamiętaj o mocno skróconym czasie użycia pukawek!). W drugiej sekcji czeka na Ciebie jeszcze więcej przeciwników, ale skrzynie położone przy na namiotach to świetna ochrona [1] . Po walce Hayden zyska Mocarny Rzut, który zabija jednostkę za pierwszym razem. Wystarcz tylko przytrzymać odpowiedni przycisk i w momencie, kiedy kółeczko zmienia się na żółte wykonać rzut. Tak właśnie musisz rozwalić kłódkę w bramie. W namiocie znajduje się skrzynia z amunicją oraz kolejny upgrade [2] . Zejdź na dół schodami i podążaj wybrzeżem. Z lewej strony czeka Cię spory komitet powitalny. Eliminuj wrogów jednorazowo. Absolutnie nie opuszczaj zasłon - biegnij do kolejnych reklam po prawej stronie [3] , aby zwiększyć zasięg ostrza. Ustaw się pod workami z piaskiem i załatw CKM z lewej strony oraz resztę wojaków. Na lewo od stanowiska ogniowego jest właz do podziemi [4] .
Podążaj korytarzami, aż trafisz na dwa martwe ciała. Zbierz kasę. Naładuj ostrze elektrycznością z lewej strony (wyceluj w zepsuty generator), a następnie walnij w zamek u drzwi naprzeciwko [1] . Tuż obok turbiny (na lewo od drzwi) leży upgrade. Wejdź do korytarza. Dojdź do pokoju z zombie. Problem z nimi jest taki, że ostrze nic im nie robi i trzeba użyć pistoletu. 3 kulki na jednego umarlaka w zupełności wystarczą [2] . Po wybiciu ich wszystkich skorzystaj ponownie z zepsutego generatora i otwórz drzwi w tylnym korytarzu [3] . Zejdź po drabinie. W momencie, gdy na końcowej kolumnie zgaśnie światło zaatakuje Cię masa zombie (kilkanaście sztuk). Być może zabraknie Ci amunicji, ale jest sposób, żeby przejść ten trudny kawałek. Rzuć ostrzem w lampę na środkowej kolumnie i poczekaj, aż umarlaki zbliżą się do Ciebie. Momentalnie rzuć naładowanym ostrzem w wodę - to spowoduje wyładowanie elektryczne i zabije przeciwników. Resztę dobij pistoletem, a od czasu do czasu finisherami. Skieruj się do biura, weź amunicję i kolejny upgrade (między regałami). Ruszaj do windy [4] (przedtem użyj Mocarnego Rzutu, aby zniszczyć kłódkę).
Wyjdź na powierzchnię, a Hayden otrzyma kolejny dar - kontrolę nad lotem ostrza. Wystarczy tuż po rzucie wcisnąć ten sam przycisk i trzymać, a następnie kierować myszą tor lotu. Uważaj - ostrze ma ograniczony zasięg. Przy murze czeka Cię pierwsza taka próba [1] . Nie zważaj na granaty dymne tylko koś przeciwników [2] . W pewnym momencie wyjdzie do Ciebie strażnik z tarczą. Rzuć najpierw ostrzem w tarczę, a gdy ją na chwilę odrzuci załatw go za pomocą pistoletu. W bunkrach po lewej i prawej jest kilka niespodzianek (m.in. upgrade) [3] . Kiedy już uporasz się z towarzystwem pobiegnij w prawą stronę, aż dojdziesz do ogrodzenia. Wykorzystaj kontrolę nad ostrzem i włącz przełącznik [4] . Czeka Cię rozmowa z niejakim Yargo. Po gadce i kolejnych wskazówkach zejdź po drabinie do kanałów, a następnie otwórz drzwi.