Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Postacie | Rozdział XV | Call of Juarez Więzy Krwi poradnik Call of Juarez: Więzy Krwi

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

1 - Postacie | Rozdział XV | Call of Juarez Więzy Krwi - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry
Pomimo tego, iż obydwie postacie będą dostępne w trakcie pokonywania tego rozdziału, nie dojdzie do podziału na role - Postacie | Rozdział XV | Call of Juarez Więzy Krwi - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Pomimo tego, iż obydwie postacie będą dostępne w trakcie pokonywania tego rozdziału, nie dojdzie do podziału na role. Jedyna różnica, jaka wpłynie na zabawę, to zestaw posiadanych broni.

Z uwagi na to, że etap ten jest stosunkowo trudny, należy rozważyć użycie każdej dostępnej broni w poszczególnych momentach zabawy.

Będąc na dole sali grając Thomasem, korzystaj głównie z łuku, dzięki niemu uzyskasz spowolnienie i wyeliminowanie przeciwników będzie znacznie łatwiejsze (choć nie łatwe).

Podczas walki na górze, zmień broń na karabin, ewentualnie poratuj się rewolwerami (łuk jest zbyt wolny).

Podczas gry w skórze Raya, nie dojdzie do zmian w sposobie pokonania etapu - Postacie | Rozdział XV | Call of Juarez Więzy Krwi - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Podczas gry w skórze Ray'a, nie dojdzie do zmian w sposobie pokonania etapu. Zabawa będzie dokładnie taka sama, ewentualnie trochę łatwiejsza, ze względu na zestaw posiadanych broni.

Podczas wymiany ognia w końcowej fazie etapu, na górze sali, korzystaj z dynamitów (są one niezwykle skuteczne).

Już na samym początku zostaniesz zaatakowany przez przeciwników z ciężkimi karabinami maszynowymi - Postacie | Rozdział XV | Call of Juarez Więzy Krwi - Call of Juarez: Więzy Krwi - poradnik do gry

Już na samym początku zostaniesz zaatakowany przez przeciwników z ciężkimi karabinami maszynowymi. Po pokonaniu pierwszego (powinien być to pierwszy pokonany przeciwnik w ogóle, gdyż po rozpoczęciu etapu, skryptowo wchodzi pod lufę), podnieś broń i rozpocznij ostrzał.

Niestety amunicji jest za mało, aby wystarczyła do końca rozdziału i potyczki w górnej części sali.