Cyberpunk Phantom Liberty: Draft w Dogtown - solucja, opis przejścia Cyberpunk 2077 poradnik, solucja
Draft w Dogtown to quest z odblokowania kryjówki i odnalezienia Reeda w dodatku Phantom Liberty. Nasza solucja do Cyberpunka 2077 objaśnia jak zaliczyć konfrontację z nieznajomymi w mieszkaniu, jak dostać się do restuaracji i gdzie spotkać się z Reedem.
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2023
W ramach misji fabularnej Draft w Dogtown z rozszerzenia Widmo Wolności z gry Cyberpunk 2077 zajmiecie się nawiązaniem kontaktu z Reedem - jedną z najważniejszych postaci zagraną przez aktora Idrisa Elbę. Opis przejścia z tej strony poradnika podpowiada jak przejść przez tunele metra, jak odblokować kryjówkę w mieszkaniu na Kress Street, czy trzeba zabić nieznajomych w kryjówce, jak wejść do restauracji i gdzie znaleźć w niej telefon, a także jak doprowadzić do spotkania z Reedem i jak najłatwiej przeczekać 2 dni.
- Znalezienie wejścia do tuneli metra
- Dotarcie do wyjścia z tuneli
- Przywrócenie zasilania w kryjówce
- Konfrontacja z nieznajomymi
- Dotarcie do restauracji Capitan Caliente
- Odnalezienie starego telefonu w restauracji
- Spotkanie z Reedem na boisku do koszykówki
- Dotarcie do kryjówki z Reedem
- Zaczekanie 2 dni na telefon od Reeda
Znalezienie wejścia do tuneli metra
- Quest ten rozpocznie się od razu po pokonaniu bossa Chimera w głównej misji Wszyscy ludzie prezydentki. Możecie opcjonalnie podnieść wyrzucony przez zniszczony czołg aktywny rdzeń Chimery.
- Porozmawiajcie z prezydent Myers. Pozostańcie na arenie walk i zlokalizujcie kontener z obrazka - możecie go otworzyć. Wyjściem z kontenera jest właz na dachu.
- Podczas przeprawy przez tunele spróbujecie zadzwonić do Songbird i będzie to nieudane. Po raz pierwszy w DLC pojawi się też Johnny Silverhand i możecie go opcjonalnie przywitać oraz dłużej z nim porozmawiać.
Dotarcie do wyjścia z tuneli
- Docelowo w tunelach metra dotrzecie do rozwidlenia dróg, przy którym zatrzyma się Myers - możecie udać się w lewo lub w prawo.
- Lewa ścieżka doprowadzi Was do tunelu serwisowego z obrazka. Domyślnie otwór jest zbyt wąski i odszukajcie w okolicy przełącznik. Przejdźcie częściowo zalanym korytarzem.
- Prawa ścieżka prowadzi do korytarza z aktywną kamerą i jeśli nie chcecie zostać przez nią zauważeni, to zhakujcie ją lub zniszczcie.
- Bramka jest zamknięta i jej otwarcie jest możliwe tylko jeśli macie 12 punktów atrybutów Budowa ciała lub Zdolności techniczne.
- Alternatywa dla otwarcia bramki to prawy tunel, ale gorąca para z niego stanowi zagrożenie dla bohatera. Cofnijcie się do początku rozwidlenia i wdrapcie się na rusztowanie. Zeskoczcie do dolnego obszaru, w którym jest zawór do zakręcenia pary z obrazka. Możecie już skorzystać z bezpiecznego tunelu.
- Po drodze natraficie na drugą kamerę. Ją też warto zhakować lub ostrzelać i zniszczyć.
- Obie opisane powyżej ścieżki zbiegają się docelowo w tym samym miejscu - jest to pokazane na obrazku przejście w stronę Kress Street.
- W rozmowie z Myers możecie dowolnie wyjaśnić (lub nie) problem z V z Relicem. Użyjcie windy i dotrzyjcie nią do mieszkań na 8 piętrze.
Przywrócenie zasilania w kryjówce
- Z Myers dotrzecie do mieszkania - kryjówki. Początkowo nie ma w nim zasilania. Pomóżcie sobie skanerem żeby zlokalizować nieaktywny generator w mieszkaniu.
- Zlokalizujcie drona z baterią z powyższego obrazka. Doprowadźcie do podłączenia baterii i następnie zrestartujcie generator żeby zapaliły się wszystkie żarówki w kryjówce.
Konfrontacja z nieznajomymi
- Podczas rozmowy z Myers możecie opcjonalnie napić się piwa lub kontynuować rozmowę będąc trzeźwym.
- W mieszkaniu pojawi się 2 nieznajomych - Jacob i Taylor. Możecie zachować się na 2 główne sposoby. Pierwszy wariant to zaatakowanie mężczyzn i możecie zdecydować się na ten krok od razu na początku lub później w trakcie rozmowy.
- Drugi wariant to pozwolenie żeby mężczyźni skorzystali z kryjówki. Musicie najpierw powstrzymać Myers od ataku i później wybrać jedną z pokojowych opcji dialogowych. Nie będzie to od razu miało żadnych negatywnych konsekwencji. Pozyskacie 2 sojuszników i z każdym z nich można też opcjonalnie porozmawiać.
- Niezależnie od wyboru w sprawie nieznajomych pogadajcie ponownie z Myers. Udacie się na odpoczynek i wznowicie zmagania kolejnego dnia.
Kryjówka Myers stanie się jednocześnie Waszym nowym mieszkaniem w Dogtown. Możecie korzystać w nim z podobnych atrakcji do innych apartamentów z Night City.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie