Pozycje strategiczne (3) | Zadania drugorzędne | Crackdown 2 poradnik Crackdown 2
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Pozycja 18: Latarnia morska [Obszar 1, 18]
Opis: Główna droga do latarni prowadzi z południa i będzie ona dość pilnie strzeżona, tak więc proponuję rozważyć zaatakowanie tego obiektu z innej strony, na przykład ze wschodu #1 . W trakcie zabezpieczania i zdobywania latarni morskiej musisz w szczególności uważać na elitarnych członków Ogniwa z wyrzutniami rakiet. Jeden z nich powinien stać na jednym z balkoników latarni morskiej #2 . W okolicy odnajdziesz na szczęście dużo broni i materiałów wybuchowych, tak więc powinieneś zwyciężyć bez większych problemów.
Pozycja 19: Hope - Północ [Obszar 3, 19]
Opis: Nie radzę odwiedzać tego miejsca we wczesnym stadium rozgrywki, gdyż będziesz sobie musiał radzić ze znacznie silniejszymi przeciwnikami. Za dnia będą to elitarne oddziały Ogniwa, a nocą mocniejsze i pojawiające się w dużych grupkach odmiany potworów #1 . Niezależnie od pory dnia wykorzystuj okoliczne murki #2 - czy to do eliminacji żywych przeciwników czy do uciekania przed silniejszymi gatunkami pokrak. Zauważ też, że w tych miejscach rozstawionych jest wiele działek stacjonarnych, choć korzystanie z nich nie zawsze będzie wskazane.
Pozycja 20: Hope Tower [Obszar 3, 20]
Opis: To bez dwóch zdań najtrudniejsza do zdobycia pozycja strategiczna, gdyż będzie ona od Ciebie wymagała wspinania się na wyższe kondygnacje tytułowego wieżowca Hope. W rezultacie radziłbym przystąpić do tej misji dopiero po rozwinięciu zwinności (poprzez zbieranie kul) na piąty poziom, dzięki czemu Twoja postać będzie mogła wykonywać najdłuższe możliwe skoki. Nie polecam natomiast korzystać tu ze śmigłowca, gdyż zbyt dużo czasu straciłbyś próbując nim bezpiecznie wylądować w celu rozpoczęcia bitwy i następnie ponownie do niego wsiadając. Do wieży możesz spokojnie zbliżyć się od frontu #1 . Przystąp tu do eliminacji wrogów, wliczając elitarne jednostki, przeciwników wybiegających z wieżowca #2 i członków Ogniwa podjeżdżających samochodami.
Po zabezpieczeniu całej okolicy powinieneś zauważyć, iż pasek postępu jest dopiero w około 1/4 wyczerpany, a radar pokazuje wrogów na wyższych piętrach wieżowca. Musisz do nich dotrzeć, gdyż nie możesz liczyć na to, że nowi wrogowie będą podjeżdżali tu samochodami. Ustaw się na wprost od głównego wejścia do wieżowca, a następnie skieruj się w lewo #1 . Powinieneś tu dotrzeć do czerwonego budynku #2 .
Zbliż się do wspomnianego wyżej budynku, ignorując ostrzeżenie mówiące o tym, że oddalasz się od terenu działań. Zacznij wspinać się po czerwonym budynku #1 , wykorzystując okiennice na jego północnej ścianie. Po znalezieniu się na dachu obróć się w lewo i wykonaj skok w stronę znajdującego się tu wyższego budynku #2 .
Kontynuuj wspinaczkę tak by znaleźć się na dachu wyższego budynku #1 . Obróć się ponownie w lewo, a przed sobą powinieneś widzieć platformę, na której znajduje się pierwsza grupka przeciwników #2 .
Nabierz rozpędu i wykonaj skok w stronę wspomnianej wyżej platformy #1 . Jeżeli rozwinąłeś zwinność na piąty poziom to z wylądowaniem w tym miejscu nie powinieneś mieć żadnych problemów. Przystąp do atakowania znajdujących się tu wrogów #2 . Uważaj na elitarne jednostki i na członków Ogniwa wyposażonych w granatniki. Sam pomagaj sobie granatami i celowaniem w wybuchowe obiekty z otoczenia.
Zauważ, że wyeliminowanie wszystkich przeciwników na tej platformie nie załatwiło sprawy. Musisz się przedostać do jeszcze jednej grupy, tym razem wykorzystując półki znajdujące się bezpośrednio nad Tobą #1 . Chwytaj się przede wszystkim krawędzi oznaczonych białym kolorem #2 . Nie przejmuj się też jeżeli spadniesz, gdyż w najgorszym wypadku wylądujesz na piętrze, w którym walczyłeś z ostatnią grupą.
Po dotarciu na górę czeka Cię ostatnia już batalia #1 . Podobnie jak wcześniej, musisz uważać na elitarnych członków Ogniwa, pozostawać w ciągłym ruchu i pomagać sobie materiałami wybuchowymi. Wkrótce otrzymasz potwierdzenie o zabezpieczeniu wieży #2 . Możesz śmiało zeskoczyć na dół, gdyż na piątym poziomie zwinności Twoja postać dysponuje umiejętnością szybowania (przycisk Y).
Pozycja 21: Hope - Południe [Obszar 3, 21]
Opis: Nie radzę odwiedzać tego miejsca we wczesnym stadium rozgrywki, gdyż będziesz sobie musiał radzić ze znacznie silniejszymi przeciwnikami. Za dnia będą to elitarne oddziały Ogniwa, a nocą mocniejsze i pojawiające się w dużych grupkach odmiany potworów. Radzę dużo uwagi poświęcić zlokalizowaniu i zabiciu wrogów wyposażonych w granatniki, wyrzutnie rakiet i snajperki. Większość z nich będzie okupowała dachy pobliskich budynków #1 . Już po wezwaniu śmigłowca musisz natomiast uważać na bardzo liczne grupki członków Ogniwa, wybiegających z okolicznych wieżowców #2 .
Pozycja 22: Kompleks HR: Wieżowiec [Obszar 3, 22]
Uwagi: Pozycja ta jest powiązana z Pozycją 23: Kompleks HR: Dziedziniec. Oznacza to, że możesz ją utracić jeśli się od niej zbytnio oddalisz lub jeśli w przeciągu około jednego dnia nie zdobędziesz tej drugiej. W takiej sytuacji konieczne okaże się przeprowadzenie ponownego szturmu. Kolejność zajmowania pozycji nie odgrywa tu większej roli.
Opis: Wbrew pozorom podczas zajmowania tej pozycji strategicznej nie będziesz musiał wspinać się na dachy znajdujących się w okolicy wieżowców. Do miejsca wezwania śmigłowca za dnia powinieneś dotrzeć bez większych problemów i to właśnie wtedy warto atakować, gdyż nie będziesz musiał tracić czasu na zajmowanie się biegającymi po okolicy potworami. Już po wezwaniu wsparcia uważaj na wrogów dojeżdżających samochodami i pojawiających się w jednym z podziemnych przejść #1 . W końcowej fazie przejmowania tej strefy możesz rozważyć wspięcie się na jeden z wieżowców, dzięki czemu łatwiej będzie Ci eliminować bardziej odległych wrogów #2 .