Inferno | Mapy turniejowe | CS GO poradnik CS GO Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019 138138 Następna Mapy Turniejowe Mirage Poprzednia Mapy Turniejowe Dust2 Inferno jest jedną z trudniejszych map ze względu na dużą ilość ciasnych przejść i długich prostych. Co więcej, odległość pomiędzy dwoma punktami podłożenia bomby też jest bardzo duża co utrudnia defensywę i próbę rozbrojenia bomby, gdy znajdujesz się w złym miejscu na mapie. Wszystko to sprawia, że Antyterroryści są zmuszeni do używania dużej ilości granatów dymnych i błyskowo-hukowych, aby opóźnić ataki Terrorystów. Żeby bronić dostępu do dwóch punktów Antyterroryści będą musieli się rozdzielić i postarać się kontrolować środek i przejście przez banana. Ci drudzy z kolei zazwyczaj są zmuszeni do rozdzielenia się i próby przejścia przez środek mapy i/lub banana, aby zmusić przeciwników do wykorzystania zakupionych granatów. Gdy przeciwnicy wykorzystają swój arsenał, znacznie prościej będzie wybrać odpowiedni punkt i uderzyć zwartą grupą w celu podłożenia bomby. Granaty dymneGranaty błyskowo-hukoweTricki oraz miejsce do boostowaniaMiejsca na zasadzkę oraz te w których można spodziewać się przeciwnika Granaty dymnePoniżej znajduje się lista proponowanych rzutów granatami dymnymi, które mogą przydać się w trakcie rozgrywki. Stań plecami do ściany w wyznaczonym miejscu i wyceluj w zaznaczony na obrazku punkt. Teraz wystarczy rzucić granatem przy pomocy LPM. Uzyskujesz w ten sposób zasłonę przed przeciwnikami poruszającymi się od strony miejsca odrodzenia Terrorystów dzięki czemu możesz przedostać się na punkt podłożenia bomby A. Ustaw się w wyznaczonym miejscu, plecami do ściany i wyceluj w zaznaczony na obrazku punkt. Staraj się ustawić celownik z linii prostej z anteną znajdującą się z lewej strony i wykonaj rzut przy pomocy LPM. Granat wybuchnie tuż pod balkonem ograniczając widoczność przeciwnika, który może czaić się w tym miejscu. Łącząc ten rzut z poprzednim zyskujesz ochronę z dwóch stron w czasie przechodzenia na punkt podłożenia bomby A. Ustaw się przy rogu budynku i wyceluj w zaznaczony punkt (barierka balkonowa, zaraz nad pierwszym żebrem). Wykonaj rzut za pomocą LPM. Granat wybuchnie w tunelu od strony biblioteki ograniczając widoczność Graczy starających się zaatakować od strony punktu odrodzenia Terrorystów. Ustaw się przy rogu budynku i wyceluj w zaznaczony na obrazku punkt po czym wykonaj rzut korzystając z LPM. Granat wybuchnie zaraz przed drzwiami do mieszkania gdzie mogą czaić się przeciwnicy. Co więcej, otrzymujesz także zasłonę przed przeciwnikami patrzącymi od strony punktu podłożenia bomby A i tych, którzy potencjalnie mogą znajdować się na daszku znajdującym się na przeciwnej ścianie. Ustaw się plecami maksymalnie przy ścianie i wyceluj w zaznaczony punkt. Teraz wystarczy odbezpieczyć granat przy pomocy LPM i wykonać zwykły rzut. W efekcie otrzymujesz zasłonę dymną w tunelu prowadzącym do miejsca odrodzenia Antyterrorystów. Ustaw się w rogu budynku i wyceluj w oznaczony na obrazku punkt znajdujący się dokładnie na linii wysokiego napięcia. Wykonaj rzut za pomocą LPM. Upadający granat stworzy całkowitą zasłonę przed przeciwnikami, którzy starają się przeprowadzić atak przez bibliotekę. Ustaw się w wyznaczonym miejscu i wyceluj w oznaczony punkt, który znajduje się na przecięciu się kabla z dachem. Wykonaj rzut za pomocą LPM. Dzięki temu rzutowi możesz całkowicie zasłonić balkon przez co przeciwnicy nie będą wiedzieć ile osób znajduje się na punkcie A. Ustaw się przy rogu budynku i wyceluj w odpowiedni punkt. Staraj się ustawić celownik pomiędzy liniami wysokiego napięcia i wykonaj rzut LPM. Możesz w ten sposób stworzyć zasłonę przed Graczami poruszającymi się od strony miejsca odrodzenia Antyterrorystów. Ustaw się obok studni i wyceluj w linię dachu po czym wykonaj rzut przy pomocy LPM. Stworzysz w ten sposób zasłonę na punkcie podłożenia bomby B. Ustawiając się zaraz przy skrzynkach, tuż obok murka na bananie wyceluj w oznaczony na obrazku punkt i wykonaj rzut korzystając z LPM. Stworzysz w ten sposób zasłonę dymną przed Antyterrorystami starającymi się odbić punkt od strony studni. Ustawiając się w tym samym miejscu, ale celując w nieco innym kierunku wykonaj rzut korzystając z LPM. Granat wybuchnie nieco dalej na punkcie B, osłaniając Cię od Graczy starających się atakować przez ruiny. W połączeniu ze wcześniejszym rzutem możesz całkowicie zasłonić punkt B. Ustaw się w rogu pomiędzy murkiem, a beczkami na bananie i wyceluj w zaznaczony punkt po czym wykonaj rzut korzystając z LPM. Stworzysz w ten sposób zasłonę na punkcie B, która ograniczy widoczność Graczy starających się wyczekać przeciwnika w rogu budynku. Ustaw się w rogu budynku, zaraz obok studni i wyceluj w oznaczony punkt. Teraz wystarczy wykonać zwykły rzut korzystając z LPM. Granat wyląduje na bananie tworząc zasłonę dymną przed Graczami patrzącymi od strony miejsca odrodzenia Terrorystów. Granaty błyskowo-hukowePoniżej znajduje się lista proponowanych rzutów granatami błyskowo-hukowymi, które mogą przydać się w trakcie rozgrywki. Ustaw się plecami do budynku i wceluj w oznaczony punkt, który znajduje się dokładnie na szczycie dachu. Teraz wykonaj rzut za pomocą LPM. Granat odbije się od ściany budynku i wybuchnie dokładnie w przejściu prowadzącym do punktu podłożenia bomby A i miejsca odrodzenia Antyterrorystów.. Ustawiając się przed lub za małym kanałem wyceluj w oznaczony na obrazku punkt i rzuć granatem przy pomocy LPM. Granat wybuchnie we wcześniej wspomnianym przejściu. Ustaw się zaraz obok wejścia do mieszkania i wyceluj w oznaczony na obrazku punkt. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że rzut (LPM) trzeba wykonać w trakcie ruchu do przodu, aby granat poleciał z większym impetem. Granat odbije się od niewidzialnej ściany i wybuchnie zaraz nad balkonem oślepiając wszystkich Graczy znajdujących się na punkcie A. Przed wejściem na punkt podłożenia bomby B ustaw się przy rogu ściany i wyceluj w oznaczony punkt po czym wykonaj rzut za pomocą LPM. Granat wybuchnie nad ziemią, oślepiając wszystkich przeciwników patrzących w kierunku placu i przejścia do studni. Ustaw się w obniżeniu terenu, zaraz za murkiem i wyceluj w punkt znajdujący się nad drzwiami balkonowymi po czym wykonaj rzut przy pomocy LPM. Granat odbije się od drzwi balkonowych i wybuchnie nad wozem z sianem oślepiających wszystkich graczy znajdujących się na punkcie A. Powyższy rzut należy wykonać w trakcie ruchu, poruszając się w kierunku punktu A. Odbezpiecz granat i wyceluj mniej więcej w oznaczone miejsce po czym zwolnij rzut LPM. Granat wybuchnie na punkcie A oślepiając wszystkich graczy stojących w pobliżu, patrzących z balkonu lub od strony biblioteki. Tricki oraz miejsce do boostowaniaPoniżej zaprezentowano kilka miejsc do wykonania ciekawego skoku oraz miejsca w których można poprosić sojusznika o odpowiednie ustawienie się, abyś był w stanie wskoczyć na jego barki. Możesz wskoczyć na oznaczony balkon przy użyciu barierki od schodów. Aby tego dokonać wskocz na barierkę i biegnij w stronę balkonu po czym wyskocz w możliwie najpóźniejszym momencie i kucnij gdy znajdziesz się tuż przed balkonem. W ten sposób możesz w szybki sposób dostać się do górnego pomieszczenia lub przeskoczyć na dalszy balkonik. Stojąc na beczkach możesz przeskoczyć na mały murek oznaczony na obrazku gdzie możesz zając pozycję strzelecką. Aby tego dokonać wystarczy ustawić się możliwie jak najdalej, aby zyskać miejsce do rozpędu, wyskoczyć w możliwie najpóźniejszym momencie (aby nie spaść) i ukucnąć przed dotarciem do przeszkody. Możesz także wskoczyć na oznaczony balkonik z którego masz możliwość przejścia na widoczny w oddali dach. Aby tego dokonać należy wskoczyć na barierkę i przesunąć się jak najdalej w prawą stronę po czym ruszyć do przodu i wyskoczyć wprowadzając postać w ruch po paraboli, aby ominąć róg budynku. Znajdując się na punkcie B możesz poprosić sojusznika o ukucnięcie w wyznaczonym miejscu, abyś miał możliwość wskoczenia na jego barki. Następnie podskocz, aby umożliwić sojusznikowi wyprostowanie się. Teraz masz świetny widok na przejście prowadzące od studni którędy przeciwnik może starać się szturmować punkt podłożenia bomby. Kucając zapewnisz sobie ochronę przed ich wzrokiem. Osłaniając przejście widoczne na powyższym obrazku możesz poprosić sojusznika o ukucnięcie na stercie drewna mniej więcej w oznaczonym miejscu, aby mieć możliwość wskoczenia na jego barki. Następnie podskocz aby wdrapać się na murek. Z takiej pozycji masz bardzo dobry widok na przeciwników poruszających się przez banana od strony punktu B. Miejsca na zasadzkę oraz te w których można spodziewać się przeciwnikaPoniżej zaprezentowano kilka miejsc, które mogą przydać się w trakcie zastawiania pułapki na przeciwnika lub w trakcie przemieszczania się po mapie i eliminowania zagrożenia. Możesz wskoczyć na bok skrzynek znajdujących się na punkcie podłożenia bomby A. Z takiej pozycji masz świetny widok na drzwi balkonowe skąd mogą przyjść przeciwnicy, a skrzynki tworzą bardzo dobrą osłonę przed Graczami nadciągającymi od strony mieszkania z prawej strony. Kucając w tym miejscu stajesz się niewidoczny na Graczy stojących w drzwiach balkonowych. Jeśli udało Ci się sprawnie wyjść z punktu odrodzenia Terrorystów masz okazję przebiec w oznaczone miejsce i zając bardzo dobrą pozycję strzelecką na otwierający frag. Tę pozycję jesteś w stanie zając bardzo szybko więc będziesz widzieć przebiegających w oddali przeciwników. Wychodząc z miejsca odrodzenia Terrorystów i udając się w prawo przez apartamenty możesz zając bardzo dobrą pozycję strzelecką na balkonie skąd masz widok na górne pomieszczenia w budynku naprzeciwko. Przechodząc na banana od miejsca odrodzenia Terrorystów masz świetny widok na beczki za którymi zazwyczaj można spotkać czekającego przeciwnika. Miej także na uwadze murek znajdujący się z prawej strony ponieważ może pojawić się tam przeciwnik. Przechodząc w stronę miejsca podłożenia bomby B przez banana (lub z drugiej strony, gdy zmierzasz w kierunku środka mapy) zwróć uwagę na zaułek znajdujący się w miejscu widocznym na obrazku. Często można natknąć się tam na czekającego przeciwnika. Wcześniej wspomniana pozycja za beczkami, która jest bardzo dobrze widoczna z rampy przy miejscu odrodzenia Terrorystów. Gracz zajmujący pozycję w tym miejscu może osłaniać całe przejście, ale nie może czuć się całkowicie bezpiecznie ponieważ będziesz w stanie zranić go strzelając przez beczki. Wchodząc na miejsce podłożenia bomby B zawsze sprawdzaj przestrzeń za niebieskimi beczkami ponieważ jest to bardzo popularna pozycja strzelecka zajmowana przez Graczy obrniących dostępu do punktu. Należy także pamiętać o drugiej stronie punktu B gdzie także ustawiono beczki za którymi lubią chować się przeciwnicy osłaniający punkt. Zwróć także uwagę na ścianę powstałą z lewej strony przez ustawioną w tym miejscu przeszkodę. Przechodząc na punkt B od strony studni zawsze sprawdzaj widoczny w oddali punkt za beczkami ponieważ możesz znajdować się tam potencjalny przeciwnik. Gracze chroniący dostępu do punktu A lubią zaczaić się w widocznym w oddali punkcie, zaraz w rogu budynku także postaraj się sprawdzać to miejsce. Popularne miejsce na zasadzkę znajduje się także z drugiej strony, gdzie przeciwnik może chować się za filarem zajmując dogodną pozycję strzelecką. Kolejnym punktem wartym sprawdzenia jest obniżenie terenu za murkiem gdzie możesz spodziewać się potencjalnego przeciwnika. Jeśli wiesz, że ktoś tam czeka zawsze możesz wykurzyć go za pomocą granatu wybuchowego lub koktajlu Mołotowa lub wrzucić granat oślepiający i zneutralizować cel. Miejsce znajdujące się pod balkonem jest kolejną często zajmowaną pozycją strzelecką. Przeciwnicy kucają za murkiem przez co są niewidoczni dla przeciwnika po czym wychylają się na krótki moment, aby oddać strzał i chowają się ponownie. Drzwi balkonowe są kolejnym popularnym miejscem gdzie można spotkać przeciwnika. Szczególnie często atakują tamtędy Terroryści aby dostać się na miejsce podłożenia bomby A. W oddali widać drzwi do mieszkania gdzie może czaić się przeciwnik. Kolejnym miejscem wartym obserwacji jest przejście w stronę środka mapy którędy mogą szturmować przeciwnicy starający się odbić punkt. Punkt A widoczny z perspektywy Gracza znajdującego się na balkonie. Pamiętaj, że wychodząc na balkon jesteś całkowicie osłonięty i możesz zostać łatwo zestrzelony nawet przez Gracza zajmującego pozycję przy wejściu do biblioteki. Biegnąc od strony miejsca odrodzenia Antyterrorystów możesz zająć dogodną pozycję strzelecką na otwierający frag. Nie wychylaj się jednak za bardzo ponieważ z prawej strony znajduje się długa prosta osłaniana przez przeciwnika. Zanim przejdziesz na punkt A zawsze sprawdź miejsce znajdujące się w obniżeniu terenu widocznym w oddali. Przez wyrwę w murze może celować do Ciebie Gracz korzystający z broni snajperskiej. Ustawiając się w tym miejscu masz dobry widok na Terrorystów wychodzących z miejsca odrodzenia i kierujących się w stronę środka lub przejścia na banana. Zajmując tę pozycję strzelecką musisz niezmiernie uważać ponieważ przeciwnik jest w stanie stanąć na rampie znacznie wczesniej i może juz mierzyć w Twoim kierunku. Następna Mapy Turniejowe Mirage Poprzednia Mapy Turniejowe Dust2