Company of Heroes Kompania Braci: Misja 3 - Carentan (1) - solucja poradnik Company of Heroes: Kompania Braci
Ostatnia aktualizacja: 25 lutego 2021
Misja 3 "Carentan"

Cele główne :
[*1] Zniszczyć Cafe Normandin
[*2] Oczyścić z nieprzyjaciela okolicę kościoła
[*3] Obsadzić kościół ludźmi
[*4] Stworzyć w kościele baraki
[*5] Zabezpieczyć ratusz miejski
Cele dodatkowe :
[*] Zdobyć sektor amunicyjny
Cele "medalowe" :
[*] Dokonać z pomocą snajpera 30 zabójstw (nagroda: Odznaka Strzelca Wyborowego)
Wchodząc do Carentan wdepliście w zasadzkę. Cafe Normandin to budynek, z którego garstka Niemców z karabinem maszynowym prowadzi ogień i który powinieneś zniszczyć bo to twój pierwszy cel w tej misji. [1]
![]() [1] | ![]() [2] |
Do dyspozycji masz początkowo dwie drużyny żołnierzy. Zostaw pierwszą za wrakiem samochodu, za którym się ukrywa, nie ruszaj jej na razie. Wybierz drugą czekającą na prawo za ruinami budynku, "fire-up" ich i biegnij prawą stroną (jak pokazują na obrazku zielone kółka) pod pozycję Fryców. [2] Stamtąd wrzuć do ich kryjówki materiał wybuchowy. Kiedy budynek wyleci w powietrze zbierz tą drużyną lekki MG-42, jaki zostanie po Szkopach i biegnij za wrak samochodu, który widać w pobliżu na drodze obok Cafe Normandie. Pozostałe dwie drużyny (po wyeliminowaniu pierwszych wrogów dostaniesz jeszcze jedną) przemieść za murek (lewy górny róg obrazka [2]). Zobaczysz kolejnych Niemiaszków - kilku w budynku na wprost i następnych na zewnątrz - najlepiej jest ich wszystkich cierpliwie powystrzelać chowając się za wrakiem samochodu i murkami, chociaż budynek możesz wysadzić materiałem wybuchowym. [3] Potem ruszaj prosto.
![]() [3] | ![]() [4] |
Jedną drużyną wskocz do domu, który przed chwilą zajmował wróg, pozostałe dwie umieść za kolejnym wrakiem pośrodku i za niskim murkiem po prawej. Fryców w kolejnym budynku skrajnie po prawej możesz wysadzić w powietrze (najpierw "fire-up" drużynę za murkiem, która ma to zrobić). Szwabków w dwóch domkach na wprost i na placu pomiędzy nimi znowu najlepiej cierpliwie wybić do ostatniego, starając się nie niszczyć chat, w których posadzili tyłki. [4] Kiedy to uczynisz sam wskocz obiema swoimi drużynami do oczyszczonych budynków (najpierw zbierz jedną z nich Panzerschrecka leżącego pod budynkiem z prawej) a tą, która już siedziała w chacie wyjdź i ruszaj na lewo (do lewej krawędzi planszy), pod kościół, który zobaczysz w oddali (lewy górny róg obrazka [4]) - musisz oczyścić z nieprzyjaciół jego okolicę : to drugie zadanie główne. Twoi ludzie w budynkach powinni być w miarę bezpieczni i dotkliwie kąsać Fryców w okolicy świątyni, skupiając na sobie ich uwagę. Wykorzystaj ten fakt wybiegając drużyną, która pobiegła na lewo pod kościół (po drodze chwytając leżącego na ziemi Panzerschrecka) i rzuć granat w stanowisko niemieckiego MG-42 pod kościołem, a potem materiał wybuchowy do świątyni. Jak osłonę wykorzystaj jakieś murki (a raczej to co z nich zostało), które zobaczysz w pobliżu. Kiedy uda ci się załatwić Niemiaszków w kościele szybko zabierz spod niego MG-42 (powinien się ostać po wybuchu granatu) i sam wskocz do świątyni. [5]
![]() [5] | ![]() [6] |
Pora załatwić wrogów w jeszcze jednym budynku, na wprost kościoła, po drugiej stronie placu. Ostrzeliwuj Niemców z karabinu maszynowego ze świątyni i drużyną, która ma lekki MG-42 z wcześniej zajętego budynku a pozostałymi ludźmi z Panzerchreckami pruj w niemiecki budynek ile wlezie, chowając się za wszelkimi osłonami jakie znajdziesz na placu pośrodku. [6] Ostatecznie możesz spróbować podejść jedną z drużyn (tą bardziej liczną) bliżej i wysadzić Fryców w powietrze materiałem wybuchowym. Kiedy z nimi skończysz sam wejdź do tego budynku (o ile jeszcze stoi) drużyną z rkmem MG-42, wyciągnij ewentualnie ckm MG-42 z kościoła na plac przed nim i ostrzeliwuj niemiecką 50mm armatę ppanc. Pak 38, którą powinieneś już zobaczyć (u góry na obrazku [7]). Powinieneś szybko ją zniszczyć chłopakami z Panzerschreckami (ewentualnie obrzucając granatami), chociaż najlepiej jest tylko wybić obsadę a samo działo przejąć (choćby tym nielicznym już oddziałkiem z Panzerchreckiem, który ostał się po przejęciu ckmu MG-42) i przetoczyć pod kościół. [7]
![]() [7] | ![]() [8] |
Po poradzeniu sobie z niemiecką armatą ppanc. twoje kolejne zadania główne to odpowiednio: obsadzić zdobyty kościół ludźmi (ckm z powrotem do niego) i stworzyć w nim baraki , klikając na budynku a potem na ikonie w prawym dolnym rogu ekranu. Zaraz potem rozpocznij w nim produkcję snajpera i sekcji moździerzowej. Jednocześnie szybko powinieneś się przygotować na mały kontratak Niemców na świątynię - kilka drużyn piechoty nadejdzie od północy i od wschodu. Pochowaj ludźmi za jakimiś murkami i osłonami na placu wokół kościołka, zabezpieczając się od tych kierunków. Możesz ewentualnie piorunem postawić sobie żołnierzami jakieś worki z piaskiem. Od razu uzupełniaj też ich straty osobowe. Jeśli któryś z kontratakujących niemieckich oddziałów wejdzie do budynku stojącego na wprost kościoła możesz go szybko zniszczyć poniemiecką armatą ppanc. [8]