Groza! Groza! - Część 3 | Misja 4 | Contract JACK poradnik Contract J.A.C.K.
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Misja 4: Groza! Groza!
Część 3
Ilość sekretów: 1
[Zdobądź środek transportu na księżyc]
Zabierz ładunek wybuchowy z jednej ze skrzyń po lewej i wychodź po schodach na kładkę [#61] . Zacznij eliminować wojaków, którzy pojawią się na lądowisku dla helikoptera. Podłóż szybko ładunek pod drzwi.
Wysadzając je stworzysz sobie przejście do korytarza z kładką. Idź tedy aż do miejsca, gdzie kładka zostaje zniszczona. Wskocz na rury [#62] i uważając na płoniącą cześć przykucnij i zacznij się wracać pod kładką do miejsca z zaworem, który przełącz, by ogień zniknął.
Możesz jeszcze zeskoczyć w dół i zabrać lezącą tam apteczkę, granaty oraz ciężki pancerz. Tak czy inaczej, wróć po rurach pod zniszczoną część kładki i dalej do tuneliku. Otwórz kratę [#63] , by wejść do nowego pomieszczenia.
Załatw strażników i ruszaj korytarzami przed siebie. W pewnym momencie natrafisz na balkon [#64] z widokiem na lądowisko z lewej. Idąc dalej korytarzem trafisz do wielkiej sali z masą wrogo nastawionych ludzi. Załatw wszystkich.
Sekret #1:
Wskocz nie niebieski kontener z lewej, by dostać się do skrzyni z kuszą, granatem oślepiającym oraz zapalającym.
Jako że pokój z lewej jest zamknięty, skorzystaj z przejścia [#65] pod kładką z prawej by zabrać ciężki pancerz leżący na półce. Niestety dalszą drogę zabarykaduje półka, wiec rozwal wojaków i wróć do głównej sali.
Tym razem pokoik będzie otwarty. Wjedź do niego i dalej po schodach na daszek i na kolejne schody do korytarza. Kładką nad większą salą przejdziesz do odciętej części [#66 ] . Niestety jedna rakieta właśnie startuje. Zabierz apteczkę z półki i biegnij dalej, do klatki schodowej.
Zejdź na dół i zajmując się wojakami, zabierz z pomieszczeń po bokach korytarza ciężki pancerz oraz bandaże. Kontynuując wędrówkę znajdziesz się w nowej sali [#67] . Na pudłach znajdziesz paczkę amunicji i granat a w małym pomieszczeniu korektor i apteczkę.
Przejdź przez miejsce z wyrwanymi drzwiami do klatki schodowej i nią w górę, zabierając ciężki pancerz z szafki. Trafisz do pomieszczenia kontrolnego rakiety. Skorzystaj z drzwi z lewej i korytarzem przejdź do miejsca ze schodami z prawej. W pomieszczeniu dostępu do szyny [#68] wciśnij guzik.
Pomarańczowa konstrukcja zostanie wysunięta. Wróć do korytarza i po schodach zbiegnij na dół, do pokoju kontrolnego rakiety, po drodze zbierając paczkę amunicji. Załatw obstawę i wciśnij kolejny guzik [#69] , tym razem ustawiający nową rakietę. Zabierz kolejną paczkę amunicji.
Dalej korytarz prowadzi do pomieszczenia tankowania rakiety. Załatw oponentów i wciśnij przycisk tankowania. Idąc do pokoju sterowania startem [#70] usłyszysz, że ktoś zwinął klucz startowy.
[Odzyskaj klucz startowy]
Musisz przebić się przez masę oponentów, biegnąc w lewo (od panelu startowego). Gdy dotrzesz do większej sali z pokoikiem, załatw wszystkich i zabierz leżący na stole [#71] klucz. Wróć z nim do panelu startowego, włóż na swoje miejsce i wciśnij guzik.
Nie pozostaje już nic innego do roboty, jak przejść znowu w lewe drzwi i w pomieszczeniu z kołnierzem załatwić wrogów, by potem spokojnie podejść do rakiety [#72] i odlecieć na Księżyc.