Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bounty Train - poradnik do gry

Bounty Train - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Osiągnięcia | Aneks Bounty Train Poradnik Bounty Train

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

W tym rozdziale opisano osiągniecia możliwe do odblokowania podczas rozgrywki. Część z nich dotyczy jedynie trybu fabularnego. W większości przypadków osiągniecia zdobywasz wraz z postępami (nabywanie nieruchomości, zdobywanie pieniędzy, wykonywanie zleceń).

Pierwsze oszczędności

Wymagania: Zarób 10 000$.

Finansowa stabilizacja

Wymagania: Zarób 25 000$.

Potentat

Wymagania: Ludzie dysponujący funduszami powyżej 50 000$ są wielce szanowani w świecie biznesu. Zostań jednym z nich!

Bankier

Wymagania: Zarób 1 000$ na lokatach bankowych.

Komentarz: w banku możesz wpłacać pieniądze na lokatę (musisz posiadać wysoką reputację w danym mieście), zarabiasz na nich ok. 10% przy maksymalnym czasie (45 dni) depozytu. Wcześniej nie możesz ich wypłacić. Wykonaj kilka operacji wpłat i wypłat lub załóż lokatę na ok. 12 000$. Pieniądze możesz wybrać później w dowolnym banku.

Pływając w złocie

Wymagania: Wykonaj obrót w wysokości 1 000 000$ we wszystkich sesjach w grze.

Przewoźnik

Wymagania: Dostarcz 50 ładunków w ramach zleceń z ratusza.

Urodzony kurier

Wymagania: Doręcz 15 wiadomości pocztowych.

Szofer

Wymagania: Dostarcz 25 pasażerów zleceniach transportu.

Przemytnik

Wymagania: 10 razy przemyć kontrabandę.

Człowiek godny zaufania

Wymagania: Ukończ 100 zadań / zleceń.

Po raz pierwszy, po raz drugi... Sprzedane!

Wymagania: Wygraj dowolną aukcję w ratuszu.

Posiadacz ziemski

Wymagania: Zdobądź 10 nieruchomości.

Magnat

Wymagania: Zdobądź kopalnię węgla, stalownię, fabrykę narzędzi i fabrykę broni.

Komentarz: są to po prostu kolejne inwestycje, które możesz zakupić na aukcjach. Łatwiej będzie to osiągnąć w trybie gry swobodnej.

Potentat naftowy

Wymagania: Zdobądź 3 szyby naftowe (inwestycje).

Pośród swoich

Wymagania: Odszukaj wszystkich braci i siostrę. W fabule głównej ukończ wszystkie zadania związane z pozyskaniem akcji od rodziny.

Zwycięstwo w imię rodziny!

Wymagania: Zbierz 51% udziałów i odzyskaj kontrolę nad firmą. Ukończ tryb fabularny.

Ciekawska osóbka

Wymagania: Po ukończeniu fabuły, obejrzyj całe napisy końcowe (credits).

Sojusznik Unii

Wymagania: Zdobądź 100 punktów reputacji wśród Unionistów.

Wierny Konfederata

Wymagania: Zdobądź 100 punktów reputacji wśród Konfederatów.

Jessie James

Wymagania: Znajdź swoje nazwisko na listach gończych.

Komentarz: Aby zdobyć to osiągnięcie, musisz pozyskać bardzo niską reputację u którejś z Armii. Będziesz wtedy poszukiwany listami gończymi w podbitych przez nich miastach. Najłatwiej zniszczyć sobie reputację napadając na znajdujące się przy torach posterunku wojskowe.

Podwójne zabójstwo

Wymagania: Zabij jednocześnie 2 przeciwników. Użyj do tego granatu.

Potrójne zabójstwo

Wymagania: Zabij jednocześnie 3 przeciwników. Użyj do tego granatu.

Szeryf

Wymagania: Zabij 500 przeciwników.

Łowca głów

Wymagania: Zabij 7 poszukiwanych listami gończymi bandytów.

Podróżnik

Wymagania: Odblokuj wszystkie trasy kolejowe (zakupując licencje).

Podróż na Księżyc

Wymagania: Przejedź jedną lokomotywą 380 000 km.

Komentarz: najlepiej zaopatrz się w lokomotywę Sierra 4-6-0, i od razu maksymalnie ulepsz jej Wytrzymałość. W dalszej fazie gry nie będzie łatwo, często dosięgać cię będą awarie. Jest to trudne do zrealizowania osiągniecie.

Wzdłuż i wszerz

Wymagania: Przejedź milion mil (łącznie we wszystkich sesjach gry).

Szczyt marzeń

Wymagania: Zdobądź lokomotywę Sierra 4-6-0. Jest to ostatnia i najdroższa lokomotywa w grze.

Kolejowy magnat

Wymagania: Zdobądź wszystkie lokomotywy.

Komentarz: dostępnych jest w sumie 9 lokomotyw. Ważne jest, że w późniejszych latach nie będziesz miał możliwości zakupu starych modeli, dlatego kupując nowy zbierz tyle funduszy, abyś nie musiał sprzedawać starej lokomotywy. Lista wszystkich lokomotyw:

  • Tom Thumb 2-2-0
  • DeWitt Clinton 0-4-0
  • John Bull 4-2-0
  • Cumberland Pioneer 2-2-2T
  • Forney 0-4-4T
  • Chicago Pioneer 4-2-0
  • Mogul 2-6-0
  • General 4-4-0
  • Sierra 4-6-0

Szybki i wściekły

Wymagania: Osiągnij prędkość 75 mi/h.

Komentarz: należy to zrobić w trakcie ucieczek przed napadami w trakcie mini-gry. Postaraj rozpędzić się niskoobciążoną lokomotywą na ile pozwala standardowa prędkość i użyj dźwigni przyspieszacza.