Ancient Prison | Solucja - DVD2 | Blue Dragon poradnik Blue Dragon
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Ancient Prison
Zostałeś uwięziony. Poczekaj chwilę, a Yasato pomoże ci się wydostać. W celi obok jest teleporter - aktywuj go. Nieco dalej w skrzyni znajdziesz 3xMedals, a w celi ze szczurem Ancient Feather. Przejdź przez bramę i pokonaj robota, a zdobędziesz klucz. Użyj go, by uwolnić Jiro. Idź teraz dalej i pokonaj kolejne roboty. Przejdź do symetrycznie położonego bloku więziennego. Uwolnij tam Marumaru oraz Zolę. Jest tu też Ancient Warrior's Ring (gdy go weźmiesz, zaatakuje cię duch). W jednej z cel znajduje się skrzynia chroniona białym polem siłowym. Aby otworzyć wielkie wrota na środku, musisz zamknąć drzwi wszystkich cel narożnych - te środkowe 4 pozostaw otwarte. Po przejściu zaatakuje cię Sentinel Mecha Robo. Na rozwidleniu użyj przejścia na zachód.
Po kolejnej serii scenek będziesz mógł zapisać stan gry. Czeka cię dwukrotna walka z 8 robotami naraz.
Musisz teraz dogonić olbrzymiego robota, unikając wyskakujących z niego przeciwników. To proste - nawet jeśli nadziejesz się na któreś pomniejsze droidy, po prostu będziesz musiał stoczyć z nimi walkę. Dogoń olbrzyma dwukrotnie, a po kolejnych scenkach będziesz z powrotem na ekranie mapy świata.
Canyon - East
W pierwszej kolejności zbadaj teren na południe, później stopniowo zapuszczaj się na północ. Są tu skrzynie z: 2xMedals, 3xMedals, Iridescent Wind, The Way of the Thief, 7xMedals, Ultra Magical Medicine. Całkiem na północy znajdziesz mostek, po przejściu którego zdobędziesz 3xMedals. Gdy będziesz gotowy, wejdź do wioski otoczonej zieloną barierą.