Cyberpunk 2077: Koledzy z sąsiedztwa - quest pochodzenia Punk - solucja Cyberpunk 2077 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 grudnia 2020
Na tej stronie poradnika do gry Cyberpunk 2077 znajdziesz opis przejścia głównego questu Koledzy z sąsiedztwa - The Streetkid. Jest to zadanie wprowadzające do kampanii dla V o wybranej przeszłości Punk (Streetkid).
Temat wyboru przeszłości głównego bohatera dokładniej opisaliśmy na stronie Wybór pochodzenia postaci - jak wpływa na grę?. Wprowadzenia dla pochodzeń Nomada i Korp znajdziesz na osobnych stronach naszego opisu przejścia gry.
- Nastaw złamany los
- Znajdź Kirka na piętrze
- Wyjdź z baru
- Dotrzyj do Embers
- Dotrzyj windą do podziemnego garażu i znajdź Ricka
- Znajdź pojazd Rayfield
- Wyłącz blokadę zamka z pomocą urządzenia Kirka
Nastaw złamany los
Rozpoczynasz grę w barze El Coyote Cojo w dzielnicy The Glen w Heywood stojąc przed lustrem. Możesz od razu nastawić złamany nos lub najpierw łyknąć alkohol dla znieczulenia.
Porozmawiaj z barmanem Pepe. Dowiesz się o jego problemie i o konieczności spotkania się z Kirkiem.
Znajdź Kirka na piętrze
Najlepiej podążać za linią widoczną na mini-mapie znajdującej się w rogu ekranu. Doprowadzi cię ona do schodów prowadzących na piętro baru. Przebywa tam Kirk u musisz usiąść naprzeciw niego.
W trakcie spotkania możesz zagadać do Dużego Joe żeby się odczepił lub skupić się na Kirku. Rozmowa ma liniowy przebieg i dowiesz się z niej o planie ukradzenia luksusowego samochodu Rayfield Aerondight. Możesz wypytać Kirka o szczegóły kradzieży, ale jest to opcjonalne. Odbierz specjalny klucz, który posłuży ci do włamania się do auta.
Wyjdź z baru
Opuść budynek El Coyote Cojo i wyrusz oznaczoną przez grę alejką. Dotrzesz do miejsca, w którym spotkasz Padre - Sebastiana Ibarrę. Po odbyciu wstępnej rozmowy zajmij miejsce na kanapie w drugim rzędzie żeby rozpocząć przejazd.
Dotrzyj do Embers
W trakcie przejazdu możesz wybierać kolejne opcje dialogowe rozmowy z Padre. Zostaniecie zatrzymani przez gang 6th Street. Pojawia się tu pierwsza okazja do wyboru opcji dialogowej obarczonej limitem czasu. Jeśli nie zdążysz wybrać odpowiedzi, to V po prostu się nie odezwie. Wybierane przez ciebie kwestie dialogowe nie sprowokują gangsterów do otwarcia ognia i po zakończonym spotkaniu dokończysz przejazd do planowanego miejsca kradzieży. Odbierz wizytówkę od Padre i wysiądź z auta.
Dotrzyj windą do podziemnego garażu i znajdź Ricka
Wybierz alejkę prowadzącą do windy. Wejdź do niej i skorzystaj z panelu dotykowego żeby zjechać windą do podziemnego garażu. W międzyczasie wciśnij przycisk odebrania połączenia głosowego od Kirka.
Otrzymasz opcjonalny cel dotyczący odnalezienia Ricka - siedzi on w stróżówce po prawej stronie i możesz odbyć krótką rozmowę z nim.
Znajdź pojazd Rayfield
Rayfield Aerondight stoi zaparkowany na drugim końcu garażu - łatwo go rozpoznać, bo zajmuje podświetlone miejsce dla VIP-ów.
Wyłącz blokadę zamka z pomocą urządzenia Kirka
Podejdź do pojazdu od strony drzwi kierowcy i wciśnij przycisk złamania ich elektronicznego zamka. Po tym jak drzwi otworzą się usiądź na fotelu kierowcy.
Przy próbie odpalenia auta pojawi się Jackie i zacznie mierzyć z pistoletu w V. Wybór opcji zachowania nie odgrywa roli, gdyż nawet jeśli spróbujesz odjechać z miejsca parkingowego to próba ta zakończy się niepowodzeniem.
W garażu pojawi się policja i rozpocznie się rozmowa z dowodzącym akcją inspektorem Stintsem. Gra ponownie pozwoli ci wybrać opcje dialogowe obarczone limitem czasu wybrania reakcji. Nawet jeśli będziesz starał się wybierać prowokujące wypowiedzi, to nie doprowadzi to do żadnych niemiłych sytuacji.
Do sceny zatrzymania dołączy wkrótce Kaoru, który zasugeruje policjantom żeby pozbyć się problemu poprzez zamordowanie Jackiego i V.
Nie musisz na szczęście obawiać się śmierci na tak wczesnym stadium gry. Akcja wkrótce przeniesie się do bocznej alejki i dowiesz się, że bohaterowie zostali wypuszczeni przez policję. Pozostało ci już tylko odbyć nową rozmowę z Jackiem. Quest wkrótce zakończy się. Po obejrzeniu scenek przerywnikowych rozpocznie się nowa główna misja Ostatnia taka robota - The Rescue.