Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 9 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Misja 9 - The Fox and the Hound

CEL:

  • Opanuj umysł Prezydenta USA

OPIS: Dostaniesz trzy jednostki o zdolnościach paranormalnych. Każda z nich może kontrolować jedną postać lub pojazd. Podejdź do laboratorium obok. Opanuj umysły GI, niech się pozabijają. Potem inżynierami przejmij kontrolę nad barakami i laboratorium. Stwórz szpiega i udaj się nim do małej bazy z lotniskiem i generatorem, prawym-dolnym rogu. Przejmij kontrolę nad snajperem, zabij GI. Niech drugi psi opanuje czołg, zniszcz bunkry. Zjedź czołgiem w dół, aż do stacji benzynowej. Zniszcz ciężarówki, pozbieraj ulepszenia. Teraz czołgiem, zniszcz patrolujące okolice IFV. Podjedź do muru z prawej strony fortu Alamo (patrz screen) i zrób tam dziurę. Snajper ma wykończyć psy, komandosów SEAL i Secret Service. Teraz szpieg musi wyłączyć generator (niech wejdzie do środka). Potem psi musi podejść do prezydenta i opanować jego umysł.

1 - Misja 9 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 - Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
DODATKOWE INFORMACJE: W razie śmierci szpiega można stworzyć nowego, ale psi lub snajpera nie uzupełnisz - Misja 9 | Sowieci | Command & Conquer Red Alert 2 - Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

DODATKOWE INFORMACJE: W razie śmierci szpiega można stworzyć nowego, ale psi lub snajpera nie uzupełnisz.

Zaznaczoną elektrownie należy sabotażować szpiegiem