Opis przejścia (2) | Rozdział XI | Call of Juarez Więzy Krwi poradnik Call of Juarez: Więzy Krwi
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019
Następnie, wykorzystując rzekę jak drogę, idź w stronę tamy. Po drodze zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę dzikusów. W okolicy znajdować się będzie sporo skał, dlatego nie powinieneś narzekać na brak osłon (niektórzy wrogowie pojawią się na wysokości, zastrzel ich przy pomocy karabinu snajperskiego).
Dalsza droga prowadzi pod górę, wąską skalną ścieżką po lewej stronie, podczas której będzie potrzebna pomoc Thomasa, by drugi z braci pokonał półkę skalną.
Na końcu ścieżki, po raz kolejny, trafisz do lasu. Pomiędzy drzewami ukryli się Indianie, nie będzie ich jednak zbyt wielu, dlatego nie powinieneś mieć problemu z ich wyeliminowaniem. Gdy tego dokonasz, podejdź do jeziora.
Załączy się tam krótka scenka, w której kolejna porcja dzikusów zmierzać będzie w Twoim kierunku. Nim do Ciebie dotrą, po prawej stronie (patrząc w kierunku jeziora) znajdować się będzie wąskie przejście (pomiędzy drzewami), ucieknij nim. Po przejściu pomiędzy drzewami zostaniesz zaatakowany. Dojdzie do walki blisko dystansowej, Thomasem użyj noży, a Ray'em dwa rewolwery. Nieco dalej znajdować się będzie druga strona wąwozu, do którego prowadził zerwany most [sekret] [sekret] , z kolejną porcją dzikusów. Zabij ich korzystając z trybu koncentracji, który powinieneś mieć naładowany.
Następnie zeskocz po kilku półkach skalnych w kierunku tamy. Dojdzie tam do ataku dwóch fal przeciwników, pierwszą odeprzesz przy pomocy obydwu braci, podczas gdy w trakcie drugiej, Ray zakładać będzie ładunki wybuchowe na konstrukcji tamy.
Gdy tego dokona będziesz mieć trzydzieści sekund na ucieczkę, pokonaj wszystkich niedobitków i w nogi.
Po drugiej stronie będziesz mieć przyjemność obejrzenia, jak poziom wody w jeziorze opada. Gdy spadnie wystarczająco mocno, przejdź jego pierwszy odcinek, by powtórzyć czynność kilkanaście metrów dalej.
Dotrzesz w ten sposób do miejsca ukrycia medalionu. Na samym początku, zaraz po zakończeniu się scenki przerywnikowej, odpalony zostanie tryb wspólnej koncentracji (automatycznie). Załatw tylu Indian, ilu zdołasz i udaj się przed siebie. Po krótkie scence Widzący Dalej zdobędzie medalion, a Twoim zadaniem będzie walka z dzikusami. Ci zaatakują z kierunku, z którego sam tam przybyłeś.
Gdy przyjazny Indianin wróć z artefaktem, podążaj wraz z nim jedyną dostępną drogą (jeszcze nie uczęszczaną, zdjęcie lewe). Zabij ostatnich nieprzyjaciół i wciąć do kajaku.
W ten sposób dojdzie do ostatniego etapu rozgrywki. Walki w kajakach. W początkowej fazie zaatakowany zostaniesz od frontu (dwa kajaki, po trzech Indian w każdym). Za każdym razem, gdy wykonywałem ten rozdział, miał w tym miejscu naładowany tryb koncentracji, skorzystaj z niego, by pozbyć się napastników (Ray musi być nieco bliżej, by móc zaatakować, dlatego możesz się wspomóc karabinem snajperskim).
Kolejni wrogowie zaatakują od tyłu, tym razem tylko w jednym kajaku. Snajperka okaże się nieodzowna w ich bezproblemowym wyeliminowaniu.
Nieco dalej trafisz do miejsca widocznego na lewym zdjęciu. Po lewej stronie, na skałach ukryje się trzech dzikusów, bądź na nich przygotowany.
Następnie wpłyniesz na rwący nurt rzeki i zostaniesz przez nią porwany. Podczas karkołomnego spływu nie musisz nic robić, tylko patrzeć. Jest to również koniec etapu.