Latarnie (2) | Zadania kluczowe | Crackdown 2 poradnik Crackdown 2
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Po dotarciu na miejsce warto się oczywiście trochę rozejrzeć #1 . Zapamiętaj miejsca położenia broni i zwróć uwagę na wybuchowe beczki, które będziesz mógł później wykorzystywać na własną korzyść. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wezwij sojuszniczy śmigłowiec #2 .
W trakcie właściwej batalii będziesz oczywiście musiał uważać na stwory z żółtymi ikonkami nad ich głowami i będą to w głównej mierze pojawiające się na górnych półkach pokraki plujące kwasem #1 . W rezultacie musisz używać jednej z lepszych broni tak by je bezproblemowo likwidować. Najlepszym rozwiązaniem jest tu oczywiście wyrzutnia rakiet, choć i dobry karabin może się sprawdzić #2 .
Walcz tak długo aż latarnia zostanie naładowana i zdetonowana #1 . W celu wydostania się z jaskiń stań na niebieskim polu #2 , a wylądujesz niedaleko wyjścia na powierzchnię.
Siłownia Sportiz [Obszar 4, 4]
Uwagi: Rozłożenie tej latarni jest możliwe dopiero po uaktywnieniu trzech przyporządkowanych do niej jednostek absorpcyjnych (Zadania kluczowe > Jednostki absorpcyjne > Siłownia Sportiz 1 / Siłownia Sportiz 2 / Siłownia Sportiz 3).
Opis: Zniszczony budynek siłowni znajduje się na plaży i w tym przypadku wystarczy wskoczyć przez dużą dziurę znajdującą się w ziemi #1 . Zdecydowanie radzę dokładnie zbadać okolicę. Tym razem zamiast skrytek z bronią więcej uwagi powinieneś poświęcić zapamiętaniu ramp, dzięki którym będziesz mógł szybko wrócić na platformę z latarnią. Jest to bardzo ważne, gdyż z uwagi na niewielkie jej rozmiary w ferworze walki łatwo będzie stracić równowagę. Wezwij śmigłowiec by rozpocząć bitwę #2 .
W trakcie bitwy należy oczywiście w pierwszej kolejności likwidować stwory oznaczone żółtymi ikonami. Będą to mianowicie pokraki plujące kwasem. Ich namierzanie nie powinno sprawić dużych kłopotów, bo stwory będą się rozstawiały na górnych półkach #1 . Pamiętaj natomiast o tym o czym mówiłem, czyli błyskawicznym powracaniu na górę po spadnięciu z półki #2 . Nie możesz w takich momentach tracić zbyt dużo czasu, gdyż latarnia będzie w szybkim tempie niszczona.
Walcz tak długo aż ochraniany obiekt w pełni się naładuje i automatycznie zdetonuje #1 . Podobnie jak w przypadku innych walk na powierzchnię możesz powrócić stając na niebieskim polu #2 .
Rozgłośnia radiowa [Obszar 1, 5]
Uwagi: Rozłożenie tej latarni jest możliwe dopiero po uaktywnieniu trzech przyporządkowanych do niej jednostek absorpcyjnych (Zadania kluczowe > Jednostki absorpcyjne > Rozgłośnia radiowa 1 / Rozgłośnia radiowa 2 / Rozgłośnia radiowa 3).
Opis: Do jaskiń znajdujących się pod budynkiem rozgłośni radiowej możesz się przedostać na kilka sposobów. Jeżeli nie masz nic przeciwko wspinaczce to możesz dotrzeć na szczyt wzgórza #1 , a odnajdziesz ogromną dziurę w ziemi. Ja polecam jednak wybrać autostradę biegnącą od strony obszaru trzeciego i kierować się nią na południowy-zachód. W tunelu niedaleko rozgłośni odnajdziesz dziurę #2 , która również zaprowadzi Cię do celu.
Zauważ, że jaskinie będą dość silnie okupowane przez pokraki #1 i dobrze byłoby chociaż części się z nich już teraz pozbyć. Oczywiście nie ma sensu próbować likwidacji wszystkich potworów, gdyż wkrótce i tak pojawią się kolejne. Przygotuj sobie dobre bronie i wezwij zrzut latarni #2 .
W trakcie tej bitwy najpoważniejszym zagrożeniem będą znacznie większe potwory, które będą próbowały Cię staranować #1 . W miarę możliwości likwiduj je zanim zgromadzi się tu ich zbyt wiele. Jeśli zaś chodzi o unikanie ich ataków, bardzo wskazane jest wykonywanie licznych skoków #2 .
Twoim priorytetem powinna być oczywiście szybka eksterminacja potworów, nad głowami których będą pojawiały się żółte ikonki. Ja radzę w pierwszej kolejności likwidować stwory eksplodujące w momencie śmierci lub kontaktu z latarnią #1 . Uważaj też na bestie pojawiające się w jednej z wnęk #2 . Nie możesz się zbytnio ociągać, bo z czasem wokół latarni zgromadzi się zbyt wiele pokrak.
Broń się tak długo aż latarnia zostanie w pełni naładowana i zdetonowana #1 . W okolice wyjścia z jaskiń możesz powrócić z pomocą dobrze znanego Ci niebieskiego pola #2 .