Command & Conquer Red Alert 2: Pojazdy Alianci
Aktualizacja:
Pojazdy
GRIZZLY BATTLE TANK , czołg bojowy Grizzly
- CHARAKTERYSTYKA - Standardowy czołg Aliantów. Dobry w pierwszej fazie gry lub na początku rozbudowy bazy. Ciężko radzi sobie z czołgiem Apocalypse. Jego siła leży jednak w ilości. Kilka takich czołgów stanowi już dobry argument. Szczególnie jako wsparcie dla prism tanków, jako pierwsza linia walki.
- KOSZT - 800
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni
INFANTRY FIGHTING VEHICLE IFV , bojowy pojazd piechoty
- CHARAKTERYSTYKA - Ciekawa jednostka. Standardowo uzbrojona jest w wyrzutnie rakiet, dobrą na cele lotnicze, słabą na jednostki naziemne. Ale jej funkcje można zmieniać zależnie od tego czy w środku umieszczona jest jednostka piechoty. Po pojawieniu się GI, dany IFV lepiej będzie sprawował się w walce z piechotą. Inżynier spowoduje, że jednostka będzie naprawiać inne pojazdy. Ale już chrono-legionista czy SEAL na IFV wpływu nie ma.
- KOSZT - 600
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni
PRISM TANK , czołg pryzmatyczny
- CHARAKTERYSTYKA - Świetna sprawa. Skondensowana wiązka światła. Po strzale dodatkowo odbiera ona energię pobliskim jednostką. Czym więcej czołgów tym większa siła rażenia. Zasięg odbicia i rażenia dodatkowych celów, zależy od odległości od atakowanej jednostki (im większy, tym mniejsze pole rażenia). Prism doskonale radzi sobie z niszczeniem budynków, także i twoich (jeżeli zaczniesz nieuważnie atakować jednostki wroga znajdujące się blisko twoich struktur).
- KOSZT - 1200
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium
MIRAGE TANK , czołg "Mirage"
- CHARAKTERYSTYKA - Zdolnością specjalną tego czołgu jest możliwość kamuflażu w postaci drzewa. W obronie bazy średnio się to przydaje. Dziesięć drzew stojących przed wejściem wygląda podejrzanie. O wiele lepsze są w rozsypce, poukrywane między drzewami. Szczególnie w trybie skirmih lub multi. Mirage doskonale radzą sobie z piechotą (jeden strzał), także i walka z czołgami sowieckimi idzie im lepiej. Jednak samotny atak tylko tymi czołgami nie jest dobrym pomysłem.
- KOSZT - 1000
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium
MCV - MOBILE CONSTRUCTION VEHICLE , mobilny pojazd budowlany
- CHARAKTERYSTYKA - MCV to Construction Yard. W kampanii otrzymasz jednego w większości misji, drugi przyda się do budowania dodatkowej bazy. W razie zniszczenia pierwszej, masz cały drugą. Staje się to bardzo przydatne w rozgrywce multiplayer i skirmih gdzie często możemy stracić bazę. MCV nie ma broni i jest słabo opancerzony, więc trzeba na niego uważać.
- KOSZT - 3000
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka i stacja obsługi
CHRONO MINER , koparka chronogórnicza
- CHARAKTERYSTYKA - Koparka to podstawa wszystkiego. Ona zbiera kruszec, który w rafinerii przetwarzany jest na fundusze. Bez koparki nie ma pieniędzy, a bez pieniędzy... wiadomo. Alianci mają możliwość budowy koparek z opcją teleportacji, z powrotem do rafinerii. W oczywisty sposób oszczędza to czas i eliminuje możliwość ataku na naszą koparkę.
- KOSZT - 1400
- POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i rafineria
Komentarze czytelników
ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja
bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat
zagra ktoś?
dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!
elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?
kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?
Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.
Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?
a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?
To rozwiązanie może bardziej przysporzyć problemów, niż pomóc. Tu jest pełno błędów - od kiedo można przejmować chronosferę? Od kiedy Prism Tower może zniszczyć cały oddział??
Radzę nie korzystać z tego rozwiązania - nawet opis jednostek jest błędny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
