Akcjonariusze | Opis przejścia Bounty Train Poradnik Bounty Train
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Od teraz pozyskiwanie udziałów opierać się będzie o duże pieniądze i aukcje - pozyskiwanie akcji od innych akcjonariuszy. Gdy wykonasz dla nich wszystkie zadani, pozostaną ci tylko licytacje, o których dowiadywał się będziesz od detektywa.
Daniel Drew
W pewnym momencie gry, jako kolejny etap przejmowania kontroli nad firmą otrzymasz list informujący, że właściciel kilku procent akcji - Daniel Drew - może zechce je sprzedać. Niestety, jeśli chodzi o pieniądze, to może być problem - żąda on około 20 000$.
Alternatywą będzie zabawa z nieruchomościami. Musisz zakupić trzy hotele, by przekazać je w zamian za udziały firmy. Jeśli zdecydujesz się na to zadanie, zostaniesz poinformowany o aukcjach, które odbędą się w określonych przedziałach czasu w wyznaczonych miastach (otrzymasz powiadomienie oraz przypomnienia). Jest to jednak bardzo długi okres czasu i zapewne dałbyś radę wcześniej zdobyć owe 20 000$, lecz zakup hoteli będzie tańszy.
Jason "Jay" Gould
Jest to kolejny akcjonariusz, który posiada 3% udziałów. Zaproponuje on wystawienie ich na aukcji w Nowym Jorku. Warto odłożyć sporo pieniędzy do czasu zakończenia możliwości wzięcia udziału w aukcji, by nie stracić dobrej okazji.
Henry B. Plant
By swobodnie wykonać musisz posiadać przynajmniej 80 punktów respektu w Armii Unii. Po rozmowie z Henrym udasz się do miasta, by odebrać moździerz. Na szczęście, jeśli nie posiadasz owej reputacji możesz udać się po pozwolenie, na podstawie którego broń zostanie ci wydana.
Aby zdobyć pozwolenie, zawieź do miasta na północy 12 skrzyń broni. Jeśli celem będzie Buffalo to musisz skorzystać z dodatkowego wagonu, by bezpiecznie przemycić broń.
Z pozwoleniem wróć z pozwoleniem do Charlesa Knappa. On skieruje cię po odbiór moździerza w innym mieście. Warto wiedzieć, że jest to dodatkowy wagon, który waży 25 ton. Jeśli masz w miarę dobre kontakty z Unią, będziesz mógł przechwycić moździerz i dostarczyć ją im w zamian za podniesienie reputacji. Zawsze jest też trzecia opcja: zachowaj moździerz dla siebie - jest on inny od tych, które orzesz zakupić, do jego obsługi wystarcza tylko jedna osoba, nie dwie. Pamiętaj jednak: jeśli zerwiesz kontrakt nie tylko nie uzyskasz akcji, ale otrzyma je twój przeciwnik (3%)!
Leland Stanford
Ten jegomość nie zechce odprzedać ci aukcji za pieniądze, lecz za wykonanie dla niego zadania. Wymagane będą od ciebie dobre kontakty z bandytami (reputacja na poziomie 50 pkt). Musisz udać się do dowolnego Saloonu i wypytać o skradzioną broszkę Jasona. Otrzymasz polecenie skonsultowania się z Danielem Hobbsem. Możesz ją odkupić za 5000$ lub odebrać siłą. Potem zwróć ją właścicielowi.
Najlepiej zaczekaj, aż pojawi się wydarzenie z listem gończym. Przejeżdżając obok rabusia i płacąc mu myto nabijesz trochę reputacji. W przeciwnym razie będziesz musiał powykonywać kilka zadań dla złodziei w Saloonie / przetransportować uciekinierów.
Mark Hopkins
Zadanie jest dość nietypowe. Mark odda swoje udziały, jeśli zwiększysz poziom postaci jego syna, Timothiego. Musisz mieć więc wolne miejsce i w wagonie służbowym i najlepiej niezłą drużynę - najszybciej zdobędzie poziom podczas walk.
Gdy zwrócisz syna ojcu, zgodzi się on odprzedać akcje (3%) za 5000$. Jego syn może pozostać jako twój towarzysz.
James Fisk
Kolejny akcjonariusz. Ma dla ciebie dość nietypowe zadanie - musisz zabrać ze sobą pasażera - Edwarda Stokesa - i spowodować, by zginął. Możesz zażądać od niego za wykonanie zadania 10 000$, jednak nie otrzymasz wtedy akcji. Musisz więc zaatakować którąś frakcję lub zostać zaatakowanym i przemieścić Edwarda tak, aby znalazł się pod ostrzałem wroga.
Charles Crooker
To zadanie może nie być zbyt łatwe. Musisz udać się na południe i przewieźć ładunek dla Charlesa. Musisz być jednak przygotowany na ewentualne ucieczki przed Indianami/Armią lub napadami bandytów. Ładunek do przewiezienia to trzy niewielkie worki. W kolejnych miastach dobierzesz ich jeszcze: 5+2, czyli w sumie 10. Na koniec dostarcz cały ładunek do wskazanego miasta, gdzie zakończysz zadanie.